Stina sahasi oman oksansa

mumbs

Taisi Stinan seksillä pelaaminen kääntyä naikkosta vastaan, oiskohan kannattanut jättää nuo ylitiukat mekot ja liika seksikkyys narikkaan. Eipä kyllä haittaa yhtään, Ali ansaitsi jatkopaikkansa ja hyvä että Stina lähti kotiin.

27

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • posdjfposdjf

      Kisan paras laulaja pudotettiin...kyllä kansa tietää....eipä tartte enää katsoa tuotakaan rainaa.

    • Raaka totuus

      Näimpä näin, samaa mieltä. Kuten jo aikaisemmin kirjottelin tänne niin, vaikka seksi myy, niin moni nainen saattoi kokea Stinan seksikkään esiintymisen provosoivana ja täten ehkä esitys sai ärsyttävän luonteen. Luulen, että tästä syystä hän lopulta tippui.

      • ANSA IKONEN

        kuten Sarasvuokin sanoi "kateus voittaa kiimankin". Joten itsetunnottomat, pikkusieluiset suomalaiset naiset tiputtivat kisasta ainoan todellisen idolin!


      • paremmin
        ANSA IKONEN kirjoitti:

        kuten Sarasvuokin sanoi "kateus voittaa kiimankin". Joten itsetunnottomat, pikkusieluiset suomalaiset naiset tiputtivat kisasta ainoan todellisen idolin!

        ei vois sanoa!


    • statisti

      Stina varmaan eniten vetosi siihen katsojakuntaan, joka ei noista äänestyksistä perusta.

      Jos joku vetää toisen esiintymisestä jotenkin herneen nenään, niin se nyt kertoo ehkä eniten heikosta itsetunnosta... sitä taitaa olla liikkeellä.

      No, ei tarvi tuotakaan kisaa enää seurata.

    • Tompasta

      Stinan biisivalinta oli huonompi kuin muilla. En tykkää Paula Koivuniemenkään esittämänä.

    • JL

      Ali Ei todellakaan ansainnut jatkopaikkaa.Levy-yhtiöillä ei ole mitään tarvetta hänen tyyppiselle esiintyjälle.puhumattakaan Hennariikasta.Oli tainnut isi pistää rahaa likoon ja ostanut 150 prepaid-liittymää,ettäsukulaiset vois äänestää.

      • Matematiikkaa.....

        Eipä siihen 150 prepaidliittymää riitä, tanopää!


    • Raaka totuus

      Huonoa itseluottamusta katsojilla tai... itsetuntoa, miten joku täällä sen ilmaisi (mikä nyt tarkoittaa ihan eri asiaa), sen jokainen omalla kohdallaan päättäköön. Itse en henkilökohtaisesti tuntenut sen suurempaa kateutta Stinaa kohtaan, itse olisin halunnut nähdä hänestä muitakin esiintymisen lahjoja (herkkyyttä ym..)...muutakin kuin tämän toistuvan seksikkyyden. Liian yksitoikkoseksi jäi minulle, laulajana lahjakas... taiteilijana ei niinkään.

    • Lihava&kateellinen

      Stina olis pitäny olla ehdottomasti jatkossa. Viimeviikollakin Henna-Riikka mokas täydellisesti. En ymmärrä. Stina on tähti ja siinä likassa on ainesta vaikka mihin. Ääni on uskomaton vielä tuo ulkonäkö. Olisimpa itse edes joskus näyttänyt tuolta.

      • miksi kade kellekään

        Minä näyttäisin mielummin Henna Riikalta, mieskin tykkäsi:)


    • kateelliset vitun

      lehmät pudottivat taas kauniin tytön.

      • Ei kateellinen

        Mielestäni Henna Rikka on paljon kauniimpi, ehkä myös sisäistä kauneutta..ja äänestin häntä. En tosin kauneuden takia.
        Itse ihailen Henna Riikka ja toivon hänelle kaikkea hyvää, ei tulisi mieleenkään äänestää kateudesta pois.. Huhhuh, onko sellaisiakin ihmisiä, no on kai..


    • stinasta kuullaan

      Stinasta kuullaan vielä, ainut joka on tähtiainesta, kaikki kohdallaan.Muut ihan mitäänsanomattomia.

      • ei ääniskaalaaaaaaa

        tökerö tankotanssija..


    • TELKKU

      Emme me Stinaa pudottaneet vaan te itse .Me äänestimme omaa suosikkiamme olisitte te äänestäneet omaanne. Tietääkseeni tässä kisassa ei voi miinus ääniä antaa.

