te nyt eläkkeellä olijat oliko teillä hankaluuksia,siis ylimääräistä lomakkeiden täyttämistä ja selvitysten antamista,ennen kuin eläke alkoi tulemaan? Vai alkoiko rahaa tulla automaattisesti vakuutusyhtiöltä silloin kun sopimukseen merkitty ikä tuli täyteen? Tällä palstalla en ole huomannut keskustelua tästä aiheesta aiemmin
Kertokaa
eelake
1
117
Vastaukset
- Red Sea
Oli ongelmia saada eläke koko ulkomaantyöajalta, mutta Muutoksenhakulautakunta totesi, että valitukseni oli perusteltu.
MIKSI MUUTEN TYÖELÄKKEITÄ EI NOSTETA EDES KORVAAMAAN INFLAATIOTA ?
VALTIO SAISI SAMALLA LISÄÄ VEROTULOJA !
Vai ovatko johtajien bonukset riippuvaisia maksujen pienuudesta, ts. kääntäen verrannollisia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013