Aurinko lämmittää kaikkia

Hyvää kaunista kevät

Muuataman päivän aikana ei tälle palstalle ole kirjoitellut kuin korkeintaan kolme henkilöä, hekin riidellen keskenään. Herääkin kysymys tarvitaanko tälläistä erillistä Örtodoksien palstaa lainkaan,
Vähätkin kirjoittajat kirjoittelevat puskasta esiintyen lauseenpätkinä,
minkäänlaista keskustelua ei ole mahdollisdta käydä, mikä tietysti oli palstan alunperinen tarkoitus.
On ollut kuolleena syntynyt ajatus, ripotella uskosien palstat pieniin ryhmiin. voisimmekin yhteis tuumin ehdottaa ylläpidolle koko palstan yhdistämistä esimerkiksi katollisten palstaan tai Ortodoksi palstan lopettamista kokonaan..

Jucebox

42

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa mieltä

Olet oikeassa.
      Tämän palstan saisi lopettaa ainakin toistaiseksi, niin pitkäksi aikaa, että saataisiin puhdistettua.

Olet oikeassa myös siinä että tällä palstalla on ollut vain muutama henkilö riitelemässä.

Olen yksi niistä henkilöistä.
      Olen koko ajan pannut hanttiin tälle nimimerkki Bizoulle ja hänen eri kirjainyhdistelmä-nimimerkeilleen.

Haluaisin omalta osaltani, että hänen kaltaisensa häiriköinti loppuu ja siksi olen vastannut. Aina osuessani naulankantaan hän on poistattanut viestin.

Ehdotan, että tämä palsta poistetaan väliaikaisesti ja odottelemme, että ko henkilö löytää toisen kohteen, minne purkaa paineitaan.

Jonkin ajan kuluttua voitaisiin avata ort palsta uudelleen. Muut selviävät tästä ajasta. Meillähän on paastoaika ja meidän tulisi keskittyä ihan muihin asioihin.

Ei ole mitään järkeä pitää tätä palstaa auki niin pitkään kuin vain yksi käyttää tätä roskasankonaan ja kaksi muuta periaatteellisesti "ottavat luuloja pois" ko henkilöltä ja ne loput (viisaimmat) eivät enää viitsi tulla enää tänne.

Olen välittänyt tämän viestin ylläpidolle.

• Jepulis.

Jos olet jo tehnyt ilmoitkjsen ylläpidolle, niin asiahan on sitten hoidossa. Hyvä niin, eihän tämä tälläisenä voi jatkua.

• löj¨+u¨+0ui

Palstalle on pyydetty moderoijaa ja IP osoitteen selvittämistä tietyiltä osin.Itse kirjoitan tunnistettuna ja ylläpito tietää kuka olen.Muistaakseni jopa annoin puhelinnumeronikin sinne.

Toivottavasti moderoija saadaan ja turhat huutelut puskista tulevat loppumaan muten palstan saa lopettaa ja sulkea mikäli moderointia ei pystytä järjestämään.Sen verran törkeää viestittelyä eräs taho tänne viljelee.

Ylläpito vastasi että rikosilmoituksen voi tehdä mikäli herjaaminen ja haukkuminen kohdistuu tunnistettavaan henkilöön ja aion sitäkin vaihtoehtoa käyttää koska olen ollut omalla kasvokuvallani täällä rekisteröityneenä.Eli minut voi tunnistaan tietyksi henkilöksi.

Joskus eräällä toisella uskonnollisella palstalla häiriköi samantyylinen hemmo joka sitten vuosikaudet rähisi siellä ja otti palstan sheriffin hampaisiinsa.Tämäkin toiminta johti rikosilmoituksen tekoon tiettävästi mitä keskustelin silloisen palstan moderoijan kanssa.Sen verran työlästä sen asian eteenpäin vieminen aikanaan oli että jotkut jo epäilivät sen häirikön olemassaoloa ylläpidossa.

• Poistettakoon

Huomaatteko miten nopeasti tämä Bizou vastasi edelliseen viestiin?

Ei kukaan halua ruveta moderoijaksi tälle Bizoulle ja hänen eri numero kirjainyhdistelmilleen, vastaa myös toisen käyttämällä samalla nimimerkillä.

Jatkuvasti toistuva sama tyyli on myös nähtävissä, eli uhkailee rikosilmoituksilla, vetoaa säälittäviin olosuhteisiinsa.

En vastaa enää hänen kirjoituksiin (muistanette hänen yöllisest huokailunsa).

Mutta pankaapa merkille, miten nopeasti hän vastaa tähän. Roikkuu taas keväisen kauniin päivän täällä...

Ehdottakaa muutkin tämän palstan poisottamista joksikin aikaa.

Aurinkoista päivää kaikille!

Nyt kaikki kirkkoon tai luontoon!

Miksi kuluttaa tätä päivää täällä riitelemässä?

• bizou2011
        Poistettakoon kirjoitti:

Huomaatteko miten nopeasti tämä Bizou vastasi edelliseen viestiin?

Ei kukaan halua ruveta moderoijaksi tälle Bizoulle ja hänen eri numero kirjainyhdistelmilleen, vastaa myös toisen käyttämällä samalla nimimerkillä.

Jatkuvasti toistuva sama tyyli on myös nähtävissä, eli uhkailee rikosilmoituksilla, vetoaa säälittäviin olosuhteisiinsa.

En vastaa enää hänen kirjoituksiin (muistanette hänen yöllisest huokailunsa).

Mutta pankaapa merkille, miten nopeasti hän vastaa tähän. Roikkuu taas keväisen kauniin päivän täällä...

Ehdottakaa muutkin tämän palstan poisottamista joksikin aikaa.

Aurinkoista päivää kaikille!

Nyt kaikki kirkkoon tai luontoon!

Miksi kuluttaa tätä päivää täällä riitelemässä?

Ihmettelen suuresti jos olet ortodoksi ettet tiedä mihin aikaan ort. kirkon palvelukset ovat...Ne ovat toisin kuin luterilaiset palvelukset aikaisin aamulla sunnuntaisin....

Toivottavasti menet edes sinne luterilaiseen kirkkoon..

• bizou2011

Tällä palstalla keskitytään keskustelemaan ortodoksisuudesta eikä vahtimaan kenenkään elämäntyyliä tai kuka nimimerkki mitäkin tekee.Se ei ole myöskään ortodoksin tehtävä vahtia toisia ihmisiä eikä heidän tekemisiään.

vastaathan tuota itsekkin melko nopeasti sama kai pätee itseesi myös että roikut täällä palstalla.Myös silloinkin kun on jumalanpalveluksen aika ja muut ovat kirkossa minä mukaanlukien.

Et näytä vastaavan niin :)

No jokatapauksessa teet palstan sääntöjä vastaan ja asiattomat viestisi ovat poistettu.

Ulkopuolisille tiedoksi että missä tahansa on ihmisiä joille ei voi olla täysin mieliksi.Jotkut kokevat tarvetta riitauttaa erilaiset näkemykset keskenään.Myös kirkon sisällä on ikävää kyllä joissakin seurakunnissa huono henkilökemia ja tietyillä alueilla riidellään verisesti omista näkökannoista.Tämä on sikäli ikävää koska se rikkoo yhteisöä ja on minusta epäkristillistä toimintaa.Mutta hehän itse sitten vastaavat aikanaan toiminnastaan.Onneksi seurakunta täällä on terve.

• bizou2011

Nimimerkkinä on kylläkin Bizou jos et ole sattunut huomaamaan.Ja jokaisella on vapaus kirjoitella täällä mikäli se onnistuu asiallisesti.Sinulta se ei taida onnistua.Olemmeko samaa mieltä?

Täällä ei saa haukkua nimimerkkeja eikä ketään se on palstan sääntöjä vastaan.

Jaa että moderoijako en näytä olevan kun ei ole tähteä perässä pidämpä vvaan huolen siitä että minua et täällä hauku koska se ei ole kristillistä eikä se ole palstan sääntöjen mukaistakaan.

ei ole syntiä tai rikos että pitää oikeuksistaan huolen.

Mitä Kristuksen ristiin tulee.. voit huoletta katsella sitä ja miettiä.Minä laitoin sen siihen koska Piispa Arseni sen asetti ristinkumartamisen aikana analogille jossa minäkin kävin sitä kumartamassa.

En viitsi kanssasi vääntää kättä koska olet ihmistyyppi jolla on aivan omanlaisensa elämä mutta neuvo jätä muut rauhaan palstalla ja keskustele asiallisesti jos siihen kykenet.Voit itsenäsi olla negatiivinen mutta jätä muut siltä pois.

Palstan ilmapiiri on myös asia jota valvotaan.Hyökkäykset ja muut hiusaaminen on suomi24 mukaan kiellettyä.

Kuka tahansa voi ne säännöt lukea ja minä en aio olla sinun kiusaamisen kohteena ymmärsitpä tekojasi tahi et mutta luulen että ymmärrät aivan hyvin.
        Kiusaaminen ei ole sallittua missään muodossa elämässä eikä myöskän netissä.Molemmista voi tulla syyte aikanaan jos sitä ei ymmärrä.

Olen soittanut ylläpitoon ja kysynyt asiaa.Sieltä neuvottiin että pitää tehdä rikosilmoitus jos joku haukkuu nimillä ja mainitsee nimimerkin joka on tunnistettavissa reaali elämässä.Kuten huomaat minulla on oma kuvakin tuossa eli minut voi tunnistaa tietyksi henkilöksi.

Kenen tahansa haukkuminen oli se piispa tahi pappi tahi seurakuntalainen on kielletty ja voi johtaa rikossyytteeseen. Tuskin haluat sitä joten siisti käytöstäsi tähän mennessä olen pyytänyt ylläpitoa poistamaan haukkumaviestisi mutta otteet kovenee jos et ota opiksesi.Olen kyllästynyt sinun epäasiallisiin negatiivis aggressiivisiiin mielenpurkauksiisi palstalla jotka kohdistuvat minuun.

Olet jatkanut tätä touhua palstalla jo vuodesta 2006 näköjään..paljon ennen minua joten katsoisin tuon häiriökäytöksen jatkuneen jo pitkään ja alkaneen alusta ja ja vuosia ennen kuin minä olen tänne tullut.

Kyllä minä Kristuksen edessä nöyrä voin olla mutten sellaisen edessä jota johtaa paholainen.

• bizou2011

Kohtapa olen ortodoksi :)

Ikävää että koet keskustelun ja neuvot määrämisenä.Aion jatkossa pitää edelleenkin huolen että ainakaan minua et pääse loukkaamaan koska se on palstan sääntöjen vastaista ja epäkristillistä toimintaa.Itsepähän valitset tiesi.

Mutta suomi24 on omat sääntönsä ne eivät ole minun keksimiä voinet valittää asiasta yllläpitoon jos ne eivät sinua miellytä.

Raamattu taas sanelee uskoville omat sääntönsä..nekään eivät ole minun keksimiä.

Hyvää paaston aikaa :)

• sivusta seurannut
        bizou2011 kirjoitti:

Nimimerkkinä on kylläkin Bizou jos et ole sattunut huomaamaan.Ja jokaisella on vapaus kirjoitella täällä mikäli se onnistuu asiallisesti.Sinulta se ei taida onnistua.Olemmeko samaa mieltä?

Täällä ei saa haukkua nimimerkkeja eikä ketään se on palstan sääntöjä vastaan.

Jaa että moderoijako en näytä olevan kun ei ole tähteä perässä pidämpä vvaan huolen siitä että minua et täällä hauku koska se ei ole kristillistä eikä se ole palstan sääntöjen mukaistakaan.

ei ole syntiä tai rikos että pitää oikeuksistaan huolen.

Mitä Kristuksen ristiin tulee.. voit huoletta katsella sitä ja miettiä.Minä laitoin sen siihen koska Piispa Arseni sen asetti ristinkumartamisen aikana analogille jossa minäkin kävin sitä kumartamassa.

En viitsi kanssasi vääntää kättä koska olet ihmistyyppi jolla on aivan omanlaisensa elämä mutta neuvo jätä muut rauhaan palstalla ja keskustele asiallisesti jos siihen kykenet.Voit itsenäsi olla negatiivinen mutta jätä muut siltä pois.

Palstan ilmapiiri on myös asia jota valvotaan.Hyökkäykset ja muut hiusaaminen on suomi24 mukaan kiellettyä.

Kuka tahansa voi ne säännöt lukea ja minä en aio olla sinun kiusaamisen kohteena ymmärsitpä tekojasi tahi et mutta luulen että ymmärrät aivan hyvin.
        Kiusaaminen ei ole sallittua missään muodossa elämässä eikä myöskän netissä.Molemmista voi tulla syyte aikanaan jos sitä ei ymmärrä.

Olen soittanut ylläpitoon ja kysynyt asiaa.Sieltä neuvottiin että pitää tehdä rikosilmoitus jos joku haukkuu nimillä ja mainitsee nimimerkin joka on tunnistettavissa reaali elämässä.Kuten huomaat minulla on oma kuvakin tuossa eli minut voi tunnistaa tietyksi henkilöksi.

Kenen tahansa haukkuminen oli se piispa tahi pappi tahi seurakuntalainen on kielletty ja voi johtaa rikossyytteeseen. Tuskin haluat sitä joten siisti käytöstäsi tähän mennessä olen pyytänyt ylläpitoa poistamaan haukkumaviestisi mutta otteet kovenee jos et ota opiksesi.Olen kyllästynyt sinun epäasiallisiin negatiivis aggressiivisiiin mielenpurkauksiisi palstalla jotka kohdistuvat minuun.

Olet jatkanut tätä touhua palstalla jo vuodesta 2006 näköjään..paljon ennen minua joten katsoisin tuon häiriökäytöksen jatkuneen jo pitkään ja alkaneen alusta ja ja vuosia ennen kuin minä olen tänne tullut.

Kyllä minä Kristuksen edessä nöyrä voin olla mutten sellaisen edessä jota johtaa paholainen.

Uteliaisuus vaivasi, siksi vierailin myös minä galleriassasi. Jos tuo valokuva naisesta esittää sinua itseäsi, olet todella kaunispiirteinen ihminen. Kaulakin pitkä kuin joutsenella:)

Jk. Keskusteluketjuistanne en mitään tiedä kun niitä en ole lukenut.

• bizou2011
        sivusta seurannut kirjoitti:

Uteliaisuus vaivasi, siksi vierailin myös minä galleriassasi. Jos tuo valokuva naisesta esittää sinua itseäsi, olet todella kaunispiirteinen ihminen. Kaulakin pitkä kuin joutsenella:)

Jk. Keskusteluketjuistanne en mitään tiedä kun niitä en ole lukenut.

Kiitos on se mutta pari vuotta vanha eikä sillä taida olla merkitystä niin kovin elämässä. Hyvä kamera ( siis tarpeeksi huono) ja vanhakin näyttää uudelta.

On kai sitä kerennyt vuosien varrella elämä jälkensä jättämään niin kuoreenkin jos ei ytimeen itse kullekkin.Nooh.. sielukin kurjimus kun pysyisi kohtuullisessa kunnossa.

Hyvää kevättä sinullekkin ja paaston aikaa.Rankka viikko edessä..voimia ja antoisia hetkiä kaikille.

• sivusta seurannut
        bizou2011 kirjoitti:

Kiitos on se mutta pari vuotta vanha eikä sillä taida olla merkitystä niin kovin elämässä. Hyvä kamera ( siis tarpeeksi huono) ja vanhakin näyttää uudelta.

On kai sitä kerennyt vuosien varrella elämä jälkensä jättämään niin kuoreenkin jos ei ytimeen itse kullekkin.Nooh.. sielukin kurjimus kun pysyisi kohtuullisessa kunnossa.

Hyvää kevättä sinullekkin ja paaston aikaa.Rankka viikko edessä..voimia ja antoisia hetkiä kaikille.

Itselleni on ulkokuori aina toissijainen seikka jos tutkivin katsein naisia katsastan. Pyrin porautumaan sielun syövereihin silmien välityksellä. Pelkkä ulkoinen olemuskin viestittää jo paljon. Tasapainoisuus, rauhallisuus, pyyteettömyys, iloisuus, siinä joitain seikkoja, jotka kertovat ihmisestä vaikka ei silmiin olisi päässyt katsomaankaan.

Ulkoisestihan me rappeudumme kaikki iän myötä, sille emme mitään voi. Sieluntilan kehitykselle, siis sisäiseklle kauneudelle voimme aina jotain tehdä. Kun sielu eroaa ruumiista, ei ulkoisella kauneudella olekaan väliä, koska tuonpuoleisessa ainoastaan sielun kauneudella on painoarvoa.

Antoisaa ja ilontäyteistä Suurta viikkoa sinullekin sinne Joensuuhun.Näin muistelen, että siellä asustelet. Pitkäaikaisella Suuren viikon elämisen kokemuksella voin vakuuttaa sen, että vuosi vuodelta tuo viikko muuttuu yhä vähemmän rankaksi ja ilontäyteiseksi. Kaikki kehitys elämässä vaatii ponnistelua ja kärsivällisyyttä. Voimia sinulle kilvoituksesi tielle.

• bizou2011

Itselleni on ulkokuori aina toissijainen seikka jos tutkivin katsein naisia katsastan. Pyrin porautumaan sielun syövereihin silmien välityksellä. Pelkkä ulkoinen olemuskin viestittää jo paljon. Tasapainoisuus, rauhallisuus, pyyteettömyys, iloisuus, siinä joitain seikkoja, jotka kertovat ihmisestä vaikka ei silmiin olisi päässyt katsomaankaan.

Ulkoisestihan me rappeudumme kaikki iän myötä, sille emme mitään voi. Sieluntilan kehitykselle, siis sisäiseklle kauneudelle voimme aina jotain tehdä. Kun sielu eroaa ruumiista, ei ulkoisella kauneudella olekaan väliä, koska tuonpuoleisessa ainoastaan sielun kauneudella on painoarvoa.

Antoisaa ja ilontäyteistä Suurta viikkoa sinullekin sinne Joensuuhun.Näin muistelen, että siellä asustelet. Pitkäaikaisella Suuren viikon elämisen kokemuksella voin vakuuttaa sen, että vuosi vuodelta tuo viikko muuttuu yhä vähemmän rankaksi ja ilontäyteiseksi. Kaikki kehitys elämässä vaatii ponnistelua ja kärsivällisyyttä. Voimia sinulle kilvoituksesi tielle.

Se on totta viisauden sanoja puhut.Monesti komea ja kaunis on muuttunut perin .Itse arvostan pitkälti samoja asioita kuin sinäkin toisissa ihmisissä sikäli kun meidän arvostuksillamme on merkitystä sielun kehityksen kannalta.

Vaikka toisaalta Kristuskaan ei ketään syrjinyt ei edes niitä väärintekijöitäkään.

Tiedän tunteen :) !

Sieltäpä sieltä...Samoin siunauksia sinnekkin.

• sivusta seurannut
        bizou2011 kirjoitti:

Se on totta viisauden sanoja puhut.Monesti komea ja kaunis on muuttunut perin .Itse arvostan pitkälti samoja asioita kuin sinäkin toisissa ihmisissä sikäli kun meidän arvostuksillamme on merkitystä sielun kehityksen kannalta.

Vaikka toisaalta Kristuskaan ei ketään syrjinyt ei edes niitä väärintekijöitäkään.

"Aurinko lämmittää kaikkia", kuten aloituksessa todettiin. Aamulla aikaisin lähden sitä auringon lämpöä hakemaan järven jäältä käsin, siis pilkille. Pakko lähteä ajoissa kun on hautajaiset jo puoliltä päivää.

Hyvää yötä ja kauniita unia.

• sivusta seurannut
        bizou2011 kirjoitti:

Sulle vielä. Olen ollut ortodoksi lapsikasteestani saakka. Viimeiset 30 vuotta elänyt maallikkona kiinteässä ehtoollisyhteydessä Kirkkoon, jotain siis olen oppinut/oivaltanut. Viisi vuotta olen netissä roikkunut mitä erilaisimmilla keskustelufoorumeilla. Palstakiusaamista olen itsekin kokenut johtuen sinisilmäisyydestäni ja naiviudestani. Kantapään kautta olen kaiken opin sieltäkin ammentanut. Olen myös liikaa yrittänyt auttaa palstakiusattuja. Jos tämä viestini herätti sinussa ajatuksia/kysymyksiä niin vastaan mielelläni. En kuitenkaan palstalla, vaan esim. sähköpostitse.

Jos haluat kirjoittaa minulle, osoite on: [email protected]

• pitää paikkansa
        bizou2011 kirjoitti:

Kohtapa olen ortodoksi :)

Ikävää että koet keskustelun ja neuvot määrämisenä.Aion jatkossa pitää edelleenkin huolen että ainakaan minua et pääse loukkaamaan koska se on palstan sääntöjen vastaista ja epäkristillistä toimintaa.Itsepähän valitset tiesi.

Mutta suomi24 on omat sääntönsä ne eivät ole minun keksimiä voinet valittää asiasta yllläpitoon jos ne eivät sinua miellytä.

Raamattu taas sanelee uskoville omat sääntönsä..nekään eivät ole minun keksimiä.

Hyvää paaston aikaa :)

bizou2011

Kun näitä keskusteluja lukee, päätyy väkisinkin siihen lopputulokseen, että ortodoksisuuteen kääntynyt ihminen on halveksittava olento. Hän ei ole mikään oikea ortodoksi. Ainoa oikea ortodoksi on sellainen, joka on syntynyt vanhaan ortodoksisukuun. Miksi näin?

• bizou2011
        pitää paikkansa kirjoitti:

bizou2011

Kun näitä keskusteluja lukee, päätyy väkisinkin siihen lopputulokseen, että ortodoksisuuteen kääntynyt ihminen on halveksittava olento. Hän ei ole mikään oikea ortodoksi. Ainoa oikea ortodoksi on sellainen, joka on syntynyt vanhaan ortodoksisukuun. Miksi näin?

Ei se minua haittaa mitä ihmiset luulevat, he luulevat aina jotain.Tarvitseeko sitä ihmisten toisiaan määritellä ja miksi?

Eikö se riitä että sitten aikanaan saamme siitä ansioittemme mukaan?

Ainoa huvittaa ja ärsyttää ihmisissä on se että he tietävät ja luulevat tietävänsä vaikka eivät tiedä ja työntävät omia ajatuksiaan muiden päähän ja haukkuvat sitten päälle olettaen että kaveri on ja muittenkin tulee luulla juuri sitä mitä juuri syötettiin toisen syyksi ja niskaan.

Mutta valikoiva kuulokin/lukeminenkin on kaiketi armolahja.

Äidin puolelta ilmeisesti on ortodokseja mutta oli tai ei..mitä sillä on väliä ja tekemistä uskon kanssa?

Olipa nunna piispa ortodoksi rahvas tai vähän parempiosainen mies tai nainen ..noilla ei raamatun ymmärtämiseni puolesta taida olla mitään tekemistä uskon kanssa.Sikäli kuin olen sen oikein ymmärtänyt.Tulkintoja ja toteuttamistapoja taitaa olla aika monia riippuen asianosaisesta.

