Steffy alkanut ärsyttämään

juha82222

nykyään on niin ilkeä juonikko se Steffy.
HAnkki firman takaisin Forrestereille,siitä pisteet Steffylle mutta
kun se likka koko ajan kiusaa nuorempaa Hopea niin se ei ole hyväksi ja kun se
Steffy koko ajan mollaa Loganeita, ihmisiä hekin on kaikki tekee virheitä.
Eikä Brooke ole mikään pahis edes mutta Steffy omalla ilkeällä käytöksellääb
on nykyään enemmän pahis kuin hyväntekijä.
En tykkää!
Entä mitä te ajattelette Steffysta, komea hän ainakin on!!

Hope on liian kiltti kun se ei osaa suuttua Steffylle, sen pitäisi puolustaa paremmin itseään.
Sääliksi käy herkkää tyttöä.

85

2399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunarit !!

      En käyttäisi naisesta sanaa komea, vaan kaunis. Ja kyllä mulle kelpais...jos tulisi itseään tyrkyttämään niinkuin Oliverille. Hirvee horo siitä Steffystä on kyllä tehty.

      Steffyn pitää ryhdistäytyä ja ruveta jakamaan toosaansa äitinsä malliin, koska kiltit tytöt eivät saa tuossa sarjassa mitään aikaan.

      • Kaunarit !!

        Siis tarkoitin että Hopen pitää ruveta jakamana toosaansa....Steffyhän siis jakaa kaikille halukkaille jo....


    • mies ...,.,

      voi voi kyllä se steffy on sitten kaunis nainen,ihan sama mitä se tekee kuhan saa katella sitä joka arki

    • AstaM

      Mutta mitä sen Steffyn naamalle oikein on tapahtunut? Eikös se ole vielä nuori ja raikas tyttö, onko naamaa jo leikelty?

    • Ainoa syy miksi viitsin katsoa sarjaa on Steffy, Hope on mikäkin halpa l*****u.

    • Hyi jestas

      Steffyhän on pelkkä toosa, mitä se jakaa. Eihän se muuta teekkään. Ihmisenä se on surkee. Pelkkää juonimista minkä se toteuttaa toosansa avulla. Tommosille on ihan omat nimensäkin mutta en nyt kirjota niitä tähän riviin. Jokainen ne kyllä tietää.

    • i hope

      steffy on ylimielinen pilalle hemmoteltu pentu.Hope on suloinen.

      • AntiLogan

        Hope on siirapissa uitettu söpöilijä... Ja se Hope for the Future-kampanja... Hoh hoijaa :D Äiti kun oli jakorasia niin tytär on nyt siveyden sipuli, ettei vaan seuraa äitinsä jalanjälkiä. Ja entäs se purettu kihlaus... Loganit kuvittelee, että kaiken voi korjata takaisin ennalleen, kunhan vaan selittää juurta jaksain jne. As if.

        Paras oli taannoinen jakso, missä Hope huutaa kurkku suorana Liamia "jumittuneessa" vuoristohississä. :))


    • YA

      Siis Steffyhän on ihan KAUHEE - tottakai se on alkanu ärsyttämään.

      Haha oottakaapa vaan suomalaiskatsojat tuleva vuosi tulee olemaan TÄYSIN PELKÄSTÄÄN Steffy/Liam/Hope -juonikuviota!

      Eric. Stephanie ja jopa Ridge tulee olemaan täysin taka-alalla, Thornesta ja muista nyt puhumattakaan. Brooke on kyllä maisemissa mutta hänkin pui vaan lastensa elämiä.

    • kaunari.

      Steffy tarttis vaan kunnon metrisen slerban sisuksiinsa, sitä se on vailla.

    • dfs<sdzf

      Panisin silti

    • steffy!!!

      Steffyhän on just hyvä! Mua ärsyttää sellaiset tytöt kuin Hope, ollaan olevinaan niin ihania ja viattomia... Steffy sentään uskaltaa heittäytyä ja tehdä elämmällänsä jotain.

      • Ritu4

        STEFFY ON MAINIO! Hope on kieroileva pikku limppu ja todella olevinaan hyveellinen! Nyt kieroilee lääkkeittensä kanssa, eikä kerro Liamille! Tosin Steffy ja Bill olisi makee pari


      • ghjguygg

        Oon täysin samaa mieltä sun kanssa.


    • asootyffets

      Joo, joo. Steffi juoksee edelleen amerikassa Liamin perässä joten nauttikaa kakaroiden hiekkalaatikkoleikeistä ainakin vielä vuosi. Nii ja se muuten jakaa edelleen.

      • Kaunari-fani

        Entäs Steffy, joko se on tullut äitiinsä ja ruvennut jakamaan ? EI oo oikein uskottavaa että tyttö on siveyden sipuli kun äippä on jakorasia.....


      • nimet oikein
        Kaunari-fani kirjoitti:

        Entäs Steffy, joko se on tullut äitiinsä ja ruvennut jakamaan ? EI oo oikein uskottavaa että tyttö on siveyden sipuli kun äippä on jakorasia.....

        Tarkoitat Hopea, Brooken tyttöä. Steffy on Taylorin tyttö.


      • Kaunari-fani
        nimet oikein kirjoitti:

        Tarkoitat Hopea, Brooken tyttöä. Steffy on Taylorin tyttö.

        Niin toki siis Jope.....eiku Hope. Joko se on ruvennu jakamaan ? Vähän alkaa kuivahtaa tuo homma siitä ettei anna kenellekään. Ei kai kukaan terve mies nyt rupea ikuisesti odottamaan ?

        Ja Steffy on tosiaan sairas, melkein kuoli ja siitä huolimatta vaan ensimmäisenä on mulkero mielessä. Kun ei isää saanut, niin taas ollaan pojan kimpussa.


    • MSM83

      Hope on pihtaaja. Loganit ovat pelkiä pyrkyreitä. Bill pillupena on yksi kusipää.

      • nnnnnnnnnnnnnxxxxxxx

        Mitä valkoisia patteja Steffyn leuassa kasvaa, niitä yritetän peittää vaihtelevalla menestyksellä?
        Onko senkin naamaa leikelty, jotain outoa siinä nassussa on?


    • Steffy10

      Musta Steffy on kaunis ja mielenkiintoinen henkilö. Välillä se tuntuu ihan dorkalta ja seuraavassa hetkessä osoittaa olevansa tosi fiksu. Se ymmärtää ihmismieltä, vaikka käyttäytyy itse välillä aika sekopäisesti :).
      Hope on raivostuttavan siivo ja periaatteellinen. Jos oisin mies, en kyllä ees vilkasis Hopea. Henkilö, jossa ei oo mitään haastetta. Siltä puuttuu vaan liperit. Tosin ei lipereissäkään mitään vikaa, moni pappishenkilö on paaaljon avarakatseisempi kuin Hope. En oikein ymmärrä, mihin tämmösellä yltiömoraalisella henkilöllä pyritään. Tietty Brooke mutsina ei oo ollut ihan paras esikuva.

    • hope8

      Jospa se Hope on tarkoitus olla myös esimerkkinä oikeassakin elämässä eikä pelkästään kaunareiden nuorten esimerkkinä. Itseään pitää kunnioittaa ja rehellisyydellä pääsee oikeasti kaikista pisimmälle. Naurettavaa tuo Steffyn käytös. Jos oikeassa elämässä olisi nuo kaksi henkilöä kumman ystävä mielummin olisit? Hutsun joka jakaa pi***a minkä kerkee ja valehtelee ja manipuloi kaikkia sitäkin enemmän vaiko hopen jolla on itsekunnioitusta ja rehellisyytta jota paljon puuttuu tästä maailmasta..

      Hopen ja Steffyn meno pistää oikeesti miettimään josko kannattaisi pyrkiä vähän parempaan. Tiedän että Hopea musta ei koskaan tule mutta aina voi yrittää olla parempi ihminen. Ja uskon että maailma voi olla vähän parempi paikka jos kaikki ihmiset yrittäisivät olla parempia toisiaan kohtaan. Toki tätä ei kaunareilla saavuteta jos ei ylipäätään millään, mutta ainakin yksi nuori tyttö on saatu miettimään!

    • Steffy10

      Mä oon jo niin vanha, että katselen kaunareita varmasti vähän eri näkökulmasta ja kokemuksella kuin nuoret tytöt. Kaunarit on täynnä jenkkipaatosta ihmisten hyvyydestä, moraalista, moraalittomuudesta, uskollisuudesta ja uskottomuudesta, aviolitton kunnioittamisesta, viinan vaaroista, sairastumisesta, käsittämättömistä perhesuhteista ja anteeksiannoista jne. jne. ja nyt näistä kahdesta, Steffysta ja Hopesta. Hahmoissa vedetään todella överiksi ja katsojat voivat valita puolensa.

      Hyvä, jos joku saa Hopesta sellaset kiksit, että alkaa miettiä omaa elämäänsä ja pyrkii parempaan..Minä vaan sen verran elämää nähneenä en saa, pidän Hopen roolia enemmän epäuskottavana kuin Steffyn. Varmaan jos joku alkaisi diagnosoida/analysoida roolihahmoja, narsistin leiman saisi yksi jos toinen sarjassa nykyisin vaikuttava, kuten myös jo poistuneista roolihahmoista.

      • 17+19

        Surullista että mielestäsi uskottavampi rooli on Steffy joka ei kertakaikkiaan tee muuta kuin valehtelee ja jakaa itseään. Musta se kertoo aika paljon juuri siitä mikä tässä maailmassa on vikana. " Ei ole uskottavaa pyrkiä rehellisyyteen ja itsekunnioitukseen".

        Se kuinka paljon on elämää nähnyt ei välttämättä kerro siitä mikä ikäsi on. Luuletko ettei kaksikymppiset ole voineet nähdä elämää? Olen omasta mielestäni kokenut paljon ikääni nähden. Olen matkustanut kymmenissä maissa ympäri maailman, olen myös kokenut paljon sairautta ihan leikkauksia ja sairaalassa makaamista viikko tolkulla myöten. Olen tehnyt ahkerasti töitä sen minkä olen kerennyt korkekouluopinnoilta. Olen rikkinäisestä perheestä enkä ole isäni kanssa missään väleissä, olen kärsinyt monista valheista (isältä) ja tahallisista loukkauksista niinkuin koko perheeni ja sisarukseni. Lisäksi minulla on ihana avopuoliso ja odotamme pian perheenlisäystä. Ja ennenkuin alat haukkumaan etten ole voinut nähdä elämää enemmän kuin sinä. En sitä väitäkkään, väitän vain että olen sitä paljon nähnyt ikääni nähden.

        Silti minusta on uskottavampaa että ihminen pyrkii olemaan hyvä. Minä ainakin pyrin ja tiedän että koko perheeni pyrkii. Tiedämme mihin valehtelu vie ja pyrimme sanomaan totuuden toisillemme vaikka se satuttaisi kuinka paljon.


      • gagsgd
        17+19 kirjoitti:

        Surullista että mielestäsi uskottavampi rooli on Steffy joka ei kertakaikkiaan tee muuta kuin valehtelee ja jakaa itseään. Musta se kertoo aika paljon juuri siitä mikä tässä maailmassa on vikana. " Ei ole uskottavaa pyrkiä rehellisyyteen ja itsekunnioitukseen".

        Se kuinka paljon on elämää nähnyt ei välttämättä kerro siitä mikä ikäsi on. Luuletko ettei kaksikymppiset ole voineet nähdä elämää? Olen omasta mielestäni kokenut paljon ikääni nähden. Olen matkustanut kymmenissä maissa ympäri maailman, olen myös kokenut paljon sairautta ihan leikkauksia ja sairaalassa makaamista viikko tolkulla myöten. Olen tehnyt ahkerasti töitä sen minkä olen kerennyt korkekouluopinnoilta. Olen rikkinäisestä perheestä enkä ole isäni kanssa missään väleissä, olen kärsinyt monista valheista (isältä) ja tahallisista loukkauksista niinkuin koko perheeni ja sisarukseni. Lisäksi minulla on ihana avopuoliso ja odotamme pian perheenlisäystä. Ja ennenkuin alat haukkumaan etten ole voinut nähdä elämää enemmän kuin sinä. En sitä väitäkkään, väitän vain että olen sitä paljon nähnyt ikääni nähden.

        Silti minusta on uskottavampaa että ihminen pyrkii olemaan hyvä. Minä ainakin pyrin ja tiedän että koko perheeni pyrkii. Tiedämme mihin valehtelu vie ja pyrimme sanomaan totuuden toisillemme vaikka se satuttaisi kuinka paljon.

        Ei elämän kokeminen ole pelkkiä "fyysisiä" kokemuksia kuten matkustelua, sairastelua ja perheasioita. Ihminen kohtaa elämänsä eri vaiheissa erilaisia haasteita liittyen omaan itseensä ja suhtautumisessaan maailmaan. On luonnollista, että ihminen nuorena keskittyy itseensä ja vertaa itseensä maailmaan. Ihan yhtä luonnollista on, että myöhemmällä iällä suhtautuminen itseen ja maailmaan muuttuu. Nämä muutokset liittyvät selkeästi ajan kulumiseen eikä niitä voi juurikaan nopeuttaa. Nuori aikuinen ei ole vielä kokenut pitkää työelämää, omien lasten kasvamista aikuisiksi, oman kehon vanhenemista, oman roolin muuttumista omassa suvussa.

        Jokaisesta ikäluokasta kannattaa yrittää nauttia sellaisenaan yrittämättä olla jotain muuta. Nuori ei ole vielä aikuinen, mutta aikuinenkaan ei ole enää nuori. Nyt aikuisuutta elävät ovat eläneet nuoruutensa erilaisessa maailmassa kuin nykynuoret, tämä tahtoo monelta unohtua.

        Kyllä kahden edellisen kirjoittajan teksteistä on tulkittavissa iät ja kehitysasteet aika selkeästi. Täytyy vaan muistaa, että kumpikaan ei ole enemmän oikeassa. Teistä nuorempi suhtautuu ympäristöönsä juuri niin kuin ikään nähden pitääkin, se kuuluu kehitykseen jota käydään kehdosta hautaan. Teistä vanhemmankin kehitysaste on tulkittavissa ja teksti paljastaa millaisten asioiden kanssa on oman kehityksen aikana viimeksi painittu. Tämäkin kuuluu asiaan ja oppimiseen.

        Samalla tavalla Kaunareita voi katsoa monella eri tapaa ja aivan varmasti eri ikäiset ihmiset kiinnittävät huomionsa eri asioihin, todennäköisesti niihin joiden kanssa sisäistä keskustelua käy.


      • gyuutygyug
        17+19 kirjoitti:

        Surullista että mielestäsi uskottavampi rooli on Steffy joka ei kertakaikkiaan tee muuta kuin valehtelee ja jakaa itseään. Musta se kertoo aika paljon juuri siitä mikä tässä maailmassa on vikana. " Ei ole uskottavaa pyrkiä rehellisyyteen ja itsekunnioitukseen".

        Se kuinka paljon on elämää nähnyt ei välttämättä kerro siitä mikä ikäsi on. Luuletko ettei kaksikymppiset ole voineet nähdä elämää? Olen omasta mielestäni kokenut paljon ikääni nähden. Olen matkustanut kymmenissä maissa ympäri maailman, olen myös kokenut paljon sairautta ihan leikkauksia ja sairaalassa makaamista viikko tolkulla myöten. Olen tehnyt ahkerasti töitä sen minkä olen kerennyt korkekouluopinnoilta. Olen rikkinäisestä perheestä enkä ole isäni kanssa missään väleissä, olen kärsinyt monista valheista (isältä) ja tahallisista loukkauksista niinkuin koko perheeni ja sisarukseni. Lisäksi minulla on ihana avopuoliso ja odotamme pian perheenlisäystä. Ja ennenkuin alat haukkumaan etten ole voinut nähdä elämää enemmän kuin sinä. En sitä väitäkkään, väitän vain että olen sitä paljon nähnyt ikääni nähden.

        Silti minusta on uskottavampaa että ihminen pyrkii olemaan hyvä. Minä ainakin pyrin ja tiedän että koko perheeni pyrkii. Tiedämme mihin valehtelu vie ja pyrimme sanomaan totuuden toisillemme vaikka se satuttaisi kuinka paljon.

        Se on harmillista ettei ihmiset nää pintaa syvemmälle. Steffy tekee virheitä ja ottaa opikseen niistä, jossain välissä, kun taas hope esittää niin hyvää ihmistä, vaikka todellisuudessa yliarvioi itsensä ja luulee olevansa parempi kuin muut brooken tavoin.


    • truuuuut

      Kaikenkaikkiaan jos nää on lukenut, niin siis Hope on tyhjää täynnä ja Steffy on rautaa.

      • Hope on kultaa

        Sä et oikein ymmärtäny, kuluu kai sun ikävaiheesees, kun Steffy on käytetty lutka ja Hope on, ei suinkaan rautaa vaan suorastaan kultaa!


      • AntiLogan
        Hope on kultaa kirjoitti:

        Sä et oikein ymmärtäny, kuluu kai sun ikävaiheesees, kun Steffy on käytetty lutka ja Hope on, ei suinkaan rautaa vaan suorastaan kultaa!

        Ja myöhemmin Hopesta tulee pilleristi et siinä sulle sitä kultaa. ;)


    • Steffy10

      Pieni korjaus edellisiin. En ole edes yrittänyt olla oikeassa missään vaihessa, koska se on mahdotonta. Kyseessä fiktiivinen tv-sarja ja roolihenkilöille luoduista ajatusmaailmoista/teoista/kokemuksista vastaavat käsikirjoittajat. Kannattanee enemmän yrittää tulkita heidän kehitysasteitaan ja millaisten asioiden kanssa on oman kehityksen aikana viimeksi painittu, kuin niiden, jotka sarjaa seuraavat ja keskusteluun osallistuvat.

      Joskos palattaisiin ketjun aloitukseen, eli siihen, että Steffy on alkanut ärsyttämään.

      • Planet Mars

        Nuo Steffyn kehitysasteet juuri saavatkin ärsyyntymään. Aluksi hänelle riitti jahdattavaksi muiden poikaystävät, sitten hän siirtyi toisten aviomiehiin ja saa loulta pakkomielteen Hopen sulhasesta. Tyyppiä voisi kutsua myös itseään myyvän naisen nimellä, koska hän käyttää toosaansa välineenä bisneksessä. Olkoonkin fiktiivinen tarina ja henkilö, niin ärsyttävä on ulkoista habitustaan myöten!


    • MSM83

      Tämän päivän jaksossa 20.11 Hope väitti uutta harjoittelijaa vakoojaksi, joka osouttautuu vielä tämän viikon aikana vääräksi epäilyksi.

    • BBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

      "Steffy"ON ÄRSYTTÄVÄ!! Ilmoitti niin avoimesti kuinka heillä sujuu Liamin kanssa illat!
      Mutta on Liamin hahmokin aika naiivi.Jos hän rakastaa Hopea enemmän,hän ei olisi koskaan mennyt Steffin kanssa naimisiin.Ei tuommoista tapahdu tosielämässä kovinkaan usein..
      Ärsyttää koko juttu,alusta asti Hope ja Liam kuuluvat yhteen,sitä mieltä on Brookekin ja Katie.
      Välistä en jaksa katsoa koko sarjaa kun Steffi ja Liam nuolevat toisiaan.
      Vaan ei se olisikaan saippuasarja jos kaikki sujuisi rasvatusti.
      BTW,olen alusta asti katsonut sarjaa,välillä on ollut jaksoja etten ole seurannut lainkaan,ei haittaa vaikka pari jaksoa jäisi väliin,samaa asiaa kun jauhetaan pitkään.Nyt on kiinnostanut nimenomaan Hopen ja Liamin juttu,nykyajan Romeo ja Julia.Mutta oli se aikanaan vaikeata Brookella ja Ridgelläkin:D

    • Poistuis Steffy

      Kiva kun täällä jutellaan. Taitaa olla ainoo paikka. Käyn yhdellä palstalla, mutta siellä ei oo mitään keskustelua.

      Mä suorastaan inhoon Steffyä! Nyt sille on jenkeissä laitettu peppusilikonitkin. Näyttelijä on yhtä tyhjäpäinen kuin roolinsa. Kurjaa kun Hope joutuu taisteleen koko ajan tuollaista ilkeilijää ja kieroilijaa vastaan.

    • AntiLogan

      Mua taas niin ärsyttää Liamin haikailu Hopen perään. Heti kun näkee Hopen jossain (esim. Cabossa) huudetaan ja huidotaan ku viimestä päivää... Olisi sitten kieltäytynyt Steffin aviokoukeroista, jos vielä niin ällösiirappinen Hope houkutti. :D

      • Yövuorolainen

        Mäkin oon siellä foorumilla, missä on hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Katoin jenkkijaksot aluksi sieltä, mutta se kuva on niin huono. Löysin toisen paikan, missä voi katsella hyvää kuvaa. Siksi tiedän Steffyn toljailut jenkkilässä. Ärsyttää sen tyyli, kun se on koko ajan niin teennäinen. Onks siinä näyttelijässä enää mitään aitoo? Jenkkijaksoissa täytettä on laitettu kaikkiin mahdollisiin paikkoihin. Joo, ja kun se laitatti peppunsa, niin yhdessä jaksossa se pyöritti sitä niin ettei voinut olla huomaamatta silikoneja.


    • Steffy10

      Taitaa todella toisia ärsyttää henkilö/rooli, jota Steffy esittää. Jenkeissä ja muualla maailmassa on vissiin vähän pakko käyttää kaiken maailman fyllingit, jotta siellä pärjää. Taylor hyvänä esimerkkinä ja moni muu näyttelijä/laulaja/muu artisti. Yhtälailla siellä miehet käy kirurgin käsittelyssä laittelemassa täytettä sinne sun tänne ja nostelemassa paikkojaan, peniksen pidennyksistä puhumattakaan. Muualla maailmassa ihan normi ilmiö. Suomessa jaksetaan kauhistella kun joku uskaltaa itseään vähän parannella. Tosin lopputuloksesta voidaan olla montaa mieltä, mutta jos henkilö itse on tyytyväinen, se kai on pääasia.

      Musta Steffy vaan on niin nätti, suorastaan kaunis ja se rooli on varsin mehukas kaikessa kauheudessaan.

    • Yövuorolainen

      Mä en ymmärrä, mikä Steffyssä on kaunista. Sehän on täytteitä täynnä oleva hahmo, jolla ei ole luonnetta, arvoja eikä moraalia. Hahmolta puuttuu ihmisyys. Steffy on kuin kone, joka etenee vaakasuorassa urallaan tai niin kuin meillä sanotaan, sänkyjen kautta.

      Hopea haukutaan tekopyhäks, kun sillä on itsekunnioitusta ja se uskaltaa olla oma itsensä. Sama on koulukiusaamisessa. Jos et riehu muiden mukana ja ryyppää ja rellestä, niin oot tekopyhä ja suo kiusataan.

      Steffyn musiikkikin on vaan paljaan pinnan näyttämistä. Eihän se laulaa osaa.

      Kuka äiti haluais tyttärekseen tuommoisen kiertopalkinnon, ja mitä isät pitäis jokaiselle antavasta lapsesta.

      Surullista, että tuollaisia hahmoja nostetaan esimerkkinä esiin ja pidetään kauniina, mutta kun katsoo Taylorin pilalle mennyttä namaa, niin tytär on jo pitkällä tulossa äitinsä kaltaiseksi.

      • AntiLogan

        "Steffyn musiikkikin on vaan paljaan pinnan näyttämistä. Eihän se laulaa osaa."

        Anteeks mitä? Siis laulaako Steffy muka jossain jaksossa? Ei ainakaan näissä Suomen jaksoissa ole sellasta tullu...


      • ----
        AntiLogan kirjoitti:

        "Steffyn musiikkikin on vaan paljaan pinnan näyttämistä. Eihän se laulaa osaa."

        Anteeks mitä? Siis laulaako Steffy muka jossain jaksossa? Ei ainakaan näissä Suomen jaksoissa ole sellasta tullu...

