Musta enkeli

_Petra_

Minulle sattui eilen erittäin outo juttu käydessäni hautausmaalla.
Kävin aikaisin aamusta korjaamassa kynttilätelineet pois ja siistin muutenkin haudan jolla kävin, hautausmaalla ei ollut ketään muita tuohon aikaan aamusta.

Siinä siistiessäni minulle tuli tunne että minua katsellaan, niin kuin joskus kai kaikille tulee. Käännyin katsomaan onko joku jossain ja katselee minua, ketään ei näkynyt. Sama tunne tuli hetken kuluttua uudelleen ja hyvin voimakkaana, ihan säikähdin. Nousin ylös haudalta ja käännyin katsomaan taakseni, silloin näin sen, tai hänet kai voisi paremminkin sanoa.

Noin kymmenen metrin päässä minusta seisoi pitkä mustaan pitkään takkiin pukeutunut komea alle 40 vuotiaalta näyttävä mieshenkilö jolla oli pitkät sysimustat hiukset ja kalvakka vaalea iho. Säikähdin aivan suunnattomasti ja luulin ensin miestä joksikin gootiksi tai muuksi ei niin tavalliseksi ihmiseksi. Pahimmasta säikähdyksestä toivuttuani sanoin kohteliaasti huomenta, mutta mies ei vastannut mitään, tuijotti vain minua hiljaa. Aloin hermostua miehen käytöksestä ja käännyin pois kävelläkseni autolleni.

Katsoin kuitenkin taakseni mitä mies aikoo, eikä häntä enää näkynyt missään vaikka etsin katseellani joka suunnasta. Lisäsin vauhtia ja melkein jo hölkkäsin, olin jo lähes kauhuissani. Hautausmaan parkkialueelle johtava tie kulkee kahden suuren sukuhaudan välistä ja vähän ennen kuin pääsin hautausmaan kuusiaidan portista parkkialueelle käännyin katsomaan vielä taakseni. Näky jonka sitten näin sai minut putoamaan polvilleni kauhusta.

Aiemmin näkemälleni miehelle, joka nyt seisoi noiden kahden sukuhaudan välissä, oli ilmestynyt valtavat mustat siivet. Samoin hänen takkinsa oli muuttunut mustaksi kaavuksi ja kaikkein kauheinta oli että hänen jalkansa eivät tavoittaneet maata vaan hän oli siitä irti jonkin verran. Yritin huutaa mutta äääntä ei tullut, käännyin kauhusta lähes jäykkänä ja konttasin sohjossa autolleni.

Hädissäni olin vielä ajaa kolarin kuorma-auton kanssa hautausmaan risteyksessä.

Mitä tämä tarkoittaa, olenko kuolemassa lähiaikoina vai miksi tällainen olento näyttäytyi juuri minulle? Osaatteko sanoa onko jollain tuttavallanne tai teill äitsellänne ollut vastaavanlaista kokemusta. Minua pelottaa vielä niin paljon että minun on pakko yrittää nukkua valot päällä, usein se jää vain yritykseksi ja heräilen vähän väliä. Päivällä on sitten pakko nukkua jonkin aikaa että jaksaisin edes työpäivän olla hereillä.

-Petra

21

4790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DivineLight

      Enkeleillä ei ole siipiä vaan he ovat valo-olentoja.

      Ensimmäisenä tuli mieleen, että olisit nähnyt jonkun jo poisnukkuneen. Toisaalta herää kysymys uskotko demoneihin tai vastaaviin kavereihin? Jos on pelkoja ne usein vääristävät asioita.

      Todellisuudessa mitään pelättävää ei ole. Sinä olet valo ja rakkaus. Mitään pahaa ei voi tapahtua.....koskaan. Olet turvassa aina.

    • _Petra_

      Tuota noin, nyt on anteeksipyynnön paikka.

      Keksin koko jutun omasta päästäni, anteeksi.
      Suojelusenkelini taisi patistaa minut kirjoittamaan tämän, koska kaikkea kummaa on sattunut nyt viimeisen vuorokauden aikana. Valot vilkkuvat, kirjoittamani vale tulee mieleeni epämiellyttävän usein jne. ja lähes joka kerta kun kirjoitan tänne S24:lle yhteenlaskukentän vastaukseksi tulee numero seitsemän (7), sehän on valehtelijan luku.


      En enää kirjoita tähän säikeeseen, koska joku voi käyttää rekisteröimätöntä nimimerkkiäni hyväkseen ja alkaa kirjoittamaan vaikka mitä, eli jos joku kirjoittaa tällä nimimerkillä, se en ole minä.

      Olen tosi pahoillani että typeryyksissäni kirjoittelin puutaheinää, anteeksi.

      "_Petra_"

    • DivineLight

      Mielikuvituksesi on rikas.

      Mukavia kirjoitushetkiä sinulle!

    • ex-ope

      Kyllä enkeleillä siivet voivat olla, eivätkä he ole mitään valo-olentoja.Mutta oli hvä, että kirjoitit anteeksipyynnön ja peruit kirjoituksesi. Olet varmaan koulussa kirjoittanut kaikki äidinkielen aineet mielikuvitusaineina! Mitä tuohon lukuun 7 tulee, en tiedä onko se valehtelijan luku, mutta ainakin Raamatussase on täydellisyyden luku. Ja voi olla, että pimeyden henkimaailma on loukkaantunut sinun pilaasi, kun valot vilkkuvat ja nmeroiden summaksi tulee aina luku7. Raamatusta voit lukea, että Jumala loi myös enkelit, jotka olivat aluksi kaikki hyviä, mutta yksi, Lusifer, tuli ylpeäksi ja nousi Jumalaa vastaan joutuen häädetyksi tuonelaan( Jesaja14:12-15),häneen liittyneiden enkelien kanssa( 2.piet.2:4). Ihmisille ilmestyneet Jumalan enkelit ovat ollet valkoisia, toisilla siivet, toisilla ei. Saatanan enkelit on vastapainona mielletty mustiksi. Jos et saa rauhaa kirjoituksestasi, pyydä anteeksi Jumalalta ja luovuta itsesi Hänelle

      • Tuohitorvi

        Raamatun mukaan vain kerubeilla on siivet.Olen muuten huomioinut että usein opettajilla juuri raamatun sanan tuntemus on hakoteillä.Te jopa opetatte oppilaillenne evoluutio-oppeja vaikka tiedätte miten ristiriitainen se oppi on,ja ateistinen,silti opetatte sitä valhetta.Seurakunnissa ja kotikokouksissakin pyritte oipettamaan,ja myös niitä jotka tuntevat ja ymmärtävät sanaa itseänne paremmin.Te olette kuin kapinoivia vauvoja mitä tulee uskon alkeisiinkin.


      • Evolutionisti
        Tuohitorvi kirjoitti:

        Raamatun mukaan vain kerubeilla on siivet.Olen muuten huomioinut että usein opettajilla juuri raamatun sanan tuntemus on hakoteillä.Te jopa opetatte oppilaillenne evoluutio-oppeja vaikka tiedätte miten ristiriitainen se oppi on,ja ateistinen,silti opetatte sitä valhetta.Seurakunnissa ja kotikokouksissakin pyritte oipettamaan,ja myös niitä jotka tuntevat ja ymmärtävät sanaa itseänne paremmin.Te olette kuin kapinoivia vauvoja mitä tulee uskon alkeisiinkin.

        Ei evoluutio ole sen ateistisempi oppi kuin mikään muukaan tiede. Se on ristiriidassa ainoastaan kerralla luomisen opin kanssa, mutta teismi ei vaadi mitään kerralla luomista. Siksi ihmettelen, miksi jotkut teistiset tiedemiehetkin ovat haksahtaneet tuohon kerralla pläjäytyksen kreationismiin, vaikka kaikki todisteet osoittavat toisin.


      • Evolutionistile
        Evolutionisti kirjoitti:

        Ei evoluutio ole sen ateistisempi oppi kuin mikään muukaan tiede. Se on ristiriidassa ainoastaan kerralla luomisen opin kanssa, mutta teismi ei vaadi mitään kerralla luomista. Siksi ihmettelen, miksi jotkut teistiset tiedemiehetkin ovat haksahtaneet tuohon kerralla pläjäytyksen kreationismiin, vaikka kaikki todisteet osoittavat toisin.

        No mutta kun kaikki todisteet osoittavat että evoluutioteoria on mahdoton.Nykytietämyksenkin mukaan jo aivojen muotoutuminen sattumalta,jopa hyönteisellä on mahdotonta,ja kuten silmän ihmeellisyys,joka on enemmän kuin selkeä osoitus suunnitelmallisuudesta,luomisesta.Tässä on vain kaksi esimerkkiä.


