vaikka menisittekin finaaliin niin sitä ette tuu voittamaan bluus ei oo koskan voittanut mitään eikä voita tänäkään keväänä hahahhahahahahahaha
IKUINEN LUUSERIJOUKKUE
11
82
Vastaukset
- juha82222
USKOMATONTA MITEN NEGATIIVISIA VIESTEJÄ TEILTÄ.
en mä usko että Bluesilta taito loppuisi kesken, on niillä ratkaisijoita kuten Kähkönen, Lammassaari, Sallinen, JEre, Lajunen, Luttinen jotka osaa heiluttaa verkkoja.
Öhman... - kkkkokkioo
ensinnä alkio ottaa päähän toi perkeleeen tuuri mitä bluussilla oli koko sarjan ja sitten viellä tuomarit avuks SALMINEN SAVOLAINEN kaksiko, että varmasti saadaan kaks pääkaupunkuseudun joukkuetta finaaliin, ja kolmanneks sika ilves joka teloi vatasen. ja siitä tää idiootti marjamäki saanut edes jäähyä ja nyt pelaa maajoukkueessa.
- 17+17
jos jypin rämpiminen oli nyt yhestä vitun Vatasesta kiinni, niin huh huh
- 55+55
No ensi vuonna jyppi sitten karsii, jos Vatanen lähtee NHL:n
- 17+17
Onneksi Marjamäki pelaa maajoukkueessa ja toivottavasti pelaa myös MM-kisoissa. Loistava pelaaja.
- Heiskanen#3
Aikamoista itkua otsikon avaajalta, taitaa tappio näköjään ottaa koville.
Siitäkin huolimatta että Espoo oli kiistatta parempi.
Ja tässä otsikon avaajalle pari faktaa:
1. Blues on ollut viimeisen neljän kauden sisällä kolme kertaa mitalipeleissä
2. Blues voitti hopeaa 2008 joten et voi sanoa ettei ikinä voiteta mitään
3. Blues nousi runkosarjan YHDEKSÄNNELTÄ tilalta finaaleihin....tekeekö luuserijoukkue niin? HAHA, NO EI :) Aivan huikean senaatiomainen nousu.- 10+10
jos nyt ala-ikäinen jyväskyläläinen avaa keskustelun, niin mitä voi odottaa.
- sssdewws
etkö tiedä ettei hopeeta voiteta se yleensä hävitään hahahahaha
- juha82222
joo ei pelekkä Vatasen poisjäänti ole syy, se menee selittelyn piikkiin
mut toki Vatanen on SM-liigatasolla kova pakki, yksi parhaista pakeista Top5 pakki.
Mut on siinä järkeäkin että JYPIn peli kärsi jonkun verran Vatasen poisjäännistä, Vatanen on kiekollinen pakki ja nyt JYP ois tarvinnu vielä enemmän kiekollista tukea puolustajilta
mut onhan heillä Välivaara mm joka osaa hyökätä hyvin mut muut pakit on enemmän kädettömiä robotteja.
Tietäen Jypin hyökkääjät niin käsittämättömällä tavalla floppasi kaikki.
Ainoa hyvä oli Tuppurainen joka taisi tehdä playoffseissa ihan hyvätkin pistelukemat, Pihlström paransi tahtiaan pudotuspelien lopussa mut maalinteon kanssa ongelmia(eihän ole kuitenkaan luontainen maalitykki).
Hytönen oli aivan kuutamolla, sanoisin.
Ensimmäinen pluskommentti sinulle 17 17.
Minusta sinä kyllä kiusasit mua muutamia kertoja aiemmin täällä mutta pystyn elämään sen kanssa nykyään, siis jos joku yrittää kiusata niin mä pärjään ihan hyvin omillani, en menetä yöuniani.
Toki se on väärin se kiusaaminen.- 17+17
No enpä ole aiemmin tänne kirjoittanut :)
- rokkijannu
Kunnioitan suuresti Bluesin taivalta finaaliin. Tervetuloa Stadiin Espoolaiset.
Paikalla ollaan kannattamassa kotijoukkuetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391