juutuupin karttajille tiedoksi, sisältää just sitä

M.B.

71

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • M.B.

Tervehdys! En esitä toiveita, jokainen laittakoon omanlaistaan :)

• M.B.
    • Mää, sulta opin aina uusia. Outoja mulle, mut uusia.
      Tässä ei ole katsottavaa, mutta kuunneltavaa (paras äänentoisto, minkä löysin)

http://youtu.be/EKmYlnQv_dg

• M.B.

Ai? :D Musta tuntuu, että oon jääny kiinni tuohon fever rayn grow uppiin ja röyksoppin What else is thereen .. varsinkin tuo grow up on mun mieltä vangitseva :) Ja tanssityyli kiehtova..

Suurin piirtein acdc:tä olin just siirtymässä kuuntelemaan itsekin.. Tai ehkä himpun hevimpää..

http://www.youtube.com/watch?v=iijKLHCQw5o&feature=related

• M.B. kirjoitti:

Ai? :D Musta tuntuu, että oon jääny kiinni tuohon fever rayn grow uppiin ja röyksoppin What else is thereen .. varsinkin tuo grow up on mun mieltä vangitseva :) Ja tanssityyli kiehtova..

Suurin piirtein acdc:tä olin just siirtymässä kuuntelemaan itsekin.. Tai ehkä himpun hevimpää..

http://www.youtube.com/watch?v=iijKLHCQw5o&feature=related

:) tykkää myös raskaasta...

• j.o.k.u.
      • M.B.

Tuo biisi soi mulla päässä yks päivä, pääsemättä mihinkään zombiezombiezombie-kohdasta..

• Tuo on hyvä. Etsin jotain jodl-biisiä, en muistanut mitään...

• M.B.

Kilpisjärven "risteilijällä", olikohan Malla nimeltään, on vessa, jonka ovea pidetään lukittuna siitä syystä, että viimeisin ihminen joka vessaa on käyttänyt on kuningatar Silvia.. vai olikohan se prinsessa Vikkan.. no, eniveis.. kuka on nähnyt elokuvan aavikon kuningatar, Priscillan??

Tämän jutun voi lukea ikäänkuin "radiospiikkinä tähän levyraatiin" :DD

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Hehee...Mää, Joku ja sinä osaatte huolehtia vastapainosta; ja siksi...

http://youtu.be/ubeVUnGQOIk

Perinteinen väristys...

• M.B.
      • Kiitos vaan aika tempuilija ite...:)
        Tuli mieleen, mitä sanoit aiemmin...alitajuntaan vaimennettu tunne...kokeilkaapa kaikki murut tätä

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Kiitos vaan aika tempuilija ite...:)
        Tuli mieleen, mitä sanoit aiemmin...alitajuntaan vaimennettu tunne...kokeilkaapa kaikki murut tätä

:) Ruusuinen..

• M.B. kirjoitti:

:) Ruusuinen..

Ruusuinen, todellakin...tai hunajainen..:) halusin jonkin B Nightsin kipaleen, en vaan voinut välttää kiusausta :D

• M.B.
      • Huh, mitkä äänet mimmeillä. Olisin kateellinen, jos osaisin edes yhtään laulaa. Onneksi en osa. :)

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Huh, mitkä äänet mimmeillä. Olisin kateellinen, jos osaisin edes yhtään laulaa. Onneksi en osa. :)

:DD Sofi Oksanen olisi kateellinen Sofi Oksaselle, ellei olisi Sofi Oksanen... muistan lukeneeni jostain artikkelista aikoinaan.. Mutta en minäkään laula, teen vain ääniharjoituksia naapureitteni riemuksi..

*kröhm*

• M.B. kirjoitti:

:DD Sofi Oksanen olisi kateellinen Sofi Oksaselle, ellei olisi Sofi Oksanen... muistan lukeneeni jostain artikkelista aikoinaan.. Mutta en minäkään laula, teen vain ääniharjoituksia naapureitteni riemuksi..