      • Evolutionisti
        Evolutionistile kirjoitti:

        No mutta kun kaikki todisteet osoittavat että evoluutioteoria on mahdoton.Nykytietämyksenkin mukaan jo aivojen muotoutuminen sattumalta,jopa hyönteisellä on mahdotonta,ja kuten silmän ihmeellisyys,joka on enemmän kuin selkeä osoitus suunnitelmallisuudesta,luomisesta.Tässä on vain kaksi esimerkkiä.

        Ei kerralla luomisen vastakohta ole sattuma. Toinen vaihtoehto on kaikessa olemassaolevassa vaikuttava tietoisuus, joka ohjaa materiaa sopiviin muunnoksiin. Mitä se tietoisuus on, en lähde tässä täsmentämään, mutta vanha materialismille vastakkainen filosofinen positio on se, että kaikki on tietoisuutta tai sisältää tietoisuutta.

        On olemassa ihan koetuloksiin perustuvaa tukevaa näyttöä sille, että mutaatiot eivät ole pelkästään sattumallisia. Ns. adaptiivisesta mutaatiosta on yhä enemmän evidenssiä. Koetulokset osoittavat, että mutaatiot ovat paljon paremmin varustautuneita muuttuneeseen ympäristöönsä kuin mitä pelkkä sattuma mahdollistaisi. Eliöt reagoivat "stressiin" eli ympäristön muutoksiin mutatoitumalla tarkoituksenmukaisella tavalla, jota sattuma ei selitä.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Adaptive_mutation

        Adaptive mutation is a controversial evolutionary theory. It posits that mutations, or genetic changes, are much less random and more purposeful than traditional evolution.

        Artikkelin mukaan teoria on kiistanalainen, mutta tosiasiassa suunta on muuttunut:

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3319127/

        Although mutagenesis induced by stresses other than direct damage to DNA was previously controversial, evidence for the existence of various stress-induced mutagenesis programs is now overwhelming and widespread.


    • voi jumalauta

      Melkoisia valopäitä täällä käy sekoilemassa. Enpä ole aikoihin nauranut näin makeasti!

    • ponuenkeli

      jep juu, näkis eees poliiisin kun keittää ponua

    • jk

      vai n iin

    • Kadotus todistus
      • ettei pahempaa satta

        Vastaan vielä Petralle. On hyvin riskeeraavaa alaa peleilemään henkimaailman kanssa, alkaa keksiäämään mitä kummaillisempia tarinoita niin vihollisen kuin Jumalankin piikkiin. Olkoon tämä Peralle ja toisillekin opetukseksi, että tulee suhtauta kunnioituksella yliluonnoliseeen maailmaaan. Jumala ei anna pilakta itseään eikä pahanvallan akssa ole kanssa leikkimistä. Pyydä asiaa anteeeksi Jeesukselta Kristukselta ja anna olla temppus viimeinen.


      • Tuohitorvi

        En tahdo ketään loukata,mutta pidän näitä "silminnäkijätodistuksia kadotuksesta" saatanallisena petoksena.En väitä etteikö kadotusta ole,mutta näihin valheisiin en usko.Olen lukenut näitä paljon,ja myös monet ns.taivaskäynnit ovat useimmin raamatunsanan vastaisia,on mahdollista että jokin niissä olisi tottakin ja tapahtunut.Suurin osa,siitä olen vakuuttunut ovat saatanallista petosta.Tämä ateistisen proffan kokemus oli melko vakuuttava,koska sen merkitys oli hänelle itselleen tarkoitettu,ja varoitukseksi ja kehoitukseksi..Joh. 3:1-15
        Tässä olisi linkki jossa on opetusta tästäkin aiheesta.Tämän kuten kaiken muunkin,kannattaa lukea tutkien raamattua,(mieluummin ei suomalaista uutta käännöstä,johon saatana on vaikuttanut)Monet sanoo että saatana olisi valtaamassa seurakunnat.Nähdäkseni ei ole valtaamassavaan on jo vallannut.Tuskin on montakaan seurakuntaa maailmassa joka ei jo kuuluisi saatanalle.

        http://nokialainen.blogspot.fi/2011/12/petolliset-taivaskokemukset-raamatun.html


    • olrithomoni

      petra on kuollut.

    • pasqu

      hautausmaat on perseestä. ne vie ihan vitusti tilaa ja ketä oikeesti kiinnostaa käydä kattoo jotai kivikuutiota jossa lukee koska kuollu joku tyyppi.
      kaikki ruumiit tulis upottaa soihin.

      • 54574n5

        äitis oli


      • Huvittaa vieläkin
        54574n5 kirjoitti:

        äitis oli

        Nyt varmaan joku gootti käy pilailukaupassa ja seisoo siivet selässä lasilevyllä jo huomenna mustissa hautausmaalla! Itse kerran vein sateella kissaani ulos sotapuistoon ja laitoin valkoisen sadeviitan jossa huppukin päälle! No kissa mutkitteli vaikka missä ja sukeltelin puskien ja hautojen ja vanhojen ristien lomitse jolloin hiekkapilulla kulki nainen ! Huomattuaan minut siellä ristien välissä hän pakeni huutaen paikalta!


    • en usko

      Ihan höpöä..

    • Tyrylän ukko

      Enkeleillä ei ole siipiä.Näit todennäköisesti langenneen enkelin,koska tämä oli musta.Mustuus johtuu siitä että langenneet enkelit ovat erotettuina Jumalan yhteydestä,heillä ei ole pääsyä taivaaseen jossa valo tarttuu enkeleihin ,siksi he loistavat Jumalan kirkkautta.Enkelit voivat muuttaa muotoaan,siis näyttää miltä tahtovat,ja joskus demonit esiintyvät eläinhahmoina,kuten pöllönä.Siipiä enkeleillä ei ole,saattaa olla siivenmuotoinen suojakilpi,mutta ne ei ole siivet.Jossakin raamatussa sanotaan että demonit viihtyy autioissa paikoissa ja hautuumailla.Ehkä he siellä tapaavat vähemmän Jumalan enkeleitä ja kokevat olonsa mukavammaksi ja turvallisemmaksi.Viimeksi mainittu oli vain oma olettamukseni.

    • Tuohitorvi

      Mietin joskus,olisiko näiden taivaskokemusten,sekä kadotuskokemusten perimmäinen syy saada ihmiset tekojensa avulla etsimään pelastusta,ja sehän on mahdotonta,sillä kukaan ihminen ei niin voisi pelastua.Nämä tämmöiset näyt ovat saaneet myös monet luopumaan Jumalasta,sillä he ovat nähneet Jumalan hirviönä,joka ikuisesti kiduttaa langennutta ihmistä sanoinkuvaamattomilla tavoilla.On hyvin vaikeaa uskoa rakastavaan Jumalaan lukiessani tämmöisistä helvetissä tapahtuvista kidutuksista,sekä taivaskäynneistä,joissa kehoitetaan tekojen kautta saatuun "palkintoon",joka olisi helmiä,jalokiviä,kirkkaampi kruunu,tai jokin kunnioitettu asema taivaassa.Mitä kummaa nämä ihmiset etsivät?.Itse olisin suunnattoman helpottunut,mikäli pääsisin edes esipihalle asti.En näe mitään tarvetta etsiä kunniaa,tai maallisia rikkauksia.Suurin armolahja on ikuinen elämä Jeesuksen Kristuksen tykönä.Onko siellä minulla pienempi asunto verrattuna johonkin suureen Jumalan mieheen tai naiseen,on aivan yhdentekevää,vaikka ei olisi asuntoa lainkaan,vaan viettäisin ikuisuuteni jossakin kauniissa puistossa,tai sitten vain Kristuksen luona ja suojelussa..On hirveää eksytystä että Jumala kehoittaisi etsimään semmoisia maallisia asioita kuten palkinnon toivossa helmiä??.Ettekö iloitse eniten niistä sieluista,joita taivaassa näkisitte,ja jotka pelastuivat,vain Jumalan tekojen tähden,Jos teitä siinä on käytettykin,olitte vain välikappaleita.Teot ja kunnia on,ja kuuluu yksinomaan Kristukselle,joka ei anna kunniaansa ihmisille.Nämä pelastuneet sielut ovat Jumalan jalokiviä ja aarteita,eikä mikään kuollut maallinen palkinto,ei edes hieno asunto siellä ikuisuuksissa,jota pidän pelkkänä turhuutena,jos ainostaan tälläisen olisi tarkoitus olla jokin palkinto,elikä jokin kuollut jalokivi,tai koristeltu huone on se turhanpäiväistä eksytystä!!...EI,palkintonne on jokainen sielu,joka on pelastunut kadotuksesta.Miksi sekoittaa maalliset taivaalliseen,ja miksi etsitte kunniaa kuten juuri maan päällä olevat eliitti joukot,ihmishirviöt jotka pystyttävät toinen toisilleen häpeällisiä patsaita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe