Erosin juuri useamman vuoden kestäneestä on-off suhteesta. Tutulta kuulostavat nämä kirjoitukset täällä. Toivottavasti en enään ajaudu takaisin. Väsynyt ja kovin rikki olen.
Eron teki kummaksi se, että sain osakseni useamman vkon mykkäkoulun riidan päätteeksi jälleen, ei puhelimeen vastausta, en edes koko miestä nähnyt koko aikana. Tekstiviestillä lopulta kerroin tämän olevan ohi, ei enään, todella olevan ohi.
Siihenkään en saanut mitään vastausta. Mitään ei ole kulunut useampaan viikkoon nyt tämän jälkeen, vain täysi radiohiljaisuus, mikä on omituista. Tosin yleensä nämä ovat menneet niin, että olen se osapuoli, joka pyytelee anteeksi tai sitten minulle ilmoitetaan, että saan kaiken anteeksi.. Voiko siis olla mahdollista, että tämä oli hänen puoleltaan tässä, näin kummallisella tavalla??
Yksipuolinen kommunikointi erossa..
5
127
Vastaukset
Saattaa se olla. Kaikki eivät jää roikkumaan. Tämäkin saattaa olla eräänlainen näyttö sinulle ettei hän välitä. Tietynlainen täydellinen välinpitämättömyys voi olla juuri tälläistä; näyttää ettei ole kiinnostunut, hänelle sama. Nämä ovat hieman erilaisia ja ajankohtakin voi vaikuttaa. Voi tietysti olla, että hänellä on virityksiä tai kuvitelmia muualle, siksi pystyy ottamaan kevyesti. Tai sitten vain kärsivällisesti odottaa, milloin mangut takaisin, tämänhän hän tietää kokemuksestaan suhteessa. Muista myös että he pitävät haasteista. Ja narsismista puhuttuessa tiedetään tietysti tämä lähteen hyötykäyttö; tarpeettomaksi käyminen, ja silloin pois.
Sinun tehtäväsi lienee selvä? Pysy erossssa. Käy asoita läpi voimavarojesi mukaan, hanki tukea ja ymmärrystä sellaislta jotka voivat ymmärtää. Sinulle saattaa silti tulla vaikeita aikoja vaikka aikaa kuluukin. Pysy lujana. Mieti että haluatko aloittaa kaiken alusta jos sorrut. Voimia sinulle 10 17.- vapaa ja yksin
"Voi tietysti olla, että hänellä on virityksiä tai kuvitelmia muualle, siksi pystyy ottamaan kevyesti"
Tuo tuli mullekin mieleen ja niitä virityksiä voi tosiaan olla useita samaan aikaan. Kamalinta uhrin kannalta on tuo odotteluvaihe, "jospa sittenkin".. Ei, mikään ei muutu, turha odotella ja haaskata elämäänsä enää yhtään. Kamalaa tajuta että ei sitä rakkautta sitten ollutkaan, pelkkää valhetta kaikki. Siinä joutuu tavallaan rakentamaan elämänsä perustukset uudelleen alusta alkaen.
Sinusta löytyy voimia enemmän kuin uskotkaan aloittaja. - --------
vapaa ja yksin kirjoitti:
"Voi tietysti olla, että hänellä on virityksiä tai kuvitelmia muualle, siksi pystyy ottamaan kevyesti"
Tuo tuli mullekin mieleen ja niitä virityksiä voi tosiaan olla useita samaan aikaan. Kamalinta uhrin kannalta on tuo odotteluvaihe, "jospa sittenkin".. Ei, mikään ei muutu, turha odotella ja haaskata elämäänsä enää yhtään. Kamalaa tajuta että ei sitä rakkautta sitten ollutkaan, pelkkää valhetta kaikki. Siinä joutuu tavallaan rakentamaan elämänsä perustukset uudelleen alusta alkaen.
Sinusta löytyy voimia enemmän kuin uskotkaan aloittaja.Tosi hyvin kirjoitettu:
"Tuo tuli mullekin mieleen ja niitä virityksiä voi tosiaan olla useita samaan aikaan. Kamalinta uhrin kannalta on tuo odotteluvaihe, "jospa sittenkin".. Ei, mikään ei muutu, turha odotella ja haaskata elämäänsä enää yhtään. Kamalaa tajuta että ei sitä rakkautta sitten ollutkaan, pelkkää valhetta kaikki. Siinä joutuu tavallaan rakentamaan elämänsä perustukset uudelleen alusta alkaen."
Olen tässä itse miettinyt, että miten edes voin ajatella enää yhdessäelämistä exän kanssa, enkö jo oppinut vuosien myötä, minkälainen ihminen hän on - täysin tyhjä, ontto.
Itsekunnioituksen palasia yritetään nyt sitten kasata yhteen. - 10+17
-------- kirjoitti:
Tosi hyvin kirjoitettu:
"Tuo tuli mullekin mieleen ja niitä virityksiä voi tosiaan olla useita samaan aikaan. Kamalinta uhrin kannalta on tuo odotteluvaihe, "jospa sittenkin".. Ei, mikään ei muutu, turha odotella ja haaskata elämäänsä enää yhtään. Kamalaa tajuta että ei sitä rakkautta sitten ollutkaan, pelkkää valhetta kaikki. Siinä joutuu tavallaan rakentamaan elämänsä perustukset uudelleen alusta alkaen."
Olen tässä itse miettinyt, että miten edes voin ajatella enää yhdessäelämistä exän kanssa, enkö jo oppinut vuosien myötä, minkälainen ihminen hän on - täysin tyhjä, ontto.
Itsekunnioituksen palasia yritetään nyt sitten kasata yhteen.Samaa olen itsekin miettinyt..
Jäin myös tänään miettimään, miksi uskoin ainaiset samat selitykset ja lupaukset tulevasta, tulevasta jota ei milloinkaan tule tapahtumaan, hänen muuttumistaan, kuinka hän on ymmärtänyt ja oikeasti välittää ja plaaplaaplaa... Muistelin juuri asioita, joita samoja asioita hän on puhunut kuin "ruuneberi" jo 3v takaperin, mutta teot ovat jääneet uupumaan..Tosin, hän on minut syyllistänyt, että koska olen tällainen niin siksi hän ei ole pitänyt näitä lupauksiaan eikä pystynyt tekemään toisin ja toisaalta olen vain kuvitellut ja ymmärtänyt väärin jne.
Tunnun itsekin kadottaneen jo jotenkin sen normaalin "todellisuuden narun" ..
- .
Täällä taitaa tosi seinähullu
Sorry jos häiritsin.11.4.2011 01:11
raivota ja spämmäillä nuita vuosien takaisia toistoja. Yksinkö hän täällä riehuu? Ei taida olla kaikki mutterit paikallaan sen pään sisällä.
No jatkakoon rauhassa. Ei taida olla lukijoita, sen enempää, kuin kukaan vaivautuisi vastaamaan.
Hoitoonhan tuollaiset pitäisi ohjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku635032Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632190- 2222163
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181383Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191324- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879