*kröhm*

Prkl oon kateellinen Sofia Oksaselle sitte. Vaikka en kirjoita kirjojakaan. :D

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Prkl oon kateellinen Sofia Oksaselle sitte. Vaikka en kirjoita kirjojakaan. :D

;) Mistäs tiiät, vaikka joku päivä olisitkin kirjoittanut..

• M.B. kirjoitti:

;) Mistäs tiiät, vaikka joku päivä olisitkin kirjoittanut..

Pirhana, no enpä muuten tiijäkkään! =) Jee, täältä tullaan Sofia ! :DD

• :D Hee....sinähän ihan imartelet minua...mjaa...olisitkos hyvä muusa? Muusalla on nääs hyvin tärkeä rooli. =) Kyllä siitä nyt viisi prossaa aina...

• Oleellinen piirre ihmisessä, kun tietää mitä haluaa ja mitä ei halua. Itsenäisyys on tärkeä juttu yksilölle itselleen, mutta myös suhteissa muihin. Kukapa meistä haluaisi alistua kenenkään lemmikiksi? Tai olla toisen vanutettavana, narun päässä, herkkupalaa odottamassa? No masokisti tietysti saattaa tykätä sellaisestakin roolista.

Jos minä ikään kirjoittaisin, (mutta jota en tule tekemään), muusa ehkä antaisi kovasti virikkeitä; tietty leijailu saattaisi olla luovuuden lähde. Vaatisi se maalailu paljon muutakin, etupäässä. Mutta siitä muusasta ei heittopussia, vaan ihmisen, ystävän, rinnallakulkijan.

Oman arvomaailman järkkyessä (toisen alistamista miellyttäjärooliin esim) kuitenkin päästään taas kivaan pikku noidankehään; itsensä arvottomuuden tunteisiin. Voihan sen heijastaa siihen toiseenkiin. Silloin on saattaa olla luovuus hukassa, jäljelle jääneenä viha, katkeruus, syyllisyys ja kaiken peittoma ahdistus, eikä saa mitään varsinkaan irti itsestään eikä edes tärkeimpiäkään tehtäviään hoidetuksi.

http://youtu.be/ze5pD982Jt4

• j.o.k.u.
      • Mukavan rouheet äänet pojilla...

• Nautinnollinen biisi, aina tulee hyvälle tuulelle :)

• M.B.
      • :D ...okei, sovitaan sitten että se oli illan paras. Kiitos kaikista

• lottamari<3
      • j.o.k.u.

• Löytö, Lotta! Biisi ja video.

Tuosta tuli mieleen se, mitä sanoin muusasta. Onko meillä jokaisella muusamme, joka on palveluksessamme omiin tarkoitusperiimme, jota käytämme, meidän sielun tai hengen ravinnoksi? Valmistaaksemme, luodaksemme jotain? Lähteestähän me puhumme. Mutta. Onko sitten myös niin, että palstalaisten ollessa minun muusiani; teidän ja omani kärsimä, kokema ovat sitä minun ravintoani jokaiselle sanalle mitä kirjoitan, tämänkin viestin? Olen siis hyväksikäyttäjä, lopulta kuitenkin.

• A
        elisakettu kirjoitti:

Löytö, Lotta! Biisi ja video.

Tuosta tuli mieleen se, mitä sanoin muusasta. Onko meillä jokaisella muusamme, joka on palveluksessamme omiin tarkoitusperiimme, jota käytämme, meidän sielun tai hengen ravinnoksi? Valmistaaksemme, luodaksemme jotain? Lähteestähän me puhumme. Mutta. Onko sitten myös niin, että palstalaisten ollessa minun muusiani; teidän ja omani kärsimä, kokema ovat sitä minun ravintoani jokaiselle sanalle mitä kirjoitan, tämänkin viestin? Olen siis hyväksikäyttäjä, lopulta kuitenkin.

> Onko sitten myös niin, että palstalaisten ollessa minun muusiani; teidän ja omani kärsimä, kokema ovat sitä minun ravintoani jokaiselle sanalle mitä kirjoitan, tämänkin viestin? Olen siis hyväksikäyttäjä, lopulta kuitenkin.

Kasvamistahan se on. Kaikki mikä kasvaa tarvitsee ravintoa. Ja kasvaakseen on opittava 'käyttämään hyväksi' maaperän tarjoamaa ravintoa. (Kasvaminen on myös ylisukupolvista. Loinen syö kasvun mahdollisuuden lapsenlapseltaan.)

• A kirjoitti:

> Onko sitten myös niin, että palstalaisten ollessa minun muusiani; teidän ja omani kärsimä, kokema ovat sitä minun ravintoani jokaiselle sanalle mitä kirjoitan, tämänkin viestin? Olen siis hyväksikäyttäjä, lopulta kuitenkin.

Kasvamistahan se on. Kaikki mikä kasvaa tarvitsee ravintoa. Ja kasvaakseen on opittava 'käyttämään hyväksi' maaperän tarjoamaa ravintoa. (Kasvaminen on myös ylisukupolvista. Loinen syö kasvun mahdollisuuden lapsenlapseltaan.)

En usko olevani loinen. Tulen jättämään jälkeeni kasvuvoimaista viljapeltoa ja metsää.

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

En usko olevani loinen. Tulen jättämään jälkeeni kasvuvoimaista viljapeltoa ja metsää.

:D Kunhan ensin kaskeaa kunnolla, niin kyllä kasvaa!! Tulin tänne meinaamaan, että olipas musiikitonta tänään..

Mitäköhän sitä meinais musiikillistaa..

• M.B.
        M.B. kirjoitti:

:D Kunhan ensin kaskeaa kunnolla, niin kyllä kasvaa!! Tulin tänne meinaamaan, että olipas musiikitonta tänään..

Mitäköhän sitä meinais musiikillistaa..

http://www.youtube.com/watch?v=JE2muDZksP4

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Mää; sun kipaleet saa mut itkemään (en tiedä miksi ja v*** oon nyt paikassa missä ei sovi kyynelehtiä) ja Tempun biisit sai tukan pystyyn. Kiva kun olette silti :)

Sori, ei ollu tarkoitus itkettää.. Mutta miten ihmeessä Tom Waits saa kenetkään kyyneliin? :)

http://www.youtube.com/watch?v=9IRWh6my1Us&feature=relmfu

• M.B. kirjoitti:

Sori, ei ollu tarkoitus itkettää.. Mutta miten ihmeessä Tom Waits saa kenetkään kyyneliin? :)

http://www.youtube.com/watch?v=9IRWh6my1Us&feature=relmfu

Mää-hyvä; ei tarvitse pyytää anteeksi. Kiitos välittämisestä. Minusta on hienoa, kun jaat näitä biisejä. Et voi tietää, mikä minua itkettää, enhän edeltä sitä aina itsekään. Sen voi laukaista joskus mikä tahansa kuva, kipale tai tapahtuma. Se on vaan, näiden tunteiden kohtaaminen. Ja mitä olen viime aikoina kovasti miettinyt. Nykyisyyttä. Plus huomio, nythän on perjantai.

Itkemisestä: minä en itkenyt. Pitkiin aikoihin, kymmenen vuotta tai enemmän, en muista. Sitten jossain vaiheessa, hiljalleen, ymmärtämättä miksi ja mitä. Sitten kuukausia yhteen soittoon, joka ikinen päivä. Vieläkin. Ei enää päivittäin, mutta lähes viikottain tai miten milloinkin. Nähtävästi minä vain tarvitsen sitä. Jo alakaa helepottaa :)

http://youtu.be/w4bhKB1E6iY

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Mää-hyvä; ei tarvitse pyytää anteeksi. Kiitos välittämisestä. Minusta on hienoa, kun jaat näitä biisejä. Et voi tietää, mikä minua itkettää, enhän edeltä sitä aina itsekään. Sen voi laukaista joskus mikä tahansa kuva, kipale tai tapahtuma. Se on vaan, näiden tunteiden kohtaaminen. Ja mitä olen viime aikoina kovasti miettinyt. Nykyisyyttä. Plus huomio, nythän on perjantai.

Itkemisestä: minä en itkenyt. Pitkiin aikoihin, kymmenen vuotta tai enemmän, en muista. Sitten jossain vaiheessa, hiljalleen, ymmärtämättä miksi ja mitä. Sitten kuukausia yhteen soittoon, joka ikinen päivä. Vieläkin. Ei enää päivittäin, mutta lähes viikottain tai miten milloinkin. Nähtävästi minä vain tarvitsen sitä. Jo alakaa helepottaa :)

http://youtu.be/w4bhKB1E6iY

Mummoni lohdutti minua pienenä sanomalla: Itke vaan, se helpottaa. Itkeminen lienee sitä henkisten patojen purkamista, voisin kuvitella. Ja silloin kun ne ovat purkautumassa, nehän kyllä purkautuu. Totta tuo, että ei voi sitten tietää mikä kaikki itkettää. Joskus riittää ihan pieni mitätönkin asia siihen, että se alkaa, eikä loppua tunnu näkyvän.

Kyllä se siitä, ajan kanssa.

http://www.youtube.com/watch?v=IVvkjuEAwgU

• j.o.k.u.
      • Kuka voi tunnustaa sen että uskoo enkeleihin? Useampi varmaan julki tuo sen, ettei taatusti.

Joskus elämäni varrella, useammankin kerran, olen tainnut pähkylöidä missä hemmetissä se mun enkeli taas kuppaa tai piileskelee. Ei ole ollut oikein tehtäviensä tasolla. Oli mokoma unohtanut minut tai liikaa suojeltavia. Joskus ilmeisesti vain pitänyt selvitä tehtävistä, jotka joku kummajainen asettanut tielleni. Ilman enkelitä tai sitten hyvinkin voimakkaasti läsnä. Kukapa tietää? Meneekö jo fatalismin puolelle? Mutta, toisaalta. On se aina se enkeli palannutkin. Tavalla tai toisella. Joskus hyvin kummallisessa roolissa, sellaisessakin, jota viimeksi odottaisi.

• narian-aave.4

Näin viime yönä unta, että mä lauloin. Huh. Onneksi ei ollut kuulijoita.

Laulua vain en muista. Mutta ehkä se palautuu päivän aikana muistiin.

Laulava marian-aave.

• j.o.k.u.
    • j.o.k.u.
      • elisakettu

:) Tuossa on jo jotain. Edellinen...nej nej...Mitäs kuppaat valveilla? Minä; vihdoin sain aloitettua sen A;n artikkelin lukemisen; nyt alkaa legopalikoita muuten putoilla!

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

:) Tuossa on jo jotain. Edellinen...nej nej...Mitäs kuppaat valveilla? Minä; vihdoin sain aloitettua sen A;n artikkelin lukemisen; nyt alkaa legopalikoita muuten putoilla!

Pudottele punaisia!! Join kahvia silleen vähän hassusti.. ensin en koko päivänä, ja sitten hyvin myöhään iltapäivällä :) Tässä on lopputulos..

• M.B. kirjoitti:

Pudottele punaisia!! Join kahvia silleen vähän hassusti.. ensin en koko päivänä, ja sitten hyvin myöhään iltapäivällä :) Tässä on lopputulos..

Mä olen juonut kahvia koko päivän. Kannatti joo varmaan. Sykelukemat...kjöh,kjöh..Miksi punaisia palikoita? Mitä ne värijutut oikein on? Mun on pitänyt kysyä monesti, eikun kysyin jossain, mutta se viesti oli lentänyt hevon kuuseen.

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Mä olen juonut kahvia koko päivän. Kannatti joo varmaan. Sykelukemat...kjöh,kjöh..Miksi punaisia palikoita? Mitä ne värijutut oikein on? Mun on pitänyt kysyä monesti, eikun kysyin jossain, mutta se viesti oli lentänyt hevon kuuseen.

Ei mitään sen kummempia värijuttuja :) Olen takertunut tekstuaalisesti punaisiin legoihin, se on jotenkin omituinen omahauska mukajatkumo. Ehkä.

Tosin tykkään väreistä.

• M.B.
      • Veti ketun käpälät aika veteliksi...Aivan upeita. (Simonin ja Jackin ilmeet olivat kyllä myös hyviä :DD)

Kummallista, erilaisia tunnekokemuksia, varmaan juontaa juurensa mitä kaikkea olen miettinyt viime päivinä. Mutta nuo jättivät, erikoista kyllä, lähinnä rakkauden tunteen. Johonkin. En edes ymmärrä miksi ja mihin.

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Veti ketun käpälät aika veteliksi...Aivan upeita. (Simonin ja Jackin ilmeet olivat kyllä myös hyviä :DD)

Kummallista, erilaisia tunnekokemuksia, varmaan juontaa juurensa mitä kaikkea olen miettinyt viime päivinä. Mutta nuo jättivät, erikoista kyllä, lähinnä rakkauden tunteen. Johonkin. En edes ymmärrä miksi ja mihin.

Ei rakkauden tunne tarvitse kohdetta. Ehkä musiikki pistää resonoimaan solutasolla.. Kaikuvassa tilassa matala hyminäinen ääni edesauttaa hengellisyyden kokemista, niin ehkä korkeat äänet avaa ihmisen rakkauden tunteille.. Ja jos olet vielä valmiiksi pohjustanut itseäsi mietiskelemällä aiheen ympärillä :)

• M.B. kirjoitti:

Ei rakkauden tunne tarvitse kohdetta. Ehkä musiikki pistää resonoimaan solutasolla.. Kaikuvassa tilassa matala hyminäinen ääni edesauttaa hengellisyyden kokemista, niin ehkä korkeat äänet avaa ihmisen rakkauden tunteille.. Ja jos olet vielä valmiiksi pohjustanut itseäsi mietiskelemällä aiheen ympärillä :)

Minä olen ennenkin sanonut sanonut että palstalla hiipparoi harvinaisen fiksuja ihmisiä :)

Solutasolla ja hiipparoinnista mieleen; voi kiesus kun syke pomppas käydessäni ulkona; kuistilla möllötti joku he*tin kummitus! Sätky kun luulin naamioherran paluun koituvan illan ratkiriemukkaaksi kohokohdaksi. Ne olikin omia viritelmiäni, olin jo unohtanut mitä touhusin päivällä.

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Minä olen ennenkin sanonut sanonut että palstalla hiipparoi harvinaisen fiksuja ihmisiä :)

Solutasolla ja hiipparoinnista mieleen; voi kiesus kun syke pomppas käydessäni ulkona; kuistilla möllötti joku he*tin kummitus! Sätky kun luulin naamioherran paluun koituvan illan ratkiriemukkaaksi kohokohdaksi. Ne olikin omia viritelmiäni, olin jo unohtanut mitä touhusin päivällä.

Huomasin muuten just, että kuu on aika täysi.... että kahvin piikkiin ihan pistin :D

Mitäs olit viritellyt? Lakanoita ulkoilmaan kuivumaan?

Huominen päivä saattaa olla hieman kahvia vaativa heti aamusta tällä kukkumisella..

• M.B. kirjoitti:

Huomasin muuten just, että kuu on aika täysi.... että kahvin piikkiin ihan pistin :D

Mitäs olit viritellyt? Lakanoita ulkoilmaan kuivumaan?

Huominen päivä saattaa olla hieman kahvia vaativa heti aamusta tällä kukkumisella..

Kuukin vielä. :D Mitäs me pikku vampyyrit :)

Voi äiti venäjä kun tulin katsoneeksi kelloa! H*i minä en ikinä enää sopeudu päivärytmiin tällä menolla. Yölliset kyttäyskeikat pistää koko elämän sekaisin. Ja lisää kahvinjuontia. Alan ryhdistäytyä...ööö...joskus sitten.. Virittelin kettuansoja :) Metalliromua ja naamioin ne kaislamatoilla.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4996
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2144
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      219
      2122
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      214
      1347
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1148
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      956
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      933
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      859
    Aihe