Peeeerrrrrjantaita ;o),

osuinhan oikeaan? Ja kivaa päivää, kaiken kivan merkeissä ;o).

Ne, jotka ei ole rekanneet käyttämäänsä nimimerkkiä, rekatkaa se. Tuossa taas kerran esimerkki siitä miten joku häirikkö on sorvaillu toisen nikillä aivan törkeän viestin! Nuo sairaathan ei ole vastuussa tekemisistään, ja varmasti ketuttaa kun huomaa tuommosta tehdyn.

29

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      Ai tämä olikin huomionkerjäysviesti jonka tarkoitus oli herättää hämminkiä. Yksinäisen ihmisen tapa saada edes jotain säpinää elämäänsä, siltä vaikuttaa.
      Ihan sivusta vaan huomasin kun oli aloittaja niin kovin riidanhaluinen kaikkien kanssa.
      Toivottavasti päiväsi sujuu hiukka mukavammissa merkeissä.

      • Niinkö??? No saakoon jokainen tuoda mielipiteensä julkisuuteen.

        Mikä tuossa tuo hämminkiä? Kerroppa ihan omin sanoin, jos osaat!
        Yksinäisenkö?, niinkö päättelet? Et todella tiedä minun elämästäni yhtään mitään, etkö tule koskaan tietämäänkään.

        Jos tuossa on jotain riitahakuisuutta, niin olet todella itse harhainen, ja teet itsestäsi pellen.

        Jälleen joku jonka elämä on tylsistymisen johdosta harhoineen saanut ihan outoja maailmankuvia.


      • Eipä syytellä
        mokka-mari kirjoitti:

        Niinkö??? No saakoon jokainen tuoda mielipiteensä julkisuuteen.

        Mikä tuossa tuo hämminkiä? Kerroppa ihan omin sanoin, jos osaat!
        Yksinäisenkö?, niinkö päättelet? Et todella tiedä minun elämästäni yhtään mitään, etkö tule koskaan tietämäänkään.

        Jos tuossa on jotain riitahakuisuutta, niin olet todella itse harhainen, ja teet itsestäsi pellen.

        Jälleen joku jonka elämä on tylsistymisen johdosta harhoineen saanut ihan outoja maailmankuvia.

        Varo ettet syyllisty solvaamiseen.
        Ei ketään voi noin vaan nimitellä harhaiseksi.
        Onko sinulla näyttöä?


      • Eipä syytellä kirjoitti:

        Varo ettet syyllisty solvaamiseen.
        Ei ketään voi noin vaan nimitellä harhaiseksi.
        Onko sinulla näyttöä?

        Jos joku sai tuosta mun ensimmäisestä viestistäni riitahakuisuuden jyvälle, niin eiköhän silloin aikamoiset harhat jyllää mielessä.

        Älä päästä mielikuvaasi liiaksi laukkaamaan, se saattaa kompastua liian korkeaan esteeseen!

        Jatkakaa, mun on tehtävä se mitä mun päiväkuvioihini kuuluu.


      • *silmät päässä*
        mokka-mari kirjoitti:

        Niinkö??? No saakoon jokainen tuoda mielipiteensä julkisuuteen.

        Mikä tuossa tuo hämminkiä? Kerroppa ihan omin sanoin, jos osaat!
        Yksinäisenkö?, niinkö päättelet? Et todella tiedä minun elämästäni yhtään mitään, etkö tule koskaan tietämäänkään.

        Jos tuossa on jotain riitahakuisuutta, niin olet todella itse harhainen, ja teet itsestäsi pellen.

        Jälleen joku jonka elämä on tylsistymisen johdosta harhoineen saanut ihan outoja maailmankuvia.

        epäasiallista tekstiä viestissäsi(klo09.08) mm seuraavat kohdat :

        - Kerroppa ihan omin sanoin, jos osaat!
        - ...olet todella itse harhainen,ja teet itsestäsi pellen.
        - joku jonka elämä on tylsistymisen johdosta harhoineen saanut ihan outoja maailmankuvia.


      • Et sinä
        *silmät päässä* kirjoitti:

        epäasiallista tekstiä viestissäsi(klo09.08) mm seuraavat kohdat :

        - Kerroppa ihan omin sanoin, jos osaat!
        - ...olet todella itse harhainen,ja teet itsestäsi pellen.
        - joku jonka elämä on tylsistymisen johdosta harhoineen saanut ihan outoja maailmankuvia.

        ainakaan osannu:

        Kerroppa ihan omin sanoin, jos osaat!

        Oot kova kopsailemaan toisten viestejä, etkö saa mitään omaa tekstiä aikaiseksi.


      • 15
        Eipä syytellä kirjoitti:

        Varo ettet syyllisty solvaamiseen.
        Ei ketään voi noin vaan nimitellä harhaiseksi.
        Onko sinulla näyttöä?

        Hummeri -tenho käyttänyt annikoo... nomimerkkiä,
        On iltasadun aika 08:35 annikoo...


      • *silmät päässä*
        Et sinä kirjoitti:

        ainakaan osannu:

        Kerroppa ihan omin sanoin, jos osaat!

        Oot kova kopsailemaan toisten viestejä, etkö saa mitään omaa tekstiä aikaiseksi.

        Neutraali tapa näyttää olemassa oleva ongelma on kopioida ongelmateksti ilman että siihen lisää omia sanojaan.


      • ei hullu

        en usko, kyseessä on henkisesti sairas ihminen, joka on spämmännyt yli vuoden ajan jo huuhaalla ja jatkaa samaa jahtia täällä, koska vakkarit tulivat tänne kirjoittamaan. Tuota hullua ei pysäytä muu kuin yhteiskunta ottamalla netin pois käytöstä häneltä.
        Hänen sairas käytöksensä ilmenee herjauksissa, lisäksi hän kyttää jokaisen vakkarin profiileja, yrittää selvittää osoitteita ja puhelinnumeroita, eli jatkaa sairasta jahtia myös live-elämän puolelle. Linkittelee googlen katuosoitteita, nimiä, puhelinnumeroita palstalle.
        Kysymys kuuluu: Tekeekö henkisesti TERVE ihminen noin????


      • muualta käyvä.

        Kerranki puhut asiaa "Joo niin on". Viisain tällä hetkellä. Ilman muualta tulleit tääl mahtuis kaikki aloitukset 6 kk ajalta tälle samalle sivulle = 50 kpl.


      • Aattelin vaan
        ei hullu kirjoitti:

        en usko, kyseessä on henkisesti sairas ihminen, joka on spämmännyt yli vuoden ajan jo huuhaalla ja jatkaa samaa jahtia täällä, koska vakkarit tulivat tänne kirjoittamaan. Tuota hullua ei pysäytä muu kuin yhteiskunta ottamalla netin pois käytöstä häneltä.
        Hänen sairas käytöksensä ilmenee herjauksissa, lisäksi hän kyttää jokaisen vakkarin profiileja, yrittää selvittää osoitteita ja puhelinnumeroita, eli jatkaa sairasta jahtia myös live-elämän puolelle. Linkittelee googlen katuosoitteita, nimiä, puhelinnumeroita palstalle.
        Kysymys kuuluu: Tekeekö henkisesti TERVE ihminen noin????

        Kysymyksen jatkokysymys:
        Olisikohan kyseessä joku joka täältä kaffeelta vähän niinku poistettiin,
        joku kostonhaluinen..........joku sefu ehkä....................?


    • T.

      En tiedä,

      olen eläkeellä mielenterveyssyiden takia.

      En ole vuosiin käynyt kodin ulkopuolella.

    • Vaihtuva nikki

      Eiköhän me kaikki(jotka haluamme) osata ihan itse ajatella
      milloin nikkimme rekkaamme ilman että siihen täytyy jonkun muun
      puuttua?
      Jos ei muuten niin kantapään kautta.
      Miksi muuten pitää henkilöityä?
      Vaihtuva nikki on kaikkein paras.

    • Huomenta.:)
      Siivouspäivä tänään.;)
      Kyllä sairailtakin voi vaatia käyttäytymistä, jos eivät itse kykene, niin
      miksi sosiaalitoimi maksaa koneet ja netit heille? Yhteiskunnan varojen tuhlaamista sellainen, johon voimme veronmaksajina vaikuttaa, jos tahdomme.

      • Nyt on pakko kysästä et missä kaupungissa/kunnasaa sossu maksaa koneet ja yhteydet ja millä perusteella. En minä muuten, mutta monesti tätä tunnutaan täällä keskusteluissa kerrottavan.


      • asioista tietävä.
        Nittaminax kirjoitti:

        Nyt on pakko kysästä et missä kaupungissa/kunnasaa sossu maksaa koneet ja yhteydet ja millä perusteella. En minä muuten, mutta monesti tätä tunnutaan täällä keskusteluissa kerrottavan.

        no vaikka espoossa. tasan totta. ja useissa kunnissa ja paikoissa niin sanotusti ennalta ehkäisevänä tukena "erityissyistä". niitä ovat esimerkiksi mielenterveysongelmat yms.


      • asioista tietävä. kirjoitti:

        no vaikka espoossa. tasan totta. ja useissa kunnissa ja paikoissa niin sanotusti ennalta ehkäisevänä tukena "erityissyistä". niitä ovat esimerkiksi mielenterveysongelmat yms.

        Montako päätöstä olet nähnyt?? En voi kun ihmetellä näitä kaikkia juttuja mitä liikkeellä on. Ja ihan oikeasti..ei niitä niin vaan myönnetä jos onkin mielenterveysongelmia.


      • totta totta
        Nittaminax kirjoitti:

        Montako päätöstä olet nähnyt?? En voi kun ihmetellä näitä kaikkia juttuja mitä liikkeellä on. Ja ihan oikeasti..ei niitä niin vaan myönnetä jos onkin mielenterveysongelmia.

        kyllä vain, terapiaa nääs....


      • veronmaksaja.
        Nittaminax kirjoitti:

        Montako päätöstä olet nähnyt?? En voi kun ihmetellä näitä kaikkia juttuja mitä liikkeellä on. Ja ihan oikeasti..ei niitä niin vaan myönnetä jos onkin mielenterveysongelmia.

        nuo tyypit eivät ole päivääkään tehneet kunnon työtä, joten sillä perusteella voi päätellä että yhteiskunta maksaa koneet, tuskin työllä ansaituilla tuloilla 24/7 päivystävä nettihäirikkö on koneensa itse hankkinut. Helppo päätellä, mikä taho maksaa tuon häiriköinnin.


      • totta totta kirjoitti:

        kyllä vain, terapiaa nääs....

        Höpö höpö..


      • röpö röpö.
        Nittaminax kirjoitti:

        Höpö höpö..

        sulle nyt on turha selittää mitään kun sun elämä on 4 seinän sisällä netin ääressä tapahtuvaa arvailua.
        itse olen nähnyt maksusitoumukset 3 kertaa ja niillä ostetut tietokoneet ja mustaa valkoisella päätökset. ja mitä erkelettä, en käytä eespä silmälaseja.


      • röpö röpö. kirjoitti:

        sulle nyt on turha selittää mitään kun sun elämä on 4 seinän sisällä netin ääressä tapahtuvaa arvailua.
        itse olen nähnyt maksusitoumukset 3 kertaa ja niillä ostetut tietokoneet ja mustaa valkoisella päätökset. ja mitä erkelettä, en käytä eespä silmälaseja.

        No silleen, että tiedät miten elänkin. Olet sitten varmaan nähnyt diaknoositkin??? Älä viitsi mulle ainakaan puhua valheita. Ja jos joku nyt saisikin sossusta koneen ei silloin näytetä mitään päätöksiä vaan juuri se maksusitomus jos koneen ostaa.
        Anna mun nauraa......:DDD


      • Hei haloo!
        Nittaminax kirjoitti:

        No silleen, että tiedät miten elänkin. Olet sitten varmaan nähnyt diaknoositkin??? Älä viitsi mulle ainakaan puhua valheita. Ja jos joku nyt saisikin sossusta koneen ei silloin näytetä mitään päätöksiä vaan juuri se maksusitomus jos koneen ostaa.
        Anna mun nauraa......:DDD

        Kuuleppa Nittaminax.
        Miksi tinkaat aina ja ikuisesti? Tuo on aivan totta että niitä tietokoneita hankitaan mielenterveyspotilaille just kuntoutusmielessä, sillä moni mielenterveyspotilas ei uskalla solmia useinkaan kotinsa ulkopuolelle ulottuvia ihmissuhteita. Netissä voi aninyymisti olla aivan normaali ihminen, tulematta tuomituksi että on sairas.

        Naura pois, mutta naura itselllesi! Kyllä se päätös näytetään sosiaalista apua hakeneelle, siis tulee ihan postin kautta, ja samassa yleensä tulee se maksusitoumuslappu, missä määritellään hinta, minkä ylimenevää osaa ei makseta!

        Miksi olet aina noin helvetin tietäväinen, vaikka teitosi pohjautuvat jonnekkin menneeseen aikakauteen. Lue vaikka netistä, mitä voidaan korvata, ja maksaa kuntousrahana.


    • Mitä? Voiko tänne kirjoittaa rekkautumatta? Ja nyt vasta kerrot sen.

      • .-.-.-.-.-.-

        Heh heh heee
        poju tuli välillä puskasta,
        muka ei tiedä...

        Buahahaaaa....:DDDDDDDDDD


      • puskana.

        voi toki voi.
        kuten laardibee ja piste perään.
        silloin oot puska.


      • .-.-.-.-.-.- kirjoitti:

        Heh heh heee
        poju tuli välillä puskasta,
        muka ei tiedä...

        Buahahaaaa....:DDDDDDDDDD

        Kun ihminen on yksinkertainen, niin sen jututkin on sellaisia.


    • Perjantaita vaan, niin toi kalenteri ainakin mulla näyttää päiväksi :)
      Mun tulee aika harvoin kirjauduttua kun tulen palstalle/palstoille pyörimään, mutta minun kirjallinen ulosanti on sellaista, että kirjoittamani tekstin tunnistaa jo kaukaa, kirjoitinpa millä nimmarilla hyvänsä, on mulla sen verran oudot lauserakenteet :))
      Toisen nimissä kirjoittelu on perseestä!

      • Reilumpaa kun kirjottaa näin, näkyvästi, ei kukaan voi kikkailla nikillä ainakaan. Alhaista ja yksinkertaisten ihmisten aikaansaannoksiahan nuo toisten nikkien apinoinnit on.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe