Toivottavasti espoolaiset nyt ovat oman joukkueensa takana sankoin joukoin. Blues on hienoa junnutyötä tekevä seura ja pitkäjänteisellä sekä määrätietoisella työllään päässyt nyt hedelmiä maistamaan. Espoossa vain on vanhastaan erittäin paljon HIFK:n kannattajia. Kumman puolella olet, espoolainen? Oman kaupunkisi, vai naapurikaupungin joukkueen? Nyt jos koskaan on Blues ansainnut kotijoukkojen täyden ja kiistattoman tuen.
Kyse on jääkiekon Suomen mestaruudesta. Nyt Barona-areena täyteen ja äänijänteet lujille omien, Bluesin, puolesta!
Vaikka olenkin stadilainen itse, toivon espoolaisten seisovan omiensa takana loppuun asti. Vain sillä tavalla saadaan kiekkokulttuuria nostettua. Paras voittakoon!
Ketä kannustat finaaleissa, espoolainen?
1
66
Vastaukset
- eihätää
Uskallan kyllä väittää että Espoossa asuu nykyään selvästi enemmän Blues-faneja kuin HIFK-faneja. Vielä joskus kymmenen vuotta sitten tilanne oli toinen, mutta aika on tehnyt tehtävänsä.
Esimerkiksi kun olen liikuskellut Matinkylässä viimeisten kuukausien aikana niin vastaani on tullut suurinpiirtein 10 henkilöä jolla on ollut Bluesin fanikamaa päällä, mutta sen sijaan vain yksi henkilö jolla on ollut IFK:n fanikamaa mukana.
Tietenkin Espoossa on myös paljon IFK-kannattajia mm. siksi että Helsingistä on muuttanut paljon ihmisiä Espooseen.
Mutta enemmistö on Bluesin puolella ja se on tärkeintä. Ja jos Blues voittaa IFK:n finaaleissa niin entistä suurempi osa varmasti siirtyy Bluesin puolelle.
Tulee varmasti upeat finaaliottelut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391