Minäpä pistelen töppöstä toisen nenään ja painelen kirkolle kun ulkonakin on ihan kiva ilma.

• tuttu nimimerkki...

Sulle vielä. Olen ollut ortodoksi lapsikasteestani saakka. Viimeiset 30 vuotta elänyt maallikkona kiinteässä ehtoollisyhteydessä Kirkkoon, jotain siis olen oppinut/oivaltanut. Viisi vuotta olen netissä roikkunut mitä erilaisimmilla keskustelufoorumeilla. Palstakiusaamista olen itsekin kokenut johtuen sinisilmäisyydestäni ja naiviudestani. Kantapään kautta olen kaiken opin sieltäkin ammentanut. Olen myös liikaa yrittänyt auttaa palstakiusattuja. Jos tämä viestini herätti sinussa ajatuksia/kysymyksiä niin vastaan mielelläni. En kuitenkaan palstalla, vaan esim. sähköpostitse.

Kaskas, vanha tuttu on taas herännyt henkiin... ja sama peli jatkuu...

• kyttääjät......
        tuttu nimimerkki... kirjoitti:

So what.. nyt ei sitten sinunkaan tarvitse syyllistyä epäilemisen syntiin.. jää vain kyttäämisen synti jäljelle...

• sivusta seurannut

Kaskattelijalle: Hereillä olen ollut koko ajan. Kirjoitellut lukuisilla keskustelufoorumeilla, en tällä palstalla. Mikä ihmeen peli? Jos sitä tarkoitat, että olen aina läsnä aidosti aitojen palstalaisten keskuudessa, niin mitä peliä se muka on? Eikähän palstapeliä pelanne muut kuin minä. Pelaajiksi luokittelen häiriköt, tarkoitushakuiset kirjoittajat, narsistit, pervot, homot, tiukkapipoiset ortot, toisinajattelijat, manipuloijat, säälin ruikuttajat, seuraa etsivät, salarakkaita kaipaavat, toisten tuomitsijat, koston haluiset, mitä vielä. Itse en samaistu edellä mainittuihin, joten voitko minulle kertoa kun kerran tiedät mitä ihmeen peliä pelaan.

• samina ei kirj.

Kaskattelijalle: Hereillä olen ollut koko ajan. Kirjoitellut lukuisilla keskustelufoorumeilla, en tällä palstalla. Mikä ihmeen peli? Jos sitä tarkoitat, että olen aina läsnä aidosti aitojen palstalaisten keskuudessa, niin mitä peliä se muka on? Eikähän palstapeliä pelanne muut kuin minä. Pelaajiksi luokittelen häiriköt, tarkoitushakuiset kirjoittajat, narsistit, pervot, homot, tiukkapipoiset ortot, toisinajattelijat, manipuloijat, säälin ruikuttajat, seuraa etsivät, salarakkaita kaipaavat, toisten tuomitsijat, koston haluiset, mitä vielä. Itse en samaistu edellä mainittuihin, joten voitko minulle kertoa kun kerran tiedät mitä ihmeen peliä pelaan.

Tämän kerran vielä varmistan: tuo "kaskas" EN ole minä.

Mitä kirjoitteluistasi ja "toiminnastasi" ajattelen pidän omana tietonani.

Kaikillahan meillä on tapa toistaa hyväksi toteamiamme toimintamalleja.

Eli EVVK - vastedes en sinun kirjoitteluusi puutu. Varmistin vain,

Jk. Hyvä vaan jos hengelliset asiat jaksaa sua taas kiinnostaa.
        Niin ja pidä itsestäsi huolta - äläkä satuta toista.

• sivusta seurannut
        samina ei kirj. kirjoitti:

"Tämän kerran vielä varmistan: tuo "kaskas" EN ole minä."

Miksi oletit minun näin ajatelleen?

"Mitä kirjoitteluistasi ja "toiminnastasi" ajattelen pidän omana tietonani"

Saat vapaasti pitää mielipiteesi, en edes sitä kuulla halua.

"Eli EVVK - vastedes en sinun kirjoitteluusi puutu."

Tätä minäkin toivon.

"Hyvä vaan jos hengelliset asiat jaksaa sua taas kiinnostaa."

Millä oikeudella väität, etteivät ne joskus olisi minua kiinnostaneet.

• samina ei kirj.

"Tämän kerran vielä varmistan: tuo "kaskas" EN ole minä."

Miksi oletit minun näin ajatelleen?

"Mitä kirjoitteluistasi ja "toiminnastasi" ajattelen pidän omana tietonani"

Saat vapaasti pitää mielipiteesi, en edes sitä kuulla halua.

"Eli EVVK - vastedes en sinun kirjoitteluusi puutu."

Tätä minäkin toivon.

