Kun laittaa googleen hakusanaksi Heartbeat season 19, tulee sellainen vastaus, josta voisi päätellä, että sarjaan on tehty vielä kaksi jaksoa. Nimetkin on laitettu. "Out of the long dark night" ja "With this ring".
Mielikuvituksellinen arvaus voisi olla sellainen, että vielä on olemassa jakso jossa Blaketonin tilanne selviää ja tuossa viimeisessä joku tai jotkut voisivat jopa mennä avioon. Onko kellään tarkempaa tietoa? Googlesta en enempää löytänyt.
Tuotantokausi 19
9
1592
Vastaukset
- jason-mike
Jakso nimeltään "With this ring" on kaudelta 9 ja "Out of the long dark night" on kaudelta 17.
- Hill st.
OK! Harmi, toivoin jo, että vielä olisi pari jaksoa tulossa, joissa tarina päättyisi hieman mukavammin, kuin nyt kävi.
- emmerda
Sarjan tekeminen on lopetettu! Syynä tuotantoyhtiön kustannussäästöt.
- emmerda
http://yle.fi/ulkomaiset/sarjat_ao2.php?id=340 ; 8.4.2011 tuli viimeinen jakso.
Sarja päättyi aika oudosti. Olisi voinut päättyä vaikka Uuden Vuoden aattoon 31.12.1969, jolloin sarjassa olisi viimein pois 60-luvulta....- englantilaista
Taas tyypillistä englantilaista sarjan lopetusta! Sinne jätetään Blaketon makaamaan kriittisessä tilassa eikä katsojat tiedä kuinka kävi. Ehkäpä jättivät avoimeksi siksi, että on mahdollisuus joskus sarjaa jatkaa. En vain tykkää tuollaisesta. Olisivat sitten mieluimmin Oscarin tappaneet kokonaan!
- emmerda
"Taas tyypillistä englantilaista sarjan lopetusta!"
Kerrotko esimerkkinä, miten muita englantilaisia sarjoja on tyypillisesti loppunut? - jk
ei ole
- jk
ei ole tarkempaa tietoa
- JK
EIOLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248