        Ei Steffy laula. Näyttelijä Jacqueline MacInnesWood laulaa...


      • AntiLogan
        ---- kirjoitti:

        Ei Steffy laula. Näyttelijä Jacqueline MacInnesWood laulaa...

        No sitä minäkin. Kivempi olisi, jos käytettäisiin näyttelijöiden oikeita nimiä tällasissa jutuissa, ei tulisi sitten väärinkäsityksiä. Ihme, että melkein jokainen kaunaritähti on sitten oikeessa elämässä joku laulaja. Ron Moss, Bobbie Eakes kun vielä oli mukana sarjassa...


    • Brooke69

      Steffy on oma ilkeä ja juonikas itsensä, mutta minua risoo tuo tekosiveä lutka-Hope. Mainostaa niinsanottuja "arvojaan" ympäri maailman, mutta juoksee silti housut märkänä naimisissa olevan miehen perässä!
      Onko se niin tyhmä vai niin parkkiintunut horo, ettei se itsekkään tajua kuinka kaksinaamainen vosu se on!
      Tuo Liam on niin säälittävä idiootti, että onneksi Steffy pääsi siitä eroon. Toivottavasti Steffy ei vajoa niin alas, että alkaa haikailla Ridgekylän turhimman luuserin perään. Hope ja Liam sopii loistavasti yhteen ja joutaisivatkin pakata kamppeensa ja poistua koko sarjasta.
      Katie velttoine naamoineen joutaisi myös lähettää Timbuktuun ja Dollari-Billylle enemmän tasoisensa nainen vaimoksi. Katien mummolook on niin taikinamaisen öklö ettei sitä jaksaisi millään katsella, pilaa koko sarjan.

    • Steffy10

      Steffyä roolissa on myös hyvä näyttelijä, kauneuden lisäksi. Steffyn esittäjällä on hyvä vartalo ja kivat hiukset. Oikein näyttävä kokonaisuus.

      Hopen näyttelijä on söpö ja eipä paljoa muuta. Roolissa tarvitsee osata pyörittää silmiä ja pikkasen joskus väpättää huulta, näyttää surkealta ja epätoivoiselta ja saada aikaiseksi itkuinen ilme. Ja siinä kaikki. Toivon, että jatkossa Hopen roolissa olisi edes hiukan särmää.

    • Maalaisköriläs

      Nämä kirjoitukset puolesta ja vastaan Steffy ovat varmaan naisten kirjoittamia. Tyttöystävä katsoo "Kaunareita" ja istun usein hänen kanssaan katsomassa vaikka en niin paljon sarjasta välitäkään. Minua huvittaa se, että naiset ihailevat Steffyn kauneutta välittämättä hänen teoistaan. Kun olen itse siinä iässä, että mietin naista myös tulevien lasteni äitinä niin en huolisi naista, joka olisi maannut isäni kanssa. Kyllä minäkin pelehtisin Steffyn kanssa niin kuin Bill teki, mutta vaimokseni ja lasteni äidiksi ottaisin Hopen. Näkökulmia on monia, mutta ei se Liam ole kyllä mies eikä mikään, kun isänsä panemaa katselee.

      • että tuota...

        Korjaus: Bill ja Steffy eivät panneet kertaakaan, lähellä kyllä oli.


    • Steffy10

      No nythän tähänkin keskusteluun saatiin uuttä väriä ja puhtia poikaystäväkatselijan perspektiivistä. Voi sanoa, että kyseessä todella harvinainen, jopa äärimmäisen eksoottinen herrahenkilö, joka katselee sarjaa tyttöystävänsä kanssa. Mahtaako olla edes todellista? Minä en tiedä/tunne yhtään miestä, joka katselisi Kaunareita missään olosuhteissa koskaan :).

      Sitä en y,mmärrä, miksi kauneutta ei voisi ihailla, vaikka kauniilla henkilöllä olisi millainen elämä tai menneisyys takanaan. Eikä kyllä koskaan ole edes käynyt mielessä, että fiktiivistä sarjaa joku katsoo, vertailee ja arvioi noin niinkuin suvunjatkaminen ja vaimomateriaali mielessään. Noh, meitä on moneen lähtöön.

      Kannattaa varmaan seuraavaksi vertailla Hopen ja Steffyn geeniperimää, silläkin voisi olla ratkaiseva merkitys valintoja tehdessä.

    • Voi pinnallisuutta!

      Etkö osaa lukee, että tän ketjun otsikko on "Steffy alkanut ärsyttämään". Mitä sä tänne tuut arvosteleen ja pilkkaan toisten kirjoituksia. Meitä kun Steffy ärsyttää niin se ärsyttää!

      Mihin muuhun katsoja vertaa fikktiivistä ihmistä kun siihen, mikä itselle on arvoissa tärkeää. Kauheen pinnallinen toi sun maailmas, kun siinä ei oo ollenkaan sisäistä kauneutta. Hyi!

      Aloita nyt ihmeessä oma viestiketju Steffyn ihailua varten, niin voit temmeltää siellä niin paljon kun haluat.

      • AntiLogan

        Ei mua Steffy ainakaan ärsytä... ;)


    • Steffy10

      Voi hurja :)! Teiniangstia parhaimmillaan. Jos omaa elämäänsä peilaa Kaunareiden kautta, kannattaa seuraavissa jaksoissa keskittyä opettemaan puhtaasti itsehillintää, se kannattaa. Seuraa Steffyn esimerkkiä siitä, kuinka maltti on valttia. Tollaset ylivertaiset hernehtimiset jonkun tv-sarjan takia ei ole normaalia.

    • AntiLogan

      Taas sitä huomattiin, että Hope ei malta odottaa asioiden loppuun käsittelyä eli Liamin ja Steffyn avioliiton virallista päätöstä. Piti oikein lehdistötilaisuudessa möläyttää, että häät on seuraavana päivänä. Ja kun Steffy ei tietenkään allekirjoittanut avioliiton mitätöintipaperia niin siinähän sitä ollaan. Hope saa syyttää ihan itseään tästä sopasta.

      • ritu4

        Asiaa! Hope on tyhmä


    • siis ärsyttävä ämmä

      tuo steffy ja mitä vatun kaunista siinä joku näkee...turpaan sullottu mitä lie täytettä ja leukaperät kuin ridgellä ja entäs se vartalo - jalat kuin tikut että ei todellakaan mitään muotoja vaikka sitä siinä kaikki niin kehuu. Käytöksen perusteella se vois olla Brooken tytär, näyttää olevan samat keinot saada itelleen mitä haluaa eli fidun voimalla. Vaikka tämä onkin vain saippuasarja mutta silti mulla ärsyttää suunnattomasti tuolaiset tyrkky akat jotka toisilta vokottelee miehen hinnalla millä hyvänäsä ja lyövät sen p.llun nokan alle ensimmäisenä.

    • ritu4

      No, voi,voi, vai on HOPE LIIAN KILTTI. OIKEA KIERO PIKKUPIRU KOKO LIKKA! STEFFY ON PUOLET FIKSUMPI PIKKU HOPEA!!! KUMPA LIAM HUOMAISI!

      • AntiLogan

        Ja nyt kun Hope alkaa nappailla pillereitä ahdistukseen, eikä kerro siitä ja terapiaistunnoista Liamille mitään... TADAA! Soppa on valmis -> Liam aivan varmasti vetää herneet nenään kun Hope "valehteli" ja pimitti koko asian. :D


    • suorastaan

      v.tuttaa jo kattoa kun Hopella menee kaikki päin peetä ja se ärsyttävä paksuturpa vaan saa kaikkien sympatiat ja on niin hyvä niin hyvä kaikkien mielestä..siis voisko ärsyttävämpää akkaa ollakkaan. No kuinkahan se hän on ollu ekalla kerralla joku "seksipeto"..on tietenki kun muutenki on muka täydellinen. Kellä se eka kerta nyt niin menee putkeen ja vielä kun on paineita ja tuon noidan sanat pyörii päässä!Ottakoon se isäukko spencer sen ämmän itelleen ja pankoon sitä niin p.keleesti kun se tuntuu olevan hälle nyt joku h.vetin missio!!!!!!!!!!!!

      • AntiLogan

        Huvittavaa katsoa Hopen kärvistelyä, sori nyt vaan... :D Asettaa itselleen noin kovia paineita parisuhteesta ja hirveet pilvilinnat sen ihanuudesta niin totta kai kaikki sitten kosahtaa siihen. Hopesta tässä mun mielestä ollaan yritetty antaa sellanen kuva, että "voi toista kun et pääse vieläkään Liamin kanssa yhteen" jne. Ei sen puoleen, Liamkin ollut varsinainen tuuliviiri. Heti kun tuli ongelmia ja Hope sitten pikaistuksissaan jätti kihlasormuksen Liamin taloon, niin johan oltiin pujottamassa sormusta Steffyn sormeen. Samanlaisia kylläkin ovat, Liam ja Hope siis - tekevät pikaisia päätöksiä ja siitä sitten se sotku syntyy...


    • Steffy10

      Voi Hopea :). Niin romantiikan nälkäinen ja haavemaailmassa elävä nuori tyttö. Ollaan niin kokenutta maailmannaista ja esikuvaa ja lopputuloksena hirvee pettymys itseään kohtaan, kun se EKA KERTA olikin ihan jotain muuta kuin oli kuvitellut. Kyllähän tollasesta kokemuksesta tarvitsee jo päästä äipän järkkäämälle psykiatrillle, ettei ennestään jo neurottinen ja epäkypsä tyttönen vielä lisää neurotisoidu.

      Suklaanheitto Steffyn ja Hopen välillä oikeesti aika hauska kohtaus.

      • no eihän Hope

        mitään maailmannaista kyllä ole olevinaan kuten toi noita-akka. Ja paraskin se puhui aviorikoksesta kun itse oli menossa sänkyyn Billu-Billyn kans mutta harmikseen Taylor keskeytti puuhastelut..olispahan saanu tuleva appikin kokeilla miltä se miniä maistuu.Ärsyttävä feikki koko narttu


      • porjtpowjtrpojw
        no eihän Hope kirjoitti:

        mitään maailmannaista kyllä ole olevinaan kuten toi noita-akka. Ja paraskin se puhui aviorikoksesta kun itse oli menossa sänkyyn Billu-Billyn kans mutta harmikseen Taylor keskeytti puuhastelut..olispahan saanu tuleva appikin kokeilla miltä se miniä maistuu.Ärsyttävä feikki koko narttu

        Mutta Steffyhän onkin lutka, eli hänellä ei tosiaan ole omantunnonvaivoja vaikka makaisi kaikkien ukkojen ja akkojen kanssa. Jope (kutsun häntä siksi kun Ruonansuu on niin kingi...) sen sijaan on niin siveyden sipulia että.....


    • Steffy10

      No mitäs ne lehdistötilaisuudet ja muut julkiset esiintymiset/avautumiset on kuin yritystä esiintyä maailmannaisena? Annetaan ohjeita muille, ollaan "roolimalli" ja toimitaan omia periaatteita vastaan? Ollaan niin teiniä ja aikuista naista onnistumatta kummassakaan.

      Tässä tämän päivän jaksossa oli hyvää se, että Hopestakin löytyy potkua ja rooliin saadaan vähän muutakin kuin silmien pöyrittelyä, hiusten hulmuttelua ja nököhampaita. Saattaa olla, että Hopen roolin esittäjästä löytyykin vielä kohtalainen näyttelijä. Parasta antia Brooken ja Taylorin väännöt siitä, kumman tytär on sitten se oikea Liamille :).

    • voi jestas

      sitä Tayloria minkä näköinen! Nainenhan muistuttaa jo suorastaan hevosta, kummasti se naama pidentynyt ja entäs se suu - siis aivan järkky törröturpa, just kuin "tyttärellään".Tuossa Taylorissa ei ole enää mitään aitoa, silikonia ja implantteja täynnä koko akka..tissit roikkuu kuin vanhalla lehmällä.

      • Justiinsa noin

        Just noin.


    • tööttööt

      Nyt se tytär törröturpa on paksuna Liamille jenkkilässä.

      • MSM83

        Mistä tämän tiedon löysit, mutta tulee mielenkiintoisia jaksoja jatkossa jos näin on, toivottavasti Loganit saa kunnolla nenilleen...


      • AntiLogan
        MSM83 kirjoitti:

        Mistä tämän tiedon löysit, mutta tulee mielenkiintoisia jaksoja jatkossa jos näin on, toivottavasti Loganit saa kunnolla nenilleen...

        No esimerkiksi tsekkaamalla jaksojen lyhyet selostukset vaikka telkku.com-sivulta. :)


    • no niinpä tietysti

      tuohan nyt oli jo ootettavissakin..kas kun ei ollu jo heti "hääyön" jälkeen. Niin kauan se törröturpa siinä kuvioissa pyörii että noin pääsee käymää, Ja mitäs h.vettiä se sille kuului eilen kun Hope otti niitä pillereitä, olishan Hope voinu ottaa vaikka särkylääkettä (vaikkei ottanutkaan)..siellä on vissiin joku ihme jos joku ottaa pillerin.

    • 7+4

      Eikä, onko steffy oikeesti raskaana liamille?? Lopetan koko sarjan kattomisen jos se hutsu päätyy liamin kanssa yhteen. Ei oikeassakaan maailmassa miehet halua naista itselleen joka jakaa saatikka sitten sellaista joka on oman isänkin kanssa viettänyt helliä hetkiä sänkyyn sentään eivät vielä päässeet. Hyi olkoon. Nyt loppui kaunarit kokonaan!

      Ei sillä että Hope olisi fiksu, ärsyttää kun ei ota itseään niskasta kiinni ja kerro totuutta. Mutta silti minusta Hope ja Liam kuuluvat yhteen, Steffy voi mennä naimaan vaikka billin tai kenet tahansa muun.

      Ehkä eniten ärsyttää liam päättäs jo kumman haluu lopullisesti!!!!!

      • shjsdjhjd

        Brooke on käyny jo kaikki läpi. Steffy on tehnyt virheitä ja tietää sen.

        Raamatusta vertaus:
        28 "Mitä te tästä sanotte? Eräällä miehellä oli kaksi poikaa. Hän meni toisen luo ja sanoi: 'Poikani, mene tänään viinitarhaan työhön.' [Luuk. 15:11]
        29 'En minä halua', poika vastasi. Sitten hän kuitenkin tuli toisiin ajatuksiin ja meni.
        30 "Isä meni toisen pojan luo ja sanoi tälle saman. Poika vastasi: 'Menen kyllä, isä', mutta ei mennytkään. [Matt. 7:21]
        31 Kumpi näistä kahdesta teki, mitä hänen isänsä tahtoi?" "Edellinen", he vastasivat. Jeesus sanoi: "Totisesti: portot ja publikaanit menevät Jumalan valtakuntaan ennemmin kuin te.


    • 7+5

      On Steffy oikeesti raskaana Jenkeissä. Se teki just raskaustestin ja se oli positiivinen.

      • 20+14

        Kiitos vahvistuksesta, tähän loppui sitten kaunarit ja lopullisesti. Steffy vaan on niin kuvottava otus että en kestä katsoa sitä, noh onneksi ei ole pakko ;)


    • hj45xc0

      Oli arvattavissa, että Steffy tulee raskaaksi nyt kun Hope sai tietää Billin juonittelut, jotta Liam ei mee naimisiin Hopen kanssa. Kumman kaa Liam on saadaan taas jatkumaan iäisyyksiin. Toi Steffyn ärsyttäminen tulee mulle vastaan toisessakin paikassa. Oon kirjautunu yhdelle foorumille, missä yks ylläpitäjä ihailee Steffyä. Ei siinä mitään, mutta kun sen kirjoittama kieli on niin karseeta lukea. Kaikki sympatiani on lukihäiriöisten puolella, mutta tää henkilö kirjoittaa niin kauheeta suomenkieltä, että sitä on jo vaikea ymmärtää. Se ärsyttää mua yhtä paljon kun Steffy.

    • posket kissalta

      Steffyllä on kauheet kissanposket jenkkijaksoissa. Sen naama on ihan levinnyt! Sen tukka on leikattu kissanposkien pituiseks naaman reunoille, niin että sen naama näyttäis kapeemmalta. Ällö!

      • Ja leuat

        kuin Ridgellä. No vasta se on ärsyttävän näköinen jos sitä pärstää on taas muotoiltu. Mulla kans niin ärsyttää se akka että niskakarvat nousee heti pystyyn kun se ilmestyy ruutuun. Ja sitte CHA CHA CHA mitä se Liamille aina korvaan kuiskuttaa...äääh!!!!


      • Arsyttaa se muija
        Ja leuat kirjoitti:

        kuin Ridgellä. No vasta se on ärsyttävän näköinen jos sitä pärstää on taas muotoiltu. Mulla kans niin ärsyttää se akka että niskakarvat nousee heti pystyyn kun se ilmestyy ruutuun. Ja sitte CHA CHA CHA mitä se Liamille aina korvaan kuiskuttaa...äääh!!!!

        "kuin Ridgellä. No vasta se on ärsyttävän näköinen jos sitä pärstää on taas muotoiltu. Mulla kans niin ärsyttää se akka että niskakarvat nousee heti pystyyn kun se ilmestyy ruutuun. Ja sitte CHA CHA CHA mitä se Liamille aina korvaan kuiskuttaa...äääh!!!! "

        AAMEN.
        Kukaan ei kaunareissa pitkan katseluhistoriani aikana ole arsyttanyt niin paljon kuin tama muija. Kertakaikkisen oksettavan omahyvainen. Nayttaa tulevan rooli naytttelijalta ihan luonnostaan. Eika varaa olis... Oikeesti, laiha ja kulmikasnaamainen, tissiton ja muodoton. Hopella sentaan on ihan omat muodot ja hiukset.
        Cha Cha Cha oksettaa, samoin se omahyvainen kikattely... Kaak. Luojan kiitos tama on vain televisiosarja. Mutta se Liam on kylla kans aika arsyttava. Ottaa nyt sen Steffyn vaan siita nenen edesta keikkumasta, kun mieli niin tekee.. Niinkuin ottaakin, ainakin tilapaisesti. Cha cha chaa vaan naille allotyksille. :)


      • se on ällöinho
        Arsyttaa se muija kirjoitti:

        "kuin Ridgellä. No vasta se on ärsyttävän näköinen jos sitä pärstää on taas muotoiltu. Mulla kans niin ärsyttää se akka että niskakarvat nousee heti pystyyn kun se ilmestyy ruutuun. Ja sitte CHA CHA CHA mitä se Liamille aina korvaan kuiskuttaa...äääh!!!! "

        AAMEN.
        Kukaan ei kaunareissa pitkan katseluhistoriani aikana ole arsyttanyt niin paljon kuin tama muija. Kertakaikkisen oksettavan omahyvainen. Nayttaa tulevan rooli naytttelijalta ihan luonnostaan. Eika varaa olis... Oikeesti, laiha ja kulmikasnaamainen, tissiton ja muodoton. Hopella sentaan on ihan omat muodot ja hiukset.
        Cha Cha Cha oksettaa, samoin se omahyvainen kikattely... Kaak. Luojan kiitos tama on vain televisiosarja. Mutta se Liam on kylla kans aika arsyttava. Ottaa nyt sen Steffyn vaan siita nenen edesta keikkumasta, kun mieli niin tekee.. Niinkuin ottaakin, ainakin tilapaisesti. Cha cha chaa vaan naille allotyksille. :)

        Ihanaa, kun mä en oo ainoo, joka inhoo tota Steffyä. Voin vaan yhtyä edelliseen kirjoittajaan!


      • Steffy10
        Arsyttaa se muija kirjoitti:

        "kuin Ridgellä. No vasta se on ärsyttävän näköinen jos sitä pärstää on taas muotoiltu. Mulla kans niin ärsyttää se akka että niskakarvat nousee heti pystyyn kun se ilmestyy ruutuun. Ja sitte CHA CHA CHA mitä se Liamille aina korvaan kuiskuttaa...äääh!!!! "

        AAMEN.
        Kukaan ei kaunareissa pitkan katseluhistoriani aikana ole arsyttanyt niin paljon kuin tama muija. Kertakaikkisen oksettavan omahyvainen. Nayttaa tulevan rooli naytttelijalta ihan luonnostaan. Eika varaa olis... Oikeesti, laiha ja kulmikasnaamainen, tissiton ja muodoton. Hopella sentaan on ihan omat muodot ja hiukset.
        Cha Cha Cha oksettaa, samoin se omahyvainen kikattely... Kaak. Luojan kiitos tama on vain televisiosarja. Mutta se Liam on kylla kans aika arsyttava. Ottaa nyt sen Steffyn vaan siita nenen edesta keikkumasta, kun mieli niin tekee.. Niinkuin ottaakin, ainakin tilapaisesti. Cha cha chaa vaan naille allotyksille. :)

        Hopen hiuksetpa kun eivät ole enää ihan omat. Runsaasti on tällätty lisähiuksia, jotta on saatu päätä myötäilevä katkeillut ja sähköinen look runsaammaksi ja vähemmän hapsottavaksi.

        Parempi Hope on tällä uudistuksella kuin omalla lätällään. Ei se aina ole pahasta, jos vähän fixaillaan.

        Ja todella, Steffyn näyttelijä osaa näytellä ja hallisee osansa, siksi rooli sopii hänelle hyvin.


    • +++-----

      Minun sympatiat oli alussa Hopen puolella, mutta nyt jostain syystä olenkin sitä mieltä että Steffy on paljon sopivampi Liamille.
      Kaikista paras kumppani Stefylle olis isä Bill. Mutta siis toi Liamkin on niin tyhmä ukko että just sopiva Stefylle.
      On se kumma että noinkin isossa cityssä on noin vähän miehiä, aina akat tappelee samoista mitäänsanomattomista ukkeleista...:)

    • Liam ei voi unohtaa

      Jippii! Vaikka Liam ja Steffy menee naimisiin ei Liam saa Hopea mielestään. Kärsikööt siis kunnolla molemmat!

    • Team Hope

      Steffy on amarikassa sairaalassa ja se menettää ehkä lapsensa. Nyt voi alkaa taas katsoon tapahtumia, kun Steffy - Liam - Hope asetelma muuttuu. Steffyn juonittelut oli kerta kaikkiaan liikaa! Ei mitään aitoo tunnetta.

    • Team Hope

      Steffy ei sit oo enää raskaana. Se menetti lapsensa moottoripyöräonnettomuudessa. Vaikka Steffy ärsyttääkin, ei tässä oo mitään hehkuttamista.

    • Bimbo se on

      Steffyhän on aivoton. Eihän se oo koskaan osannu ajatella tekojensa seurauksia. Ajaa nyt moottoripyörällä...

    • hirveä tuo

      pärstä tuolla steffyllä. Mitä ihmettä siihen on tungettu kun on noin levenny kuin lätty? Ja tuo suu on jo niin tavaraa täynnä että se ei mene enää kunnolla edes kiinni.Siinä on kyllä "äitinsä" tytär,

    • rumaa ei oteta osaan

      Lopetin katsomisen 2001.
      Katsoin kun Stephanie kuoli sitä mainostettiin niin että huomasin...
      Ketjun lukeminen nauratti.
      Roolit siis yhä samat, äidit ja tyttäret ristissä ja kilpaillaan yhdestä miehestä..
      Joka on täydellinen rimpula.

      Hunter Tylo yksi koskaan kauneimmista naisista ennen kuin kävi "kauneusleikkauksessa."
      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Hunter_Tylo_-_Monte-Carlo_Television_Festival.jpg
      /250px-Hunter_Tylo_-_Monte-Carlo_Television_Festival.jpg

      http://www.zdf.de/ZDFmediathek/contentblob/189870/imageFile/311615
      Vertaa itse.
      ..

    • Se juonitteli liikaa

      Jenkkilän jaksossa kerrotaan tänään, et Steffy ei voi saada enää lapsia... Sitä saa mitä tilaa! Kannatti juonitella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe