Laki on historiallinen toimiva totuus

Laki on mainio esikuva tulevasta ilman Kristusta ...

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Laki-vuori purkautui julmasti 1784/1135256154393

Ilm. 14:10
niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.

Minun ainoa toivoni on toimiva yhteys Kristuksen kanssa. Toimivasta
tulivuoresta tai toimivasta kadotustuomiosta en yhtään tykkää.

Room. 8:1
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

Kun laki jyrähtää niin suojaamattomat alas lysähtää.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etnan Laki
    • Lain huipulla

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Laki-vuori purkautui julmasti 1784/1135256154393

*** Laki sijaitsee samalla seudulla kuin nykyinen purkaus. Laki syöksi arviolta 600 neliökilometrin alalle kiehuvaa laavaa ja tonneittain myrkyllisiä kaasuja. Ne levisivät Eurooppaan tuulten mukana.
      Myrkkysumu surmasi ihmisiä ympäri Eurooppaa. Läheskään aina sen alkuperää ei tiedetty. ***

*** Lakin syytämät kaasupilvet väistyivät paikoin Euroopassa vasta syksyllä, mutta sitten tuhka viilensi talvea rajusti.
      Britanniassa talvi oli kylmin 250 vuoteen. Islantiin tuli nälänhätä. ***

Kaiken aikaa kuulemma Lain huipulla kraaterissa kiehuu. No jaa, mitäs
      tuosta, onhan Islannissa pysyväisesti kuumia lähteitä, tulivuorten syytä.

Tarvitsemme noita vaarallisia tulivuoria, joten kiittäkäämme niistä Herraa ..

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Tulivuoret ja mannerlaatat ovat elämänehtoja/1135256150225

Controlman

• Laki tappaa!

Hyvä pyhä laki pettää ihmismielen ..

Room. 7:10
      ja minä kuolin. Niin kävi ilmi, että käskysana,
      joka oli oleva minulle elämäksi, olikin minulle kuolemaksi.

ROOM. 7:8 Mutta kun synti otti käskysanasta aiheen, herätti se minussa kaikkinaisia himoja; sillä ilman lakia on synti kuollut.
      9 Minä elin ennen ilman lakia; mutta kun käskysana tuli, niin synti virkosi,
      10 ja minä kuolin. Niin kävi ilmi, että käskysana, joka oli oleva minulle elämäksi, olikin minulle kuolemaksi.
      11 Sillä kun synti otti käskysanasta aiheen, petti se minut ja kuoletti minut käskysanan kautta.
      12 Niin, laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä.

'Lain vaikutuksesta minä kuolin'

Gal. 2:19 Lain vaikutuksesta minä kuolin,
      mutta kuolin vapaaksi laista elääkseni Jumalalle.
      Minut on Kristuksen kanssa ristiinnaulittu.

• Lex Alex:
      /7/7 Nyt on sanottava (ettet käsitä väärin tätä kirjoitustani) että ei kukaan meistä ole lakia pitänyt, ja siksi juuri me tarvitsemmekin sitä anteeksiantamusta jota Jumala tarjoaa Jeesuksessa - jotta meidän laittomuuttamme ei laskettaisi meille - sillä laittomuuden seuraus on aina kuolema. /7/7

Jos Jumala olisi laki, niin teoriassa voisi noin kuvitella, mutta kun Jumala on
      rakkaus, niin Hän tsekkaa rakkauttamme. Ilman rakkauttakin voi lakia täyttää.
      Tarvitaan vain lakikirja sekä orjallinen suhtautuminen siihen. Kerätään
      pisteitä itselle eikä lähimmäiselle. Mutta RAKKAUS on Jumalan tahdon täyttymys. Laki ei luo uskova, ei toivoa, ei rakkautta, mutta Pyhä Henki luo.

Room. 13:8
      Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt.

Gal. 3:2
      Tämän vain tahdon saada teiltä tietää: lain teoistako saitte Hengen vai uskossa kuulemisesta?

antti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1188
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1017
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      893
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      787
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      695
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      168
      657
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      649
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      646
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      603
    Aihe