    • eternalblack

      Stina on tyhjä persoonaton popparin yritelmä metallitytön vaatteissa. Näkeehän sen haastatteluistakin että koleaksi jättää. Tunnekylmänä suorittajana varmasti ohittaakin muut kilpailijat h-hetkellä, ainakin teknisesti. Muissa kilpailijoissa, etenkin Hennariikassa on aitoutta! H-hetkellä hän ei ole aina loistanut, mikä varmaankin johtuu hermostuneisuudesta ja tietystä herkkyydestä, mutta potentiaalia ja särmää löytyy!

    • stina on idoli

      Älkää naurattako!

      Vai että LIIAN seksikäs. Katsokaapas naisartistien keikkakuvia niin ei siellä jumalauta missään tuulipuvussa ja lenkkareissa esiinnytä! Stinalla oli tänäänki ihan sievä pikkumusta mekko ja korkkarit ja ennekin on ollut farkut jonkin paidan kanssa. Jos joku näkee siinä liikaa seksiä niin vika on sitten kyseisen tiukkapipon korvien välissä.

    • Selvännäkijä***

      Juuri näin!
      Joku olikin jo kirjoittanut ajatukseni:)

      • Selvännäkijä***

        siis eternalblackin viestissä


    • Goottityttö

      Jone sanoi ettei tiedä onko Hennariikka lintu vai kala. Minun mielestä Hennariikka on aito. Yhdyn edellisiin viesteihin Stinan persoonattomuudesta. Seksikkyys ei ole se paha, vaan se että vaatteilla yritetään tehdä persoonaa (siinä onnistumatta). Jos persoonansa puolesta "ei miltään vaikuttava" Shania Twain-fani näyttää Evanesenscen laulajalta, onko se lintu vai kala?

    • jarkko valtee

      Stina illan paras ja oikea idoli. Ihmettelen kuka pölvästi sitä Hennariikkaa äänestää. Olis kuulunut tippua jo viimeksi. Mitäänsanomaton inisijä. Ääni samalainen kuin vetäisi piikkilankaa kipeän vitun läpi.

    • pettynyt!!!!!

      kateelliset siiderivalas P**KIAISET pudottivat kisan parhaan naisartistin ,mun mielestä Hennariikan olis kuulunut pudota!!! no nyt siirryn sitten 100% tukemaan Marttia! ja se Hennariikka v**tuun sieltä seuraavaksi!

    • kyykkyviulu

      Ei täällä kukaan Stiinaa pudottanut koska miinusääniä ei voi antaa. Jos voisi niin luulen että Stina olis pudonnut jo aikaisemmin.
      Ei emme ole kateellisia emmekä kärsi itsetunnon puutteesta jos emme hänestä pidä. Jokaisella on oma makunsa ja minusta Stiina on jotenkin kylmä ja laskelmoiva. Ja vaikuttaa siltä että liikehdintä olisi peilin edessä harjoiteltua.
      Jos liian kauan yrittää seksillä ratsastaa eteenpäin niin se tosiaan on tainnut kääntyä itseään vastaan.
      Stiina osaa toki laulaa mutta jättää katsojan kylmäksi.
      Eikä minusta Stina ole sopiva idoliksi nuorille tatuointeineen ja reisien levittelyineen.

    • suhinan vihaaja

      Stina kun ottaisi niitä lävistyksiä pois niin ei ässä suhisi niin paljon. Itseäni ainakin häiritsi kun jossain kohdin eilen kuului pelkkää suhinaa.... Hyvä laulaja ja pitäisi tajuta ettei laulajalla voi olla SUUSSA lävistyksiä!

    • Kotitarkkailija

      Vaikka Hennariikka oli minun mieleeni, olisi Stinan pitänyt saada jatkaa, koska Idols on nuorten kilpailu. Stina oli valmiimpi Idoliksi ja toivottavasti ei heitä hanskoja naulaan, sillä minusta laulujen takaa näkyi herkkä nuori nainen.Eihän pukeutuminen saa olla este pudotukseen. Kannattaisi myös seurata alkuperäistä Amerikan Idolsia, siellä on hyvin erityyppisiä laulajia ja pukeutumistyylejä.

    • .............

      Stinan biisivalinta oli todella huono, monotoninen ja musikaalisesti melko haasteeton laulu. Sääli sikäli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      260
      1775
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      280
      1742
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1730
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1565
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1453
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      53
      1261
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      292
      1242
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1227
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe