Laki on historiallinen toimiva totuus

Laki on mainio esikuva tulevasta ilman Kristusta ...

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Laki-vuori purkautui julmasti 1784/1135256154393

Ilm. 14:10
niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.

Minun ainoa toivoni on toimiva yhteys Kristuksen kanssa. Toimivasta
tulivuoresta tai toimivasta kadotustuomiosta en yhtään tykkää.

Room. 8:1
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

Kun laki jyrähtää niin suojaamattomat alas lysähtää.

4

50

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etnan Laki
    • Lain huipulla

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Laki-vuori purkautui julmasti 1784/1135256154393

*** Laki sijaitsee samalla seudulla kuin nykyinen purkaus. Laki syöksi arviolta 600 neliökilometrin alalle kiehuvaa laavaa ja tonneittain myrkyllisiä kaasuja. Ne levisivät Eurooppaan tuulten mukana.
      Myrkkysumu surmasi ihmisiä ympäri Eurooppaa. Läheskään aina sen alkuperää ei tiedetty. ***

*** Lakin syytämät kaasupilvet väistyivät paikoin Euroopassa vasta syksyllä, mutta sitten tuhka viilensi talvea rajusti.
      Britanniassa talvi oli kylmin 250 vuoteen. Islantiin tuli nälänhätä. ***

Kaiken aikaa kuulemma Lain huipulla kraaterissa kiehuu. No jaa, mitäs
      tuosta, onhan Islannissa pysyväisesti kuumia lähteitä, tulivuorten syytä.

Tarvitsemme noita vaarallisia tulivuoria, joten kiittäkäämme niistä Herraa ..

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Tulivuoret ja mannerlaatat ovat elämänehtoja/1135256150225

Controlman

• Laki tappaa!

Hyvä pyhä laki pettää ihmismielen ..

Room. 7:10
      ja minä kuolin. Niin kävi ilmi, että käskysana,
      joka oli oleva minulle elämäksi, olikin minulle kuolemaksi.

ROOM. 7:8 Mutta kun synti otti käskysanasta aiheen, herätti se minussa kaikkinaisia himoja; sillä ilman lakia on synti kuollut.
      9 Minä elin ennen ilman lakia; mutta kun käskysana tuli, niin synti virkosi,
      10 ja minä kuolin. Niin kävi ilmi, että käskysana, joka oli oleva minulle elämäksi, olikin minulle kuolemaksi.
      11 Sillä kun synti otti käskysanasta aiheen, petti se minut ja kuoletti minut käskysanan kautta.
      12 Niin, laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä.

'Lain vaikutuksesta minä kuolin'

Gal. 2:19 Lain vaikutuksesta minä kuolin,
      mutta kuolin vapaaksi laista elääkseni Jumalalle.
      Minut on Kristuksen kanssa ristiinnaulittu.

• Lex Alex:
      /7/7 Nyt on sanottava (ettet käsitä väärin tätä kirjoitustani) että ei kukaan meistä ole lakia pitänyt, ja siksi juuri me tarvitsemmekin sitä anteeksiantamusta jota Jumala tarjoaa Jeesuksessa - jotta meidän laittomuuttamme ei laskettaisi meille - sillä laittomuuden seuraus on aina kuolema. /7/7

Jos Jumala olisi laki, niin teoriassa voisi noin kuvitella, mutta kun Jumala on
      rakkaus, niin Hän tsekkaa rakkauttamme. Ilman rakkauttakin voi lakia täyttää.
      Tarvitaan vain lakikirja sekä orjallinen suhtautuminen siihen. Kerätään
      pisteitä itselle eikä lähimmäiselle. Mutta RAKKAUS on Jumalan tahdon täyttymys. Laki ei luo uskova, ei toivoa, ei rakkautta, mutta Pyhä Henki luo.

Room. 13:8
      Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt.

Gal. 3:2
      Tämän vain tahdon saada teiltä tietää: lain teoistako saitte Hengen vai uskossa kuulemisesta?

antti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      51
      863
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      54
      619
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      552
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      29
      507
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      492
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      27
      437
    8. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      415
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      66
      409
    10. Jotenkin tunnen vahingoniloa

Tunnenpa vaan. Ei saisi, mutta väkisinkin tunnen.
      Ikävä
      32
      405
    Aihe