kun katsoin netistä idoolssia. Ei läydy persoonallista ääntä vaan kaikki äänet on jo kuultu aikaisemmilla ei idols-artisteilla. Anna Abreu taitaa olla viimeisin jolta löytyy karismaattista ääntä vaikka muilla jakaa.
Surkeimmat kisat aikoihin
5
105
Vastaukset
- Just joo!
Anna Abreru on vain levy-yhtiön tuote. Laulaa se jollain tapaa osaa, mut siihen se sitten jääkin.
Tän kauden kokelaista Stina laulaa pissiksen suohon, ja Stinalla on se biisien teko taito. - HR paras
Stina osaa esiintyä. Mutta lauluääni on tavanomainen. Siinä asiassa olen eri mieltä, että Hennariikan äänessä on niin paljon tunnetta ja kauneutta. Että erottuu selvästi muista
- ....................
Siis mitä? Idolshan on tasokkaampi kuin koskaan ennen! Eilenkin selvää kompurointia vireen kanssa kuuluii vain Hennariikalla.
- ...
No jaa. Martti onnistunut jo kaksi laulua laulamaan väärillä melodioilla. Onpa tasokasta
- Laulun opettaja
Hennariikalla ei ollut vireen kanssa ollenkaan ongelmaa. Pötypuhetta. Ainoa joka laulaa tunteella ja sen kuulee äänestä. ainoa erottuva ääni koko joukosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020