"Hyvä vaan jos hengelliset asiat jaksaa sua taas kiinnostaa."

Millä oikeudella väität, etteivät ne joskus olisi minua kiinnostaneet.

Outoa, että esität kysymyksiä vaikka toivot, etten puutu kirjoitteluusi.

No joo, et varmaan huomannut epäloogisuuttasi.

Täytän nyt kuitenkin toiveesi. Hyvästi!

• sivusta seurannut

Outoa, että esität kysymyksiä vaikka toivot, etten puutu kirjoitteluusi.

No joo, et varmaan huomannut epäloogisuuttasi.

Täytän nyt kuitenkin toiveesi. Hyvästi!

"Outoa, että esität kysymyksiä vaikka toivot, etten puutu kirjoitteluusi."

Ei se, että virke on kysyvässä muodossa aina tarkoita sitä, että olisi kysymys asetettu vastattavaksi. Joskus on näet niin, että kysymyksen asettaja tarkoittaakin pelkää itsepohdiskelua asian tiimoilta.

• gl-hkjyiopj

Kaikkea muuta kuin naiivi, älkää missään nimessä koskaan menko tuollaiseen lankaan!

• MirrorMirror...

Joo taitaa olla konkari aika monella palstalla jo vuosien takaa.. että kehtaakin muita syyllistää kun itse ei kestä omaa syyllisyyttään.

Kaikki naiset ja muutkinhan ovat vääristelijöitä ja aina väärässä ja sekaisin ja mielisairaita..hänessä itsessään onnettomassa viattomassa ei taida olla mitään vikaa..vikaa..vikaa...

• yksi uhreista

Mistä tiedät tämän henkilön?Kerro kaikki mitä tiedät tämän ihmisen peleistä.

• hamina------------

jk:ta käyttää vain tuo intuitiivinen alias saarivitsi alias vallesmanni alias mr.kalluppi alias sivusta seuraaja ja alias oma itsenä ja teko tyttöstävä samina.

Pahasti on lähtenyt lapasesta tuo mielenterveys....

• google doodle

https://www.google.com/[email protected]&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a

• Sulle vielä
        google doodle kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/allposting/mr.Kalluppi?page=37

Luurankokaappini olet avannut julkisesti niistä nautiskellen. Avaa vihdoinkin tänne asti kolisevat omat luurankokaappisi. Uskoisin niiden sisällöstä löytyvän seitsemänkymmentäkertaa seitsemän enemmän syntiä kuin omista kaapeistani löysit.

• et silleensä
        Sulle vielä kirjoitti:

Luurankokaappini olet avannut julkisesti niistä nautiskellen. Avaa vihdoinkin tänne asti kolisevat omat luurankokaappisi. Uskoisin niiden sisällöstä löytyvän seitsemänkymmentäkertaa seitsemän enemmän syntiä kuin omista kaapeistani löysit.

Tässä ei ole mitään hengellistä vaan selkeä maallinen itsesi luoma näyttö siitä millainen ihminen olet.

• et silleensälle
        et silleensä kirjoitti:

Tässä ei ole mitään hengellistä vaan selkeä maallinen itsesi luoma näyttö siitä millainen ihminen olet.

Näyttöni olet kyllä esiin kaivellut löytämättä mitään helvettiin suoraan johtavaa synnintekoa. Avaa vihdoinkin omat kolisevat luurankokaappisi. Jo sillä herjaamisellasi minua kohtaan huhtikuusta 2011 lähtien olet enemmän syntiä tehnyt kuin minä koko elämäni aikana.

• 14+4
        et silleensälle kirjoitti:

Näyttöni olet kyllä esiin kaivellut löytämättä mitään helvettiin suoraan johtavaa synnintekoa. Avaa vihdoinkin omat kolisevat luurankokaappisi. Jo sillä herjaamisellasi minua kohtaan huhtikuusta 2011 lähtien olet enemmän syntiä tehnyt kuin minä koko elämäni aikana.

Kuka tässä puhuu uskon asioista nyt puhutaan maallisista asioista.Siitä mitä saa tehdä toisille ihmisille ja mitä ei.Laki määrittelee sen.

Myös kirkkokunnalla on oma lainsäädäntö.

Nuhteettomuus on yksi maallinen konsepti joka koskee myös kirkon hallintoa ei vain maallista hallintoa.Synti ja nuhteettomuus ovat eri käsitteitä ne eivät ole sama asia.

• --------------------
        et silleensälle kirjoitti:

Minun syntini ovat hyvässä hoidossa rippi-isän kanssa.Minua ei huoleta yhtään miten sinä asian näet.ei yhtään :)

Sinä et näes ole Jumala.. vaikka itse niin luulisitkin.

• kahdeksalletoista
        14+4 kirjoitti:

Kuka tässä puhuu uskon asioista nyt puhutaan maallisista asioista.Siitä mitä saa tehdä toisille ihmisille ja mitä ei.Laki määrittelee sen.

Myös kirkkokunnalla on oma lainsäädäntö.

Nuhteettomuus on yksi maallinen konsepti joka koskee myös kirkon hallintoa ei vain maallista hallintoa.Synti ja nuhteettomuus ovat eri käsitteitä ne eivät ole sama asia.

"Kuka tässä puhuu uskon asioista nyt puhutaan maallisista asioista.Siitä mitä saa tehdä toisille ihmisille ja mitä ei."

Harvemmin me syntiä teemme uskon asioilla. Kyllä ne synnit pääsääntöisesti tehdään maallisten asiain hoitovirheissä.

Herjaa mieluummin niitä, jotka ovat sinua vastaan rikkoneet, älä minua. Koska minua et ole edes koskaan tavannut, en rintisikoitasikaan ole voinut paukutella. Syntisi ovat suuremmat jos herjaat niitä, jotka eivät sinulle mitään pahaa ole tehneet kuin niitä jotka sinua ovat loukanneet.

• Sairas------------
        kahdeksalletoista kirjoitti:

"Kuka tässä puhuu uskon asioista nyt puhutaan maallisista asioista.Siitä mitä saa tehdä toisille ihmisille ja mitä ei."

Harvemmin me syntiä teemme uskon asioilla. Kyllä ne synnit pääsääntöisesti tehdään maallisten asiain hoitovirheissä.

Herjaa mieluummin niitä, jotka ovat sinua vastaan rikkoneet, älä minua. Koska minua et ole edes koskaan tavannut, en rintisikoitasikaan ole voinut paukutella. Syntisi ovat suuremmat jos herjaat niitä, jotka eivät sinulle mitään pahaa ole tehneet kuin niitä jotka sinua ovat loukanneet.

Sinä olet sika, leikit uskovaa kun samalla yrität huorailla tuntemattomien ja nuhteettomana yrittävien ihmisten kanssa.Kirjoittelet kaikista paskaa palstoille koska olet henkisesti sairas.Olet narsisti ja toimit sen mukaan vaikka syytät muita mielisairaiksi.Sinä sairastutat ympäristön.Olet kateellinen kaikille siksipä haukut kaikki.Loukkaat toisten uskonnollisia arvoja kirjoittelullasi ja toiminnnoillasi.

Jos etsit huoraa eroa vaimostasi äläkä loukkaa häntä ja mene etsimään huoraa sieltä missä niitä on.Niitä ei ole kirkossa.Kirkko on hengellisiä asioita varten ei huoraamista ja maallisia asioita varten.

Jos paastoaminen rukoilu ja kirkossa käynti ja jumalan sanan toteuttaminen kiinnosta vaan enemmän näyttäisi kiinnostavan antisosiaalisuus ja vastaan pullikointi kaikenlainen epäsovinnaisuus ja kiusanteko ja akkojen vokottelu niin MIKSI OLET KIRKOSSA? Saadaksesi jotain helvetin arvostusta.?Narsisti tekee niin.

Olet sairas ihminen niinkuin kaikki muutkin setämiehet kuvittelette että ihmiset ovat teitä ja teidän sairaita leikkejänne varten.Ei mitään katumusta, ei mitään hengellisyyttä teistä löydy!Sikailette toisten kustannuksella ja toiset ihmiset ovat teille hyödyn välikappaleita.

OKSETTAVAA!

Jumala laittaa vastuuseen jokaisen teoistaan.Minä en hyväksy ketään ihmistä joka käyttää hyväkseen toisia ihmisiä ja pilkkaa tahallisesti uskovia.

Minun syntini ovat minun syntejäni ja minulle on yksi lysti mitä muut synneistäni ajattelevat.Minua et pysty manipuloimaan koska tuollaisen paskaläjän ajatusmaailma on minulle yksi lysti.

Sinä olet erehtynyt olettamaan että kirkossa käyvät ihmiset ovat sinulle huoria.Sinä huoraava jonkun aviomies mene bordelliin sieltä ne huorat ja leikkikaverit löytyvät.SAIRAS ihminen.. sairas...

• dghwrg

Voi varmaan päätellä lasten iästä...

• bizou2011

Kiitos, vastasin sinulle.Laitan myöhemmin lisää.

• sivusta seurannut

Kiitos viestistäsi. Sitä toista odottelen...

• bizou2011

Anteeksi viivytys, toisen pitäisi olla jo saapunut.

• sivusta seurannut

Saapui jo. Oot ihgu:)

• Talviaurinko5

Täällä sitä laadukasta keskustelua on!

Just tähän tyyliin jatkakaa!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      139
      1797
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      731
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe