Stinalleko pitäisi olla kateellinen?

happy with myself

Nyt on pakko kirjoittaa asiasta jota en ymmärrä, eli täällä väitetään että Stina tippui kisasta koska kateellisten ämmien takia. Siis mitä häh??!! Nyt ei oikein mene jakeluun. Ensinnäkään en tajua miksi Stinalle pitäisi olla kateellinen, eihän se mikään maailmanluokan kaunotar ole, ei lähimainkaan. Seksikkäällä pukeutumisella ja esiintymisellä sai huomiota, mutta so what. Niin saan minäkin huomiota kun vetäisen tiukan minimekon päälle ja lähden hetkuttamaan peppua yökerhoon, ei se mitään rakettitiedettä ole. Ja toisekseen on turha syyttää "kateellisia ämmiä" Stinan tippumisesta, jollei tykkää tuontyyppisestä artistista niin miksi sitä pitäisi äänestää? En tykkää Stinasta ja siksi en äänestänyt sitä, mutta syy ei tosiaankaan ole kateudessa, mulla ei oo mitään syytä olla sille kateellinen.

15

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen siitä varma

      On sulla syytä. näytät varmasti kymmenen kertaa rumemmalta minihame päällä

      • happy with myself

        Niinhän sä luulet, mutta väärässä olet. Ei sen väliä mitä sä ajattelet, pääasia että itse tiedän omaavani sellaisen ulkonäön etten häviä Stinalle ulkonäössä eikä täten ole syytä olla kateellinen. Jos saisin valita näyttäisinkö ennemmin Stinalta vai itseltäni, niin vastaus olisi helppo. Laulaa en kylläkään osaa mutta eipä sekään anna aihetta kateuteen, en vaan yksinkertaisesti vieläkään ymmärrä miksi/mistä syystä Stinalle pitäisi olla kateellinen?!


      • Stina rulettaa
        happy with myself kirjoitti:

        Niinhän sä luulet, mutta väärässä olet. Ei sen väliä mitä sä ajattelet, pääasia että itse tiedän omaavani sellaisen ulkonäön etten häviä Stinalle ulkonäössä eikä täten ole syytä olla kateellinen. Jos saisin valita näyttäisinkö ennemmin Stinalta vai itseltäni, niin vastaus olisi helppo. Laulaa en kylläkään osaa mutta eipä sekään anna aihetta kateuteen, en vaan yksinkertaisesti vieläkään ymmärrä miksi/mistä syystä Stinalle pitäisi olla kateellinen?!

        Niinhän se Tuksukin kuvittelee olevansa hottis, eikä kukaan sitäkään halua nakkimakkaran kuoressa nähdä keikistelemässä.....kateellisten läskiakkojen syytä Stinan putoaminen....

        Onneksi Idolsissa harvoin se voittaja on se suurin tähti.


    • W-

      Aivan totta. Karaokebaarissa tuolla minimekkoketkutuksella ja vilautuksilla ehkä pärjää, mutta ei Idolsissa. Tarvittavan karismankin puuttuessa ei olisi ollut paljon Stinalla varaa antaa nousta hattuun..toisin kävi.
      Marttia olen kannattanut alusta asti, mutta saisi näyttää itsestään toistakin kuin vain tuota nallekarhumaista puolta. Kuten Lauri Ylönen vitsikkäästi sanoikin; kai häneltä voi saada välillä turpaankin? :D

    • katsastelija

      olen kyllä ihan samaa mieltä; musiikillisesti Stinalla on hyvin vähän tarjottavaa. Toki tietyn tyyppinen kuulijakunta saanee kiksejä kun katselee naisen esiintymistä, lähinnä vertaisin sitä strippi/seksiklubien tarjontaan. Ehkä hänen kannattaisinkin luoda uraa kähisemällä hämyisten luolien lavoilla, jättää laulelut taitavammille artisteille.

    • sinulle tiedoksi: siinä äänestyksessä näkyy SUOMEN KANSAN ÄÄLIÖ MAKU! sori, sellaisia me vaan olemme

      • oikeus voitti

        Oisit äänestänyt sitä meikkifeikkiä etkä täällä parkuisi idolisi tippumisen johdosta. Mikä sulle on ääliömaku, on toiselle jotain ihan muuta. Että revi siitä.


      • halitulijallaa
        oikeus voitti kirjoitti:

        Oisit äänestänyt sitä meikkifeikkiä etkä täällä parkuisi idolisi tippumisen johdosta. Mikä sulle on ääliömaku, on toiselle jotain ihan muuta. Että revi siitä.

        No kyllä todellakin täytyy olla ihmemaku. Miettikää nyt näitä biisejä, Suomen idols-kisassa -Lentäjän poika ja Sua vain yli kaiken rakastan. Haloo.
        Varmaan nuoret tämmösien biisien esittäjiä äänestävät, täti/setä-äänillä jatkoille mentiin.
        Lapset kaiketi tykkäävät Lentäjän pojasta? Ei hyvää päivää.....


      • Tomppa-tiikeri
        halitulijallaa kirjoitti:

        No kyllä todellakin täytyy olla ihmemaku. Miettikää nyt näitä biisejä, Suomen idols-kisassa -Lentäjän poika ja Sua vain yli kaiken rakastan. Haloo.
        Varmaan nuoret tämmösien biisien esittäjiä äänestävät, täti/setä-äänillä jatkoille mentiin.
        Lapset kaiketi tykkäävät Lentäjän pojasta? Ei hyvää päivää.....

        Heh.. juu... Mä kuuntelen Tomppaa humppa onkin sitten nuorten makuun ja lujasti onkin!??!!!


      • paulanpuolikas
        Tomppa-tiikeri kirjoitti:

        Heh.. juu... Mä kuuntelen Tomppaa humppa onkin sitten nuorten makuun ja lujasti onkin!??!!!

        Olisi edes ollut hyvä esitys, mutta kun ei. Enemmänkin tuosta tuli mieleen että kuuntelen Tapsaa (Kansa).


    • 'Äöl´+

      Totuus on se, että KUKA TAHANSA EI SAA HUOMIOTA (ainakaan positiivisessa mielessä) vetämällä tiukan minimekon päälle ja hetkuttamalla peppua yökerhossa. Vaikka Stinalla ei sitä peppua paljon olekkaan;) tuo tyyli hänelle sopii, esim. Hennariikalle ja monelle muulle se ei sopisi.

      Rohkenisin väittää, jos ei nyt se kateus mutta ainakin se, ettei pidetty Stinan tyylistä tai Stinalle luodusta tyylistä, vaikutti Stinan putoamiseen enemmän kuin Stinan musiikilliset avut.

      En minäkään äänestänyt Stinaa mutta vaikka kuinka objektiivisesti ja ulkomusiikilliset seikat unohtaen asiaa ajattelen, en ymmärrä Stinan putoamista vielä tässä vaiheessa. Heikommalla äänellä mentiin ohi.

    • Tuomari*

      Kateellisen ämmän avaus. Meneppäs sinne rumien akkojen nurkkaan. Kiitos.

    • säälikskäy

      Joku on täälä tosi kateellinen. Mitä tommonen hyödyttää. Saaks se siitä jotain kicksejä vai mitä...en ymmärrä!!!! Hankkis oman elämän!

    • Wannabe-Tukiainen

      Minä olen kateellinen Tuksulle, niinkuin nekin ihmiset jotka häntä arvostelevat. Tuksu on rohkea, seksikäs ja kaunis sen takia kaikki kateelliset paskat sitä arvostelee.

    • zlaza

      Täysin samaa mieltä! Stina yksinkertaisesti on latteaa karaoketasoa. Toivon, että he jotka muuta väittävät - myös tuomarit, kävisivät kuuntelemassa jenkkilän idolsia, vaikkapa fantastista Jacob Luskia. En kehtaisi kenellekään ulkomaiselle edes esitellä Suomen Idols-laulajia, huh! Ehkäpä meillä ei yksikään itseään kunnioittava laulaja edes mene Suomen Idolsiin, koska siitä jää huono leima niin sanotusti kalsareihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe