Mitä hyvänsä olenkaan tehnyt ...

noh noh

Olen näemmä jotenkin onnistunut suututtamaan tunnetun kauppiassuvun (Seppälä/Löyttyniemi) erään jäsenen jotenkin, kun tuo poppoo pyrkii ahdistelemaan joka nurkassa. Kyse on eräästä itähelsinkiläisestä leskeksi jääneestä naisihmisestä, joka oli ihan ystävällinen ennen menetystään.

Viestini perusteella on pääteltävissä ainakin kyseisten tyyppien keskuudessa, että mikä tapaus tässä on kyseessä, eli jos joku teistä (tai heidät tunteva) sattuu tämän lukemaan niin puhutaan vaikka tämä juttu auki niin säästyy kaikilta aikaa ja hermoja.

En tajua, miten nämä tyypit pystyvät perustelemaan itselleen ahdisteluun kuluneen ajan ja vaivan. Olin mielestäni huomaavainen naapuri ja muutin pois ihan vain kohteliaisuudesta, kun huomasin, mistä on kyse. Mikä tässä vielä kiikastaa? Joka tapauksessa toisen ahdistelu, vaikka se tuntuisikin jollain järkeilyllä perustellulta, on aina sairaan mielen hommia. Ihan oman terveytennekin vuoksi tulkaa järkiinne ja ratkotaan tämä nyt kertaheitolla, jooko?

Olen siis pahoillani ja pyydän anteeksi, mitä hyvänsä olenkaan tehnyt, mutta kovin pitkään en enää tätä katsele. Raastuvassa tavataan, jos ei ala järki pakottamaan.

4

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apropoonkokemus

Aijaijaijai!!! Suvun/kaveriporukan/nuorisoryhmän tms vihojen kohde? Ei tuollaista saa suomessa mitenkään korjattua. Joukossa tyhmyys tiivistyy ja kosto&kiusanteko on iloista jalointa. Aika vähän suomalaisella painaa, onko tuo järkevää. Soturikansalla pitää olla vihollisia ja niitä löytyy pienemmästäkin syystä. Mieluiten mitä lähempää sitä parempi. Ja lapsia&nuoria on kiva käyttää hoitamaan omat likaiset työt. Ovat vielä kultapienet helposti varsinkin isoissa joukoissa taipuvaisia tunteettomaan sadistisuuteen, mikä on aikuisille ns mastermindeille vain plussaa. Toivon, että sinun kohdallasi tapahtuisi ihme ja nämä maamme häpeätahrat tulisivat järkiinsä. Voi vaatia oikeusprosessin ja jilkisuutta kyllä. Jos ei muuten onnistu niin kerro juttusi lehdille. Suosittelen!

• JK

VAI N IIN

• jk

vai tavataan

• onkin

Löyttyniemi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6817
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3906
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe