Onko Soaplandissa meneillään jotakin?Kun kirjautuminen sisään ei millään onnistu
Soaplandissa häikkää?
7
121
Vastaukset
- yks jäsen
Kyllä mä sinne ihan normaalisti pääsen kun just kävin siellä. Ja oon käyny pari muutakin kertaa tänään ja ihan ok on ollu. Ei siellä mitään pitäs olla menossa tai mitään häikkää. Ooksä varma et sulle ei oo tullu virhettä esim. salasanan kirjoittamisessa, kun sekin voi vaikuuttaa et sisään ei pääse...
- Se väärä juonari
Sun nimimerkki on tuttu Soaplandista. Tossa toisessa ketjussahan lukee, miks sä et pääse sinne enää.
- Nyt hermostuin
Syy ei ole hänen.Van minun.Lukekaa kommenttini "Lemmen viemää juonipaljastuksia" ketjusta.
Pyydän anteeksi kaunokkiko.Se kommenttini täällä aiheutti varmaan sulle tuon että et pääse kirjautumaan sisään. - Kaunokkiko
Just.Kiitti vaan tuhannesti,Sun takias sain BANNIT Soaplandiin.Enkä kerenny olemaan siellä kun kuukauden ja mä todella tykkäsin olla siellä.
Ja sitä paitsi miks ees puhut täällä Soaplandista ja vingut sitä että sut heitettiin ulos.Oma on vikas.Säännöt on tehty noudatettaviksi.Vaikka itekin kerroin väärän juonarin jonka luin Saksankieliseltä palstalta.
Mut,kiva kun ees tunnustit.Monella ei ois riittäny rahkeet siihen - Susuki00
Ite en oo Soaplandin jäsen.Mutta,toi on jo törkeetä.Tarkoitan siis tota nyt hermostuin nikkiä.
Pääsitkö ees takasin Kaunokkiko sinne jos ei kerta ollut sun syysi? - Mianina
Hah.Luuletteko että Soapland muka myöntäis virheensä?En usko.Ennemmin uskon maailmanloppuun kun siihen.
Kaunokkiko,sun kandeis laittaa sähköpostii sinne. - Emma fani <3
Oon Soaplandissa ja kaikki siellä kyllä tietää mitä Kaunokki teki, kun Leena on joutunu korjaan sen vääriä juonipaljastuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976