Pikavippivelalliselle

Harja perseeseen

Kannattaa maksaa pikavippivelat...

Hurjaa velkojenperintää - harjanvarsi peräsuoleen

Velanperijät tunkivat harjanvarren miehen peräsuoleen Kuopiossa, kirjoittaa Savon Sanomat.

Kolme miestä peri pikavippivelkoja kovin ottein mieheltä Kuopiossa maaliskuun lopussa.
He menivät miehen asunnolle, ja kun tämä avasi oven, alkoivat perijät hakata nyrkein miestä kasvoihin. Lopulta he tunkivat uhrin peräsuoleen harjanvarren.
Uhri sai hengenvaarallisia vammoja, ja hänet leikattiin samana päivänä.
Päätekijäksi epäiltyä 28-vuotiasta miestä epäillään törkeästä pahoinpitelystä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011041313538972_uu.shtml

19

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KK

      Oliko se Flexcash?

      • Intrum asiakaspalvel

        Perintätyyli voisi viitata Svean toimintaan...?


      • Ruotsin malliin
        Intrum asiakaspalvel kirjoitti:

        Perintätyyli voisi viitata Svean toimintaan...?

        Perintätavasta kyllä voisi päätellä että ruotsalaiset perintämiehet olisivat olleet asialla. Eli jos et maksa niin hanuriin tulee.. Ei kait Svealla taida olla mitää kytköksiä Sveduihin?


    • pilkun-nuss..

      Siinä uutisessa ei puhuttu mitään pikavippiveloista. Kannataisko lopettaa suosiolla provosointi.

    • Haista sinä vittu

      Haista sinä paska ja hanki silmälasit! Siinä nimenomaan työnnetään harjaa pikavippivelallisten perseeseen ja se on ihan oikein velkojaan pakenevalle ääliölle. Seuraavaksi varmaan työnnetään perseeseen pesäpallomaila!

    • Pikku-K

      Joo, sen vuoksi haenkin lainani Pienlainayhdistykseltä. Katsos, kun ne käyttää pienharjaa eikä satu niin kovasti.

      • Hampaaton-harri

        Hammasharjaako?


    • Hioo hiooo

      Oisko ollut Hiomontien pojat asialla...

    • Velkoja...

      Jos homolle käy noin, yhdynnät ovat jatkossa todella kivuliaita.

      • Homojen oma vippi

        Homovippi.fi ja pakoputki rassataan kaupan päälle!


    • Håkans Hintman

      Låter illa men det känns bra... åååååh

    • syökää lääkkeenne

      Niin... siis nämä lainojen antajat ova idiootteja, jotka eivät halua rahojaan takaisin ja aiheuttavat velalliselle työkyvyttömyyden masennuksen ym vuoksi?

      Ei ne nyt sentään niin tyhmiä ole. Varokaa mitä kirjoitatte, velanantajat voivat suuttua tuollaisesta väheksynnästä.

      Kyllä ne ovat ihan täyspäisiä ihmisiä ja haluavat, että asiat hoidetaan. Tuollatavoin he eivät saisi mitään.

      Ja kukaan ei usko tällaista paskaa. Eikö ole muuta tekemistä? Jättikö äiti vauvana hoitamatta?

      • Harjakone

        Joo äitisi olikin minun hoidossani ja sai harjan sijasta jotain parempaa mekkoonsa.


    • lp

      oiskohan ollut Perintätoimisto Pakote. Vaikuttavat ainaskin riittävän urpoilta

    • juyf

      Niin eli perijät ovat pieniä tyhmiä poikia, jotka eivät haluakkaan, että velka maksetaan, koska noin sitä ei ainakan saa takasin. Tyyppi joutuu vaan ikuiselle slomalle, vailla tuloja.

      Miksi mainostatte perijöitä noin tyhminä?

      Jokainen täyspäinen tietää, ettei tässä ole kyse näistä jutuista. Menkää tosiaan hoitoon.

    • peksura

      Ei jumalauta juyf, joka ihmettelet miksi perijöitä pidetään tyhminä!

      Kun katsoo perintätoiminto pakotteen jamppojen sivuja ja henkilökuvauksia, niin ei voi muuta kuin yksinkertaisiksi todeta.

      Korsosta kajahtaa ja kovaa:
      https://sites.google.com/site/perintatoimisto/

      • Flexcash

        Hyvä Peksura ! Kerrankin Asiaa. Harjaa sinunkin perseeseesi, yeahh!


    • Kai-Petteris

      Harjaa teille kaikille, yeaaahh

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe