Äänestin eilen ensimäistä kertaa elämässäni. Ääneni meni Jussi-Pekka Ahoselle. Hän oli koulussamme vaalipaneelissa ja pärjäsi ehdokkaista parhaiten osaamisellasn ja sosiaalisuudellaan. Suosittelen myös muille:)
Jussi-Pekka Ahonen Ylöjärveltä eduskuntaan
11
293
Vastaukset
- realisti.
Ylöjärveläisten kannalta olisi parempi jos tuo sotkisi asioita muualla.
- Samaa mieltä.
Tähän ei ole mitään lisättävää.
- kokoomus hippasilla
Samaa mieltä. kirjoitti:
Kokoomuslaisia gryndereitä taitaa ottaa lettiin, kun Ahonen on tuonut esiin näitä sulle mulle -hankkeita. Kokoomus kähmii mitä vain, eli on hyvä että joku pitää kuntalaistenkin puolta. Ahoselle ääni!
- Tottatosiaan
Samaa mieltä. kirjoitti:
Aamen!
- Samaa.mieltä
Tottatosiaan kirjoitti:
Aamen!
Siis Aamen tuolle ekalle kommentille, että olis parempi, että sotkisi asoita muualla. Jotkut muut on tainnut hyväveli verkkoa sotkea, eikä se ole kukaan puolueista. Persutkin pettää.
- alexxxs
Ahonen toimii ja ottaa selvää. Hän ajattelee myös omaa napaa pidemmälle. Siinä syyt miksi minä äänestä Ylöjärven omaa poikaa Jussi-Pekka Ahosta.
- Pääsiäispupuu
Vaalipäivänä selviää ketä onnistaa ja minä veikkaan, että tämä nuori mies tekee aika yllätyksen:) Onnea Jussi-Pekalle.
- hohhoijakkaa
Eiköhän mielipiteesi tullut selväksi. Kiitos.
- janne74
Huijari on tämä nuorukainen.
Tiedän tapauksen!
- YlöjärviMies
"Huijari tämä nuorukainen! Niin kuin edellinen sanoi :D Joo ainakin tää tyyppi, Ahonen vaikuttaa mun mielestä luotaantyöntävä. Takaan ettei ikinä tule pääseen eduskuntavaaleissa läpi. Huomaa ihan selvästi että jätkä on alkanu ihan selvästi leijuun ja alkaa oleen jo melko ylimielinen äänestäjilleen.
Ja ymmärtääkö siivikkalalainen muuta kun kirkonkylän ja siivikkalan asioita, koska tää herrasmies esim. Kurussa on viimeks edes käynyt? Uskon ettei ole ole mitään häpyä ns. keski-ylöjärven asioissa.
Ajojahdista: jos ei tule toimeen kenenkään kanssa ja jos oman puolueen jäsenetkin on vastaan ja kaikki mitä itellä menee pieleen on toisen vika? Niin olisiko aika katsoa peiliin jos vika löytyisi sieltä? Ja jos ei kaupunginvaltuuston kokoukset maistu niin ei kai siitä voi muita syyttää? Aina on "oikea syy" poissaoloon. Mutta jos ei kiinnosta ei ole valmis valtuuston puheenjohtajajaksikaan. Suurinpiirtein samanikäisenä pitäisi kannattaa saman ikäluokan ihmistä mutta ei tätä herrasmiestä ikinä !!
Silloin kun valtuusto tarvitsisi puheenjohtajaa Jussi-Pekka olisi vain nuorten metallin matkoilla, sun muualla kissanristiäisissä, vaikka ei itse enää niin kauheen nuori taida ollakaan. - keskusta
Kyllä Ahosen tie politiikassa alkaa olla lopussa, pyrkyrinä törmäili omiensa kanssa ja näinollen kannatus hävis, toisaalta näillä AY-pomoilla on niin kovat liksat, että taitaa nuorta isää raha kiinnostaa enemmän, kun poliitiset riidat omiensa kanssa Ylöjärvellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690