Mitä hyvänsä olenkaan tehnyt ...

noh noh

Olen näemmä jotenkin onnistunut suututtamaan tunnetun kauppiassuvun (Seppälä/Löyttyniemi) erään jäsenen jotenkin, kun tuo poppoo pyrkii ahdistelemaan joka nurkassa. Kyse on eräästä itähelsinkiläisestä leskeksi jääneestä naisihmisestä, joka oli ihan ystävällinen ennen menetystään.

Viestini perusteella on pääteltävissä ainakin kyseisten tyyppien keskuudessa, että mikä tapaus tässä on kyseessä, eli jos joku teistä (tai heidät tunteva) sattuu tämän lukemaan niin puhutaan vaikka tämä juttu auki niin säästyy kaikilta aikaa ja hermoja.

En tajua, miten nämä tyypit pystyvät perustelemaan itselleen ahdisteluun kuluneen ajan ja vaivan. Olin mielestäni huomaavainen naapuri ja muutin pois ihan vain kohteliaisuudesta, kun huomasin, mistä on kyse. Mikä tässä vielä kiikastaa? Joka tapauksessa toisen ahdistelu, vaikka se tuntuisikin jollain järkeilyllä perustellulta, on aina sairaan mielen hommia. Ihan oman terveytennekin vuoksi tulkaa järkiinne ja ratkotaan tämä nyt kertaheitolla, jooko?

Olen siis pahoillani ja pyydän anteeksi, mitä hyvänsä olenkaan tehnyt, mutta kovin pitkään en enää tätä katsele. Raastuvassa tavataan, jos ei ala järki pakottamaan.

4

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apropoonkokemus

      Aijaijaijai!!! Suvun/kaveriporukan/nuorisoryhmän tms vihojen kohde? Ei tuollaista saa suomessa mitenkään korjattua. Joukossa tyhmyys tiivistyy ja kosto&kiusanteko on iloista jalointa. Aika vähän suomalaisella painaa, onko tuo järkevää. Soturikansalla pitää olla vihollisia ja niitä löytyy pienemmästäkin syystä. Mieluiten mitä lähempää sitä parempi. Ja lapsia&nuoria on kiva käyttää hoitamaan omat likaiset työt. Ovat vielä kultapienet helposti varsinkin isoissa joukoissa taipuvaisia tunteettomaan sadistisuuteen, mikä on aikuisille ns mastermindeille vain plussaa. Toivon, että sinun kohdallasi tapahtuisi ihme ja nämä maamme häpeätahrat tulisivat järkiinsä. Voi vaatia oikeusprosessin ja jilkisuutta kyllä. Jos ei muuten onnistu niin kerro juttusi lehdille. Suosittelen!

    • JK

      VAI N IIN

    • jk

      vai tavataan

    • onkin

      Löyttyniemi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe