Olen pahoillani, äiti.
Tiedän, että olen onnekas, että et sanoillasi tai käytökselläsi enää tuomitse minua seksuaalisen suuntautumiseni ja sukupuoli-identiteettini takia. Minä lienen siinä asiassa monia muita ei-heteroita ja ei transihmisiä onnekkaampi ja tiedän, että minun pitäisi olla siitä kiitollinen. Sinä olet vielä kaiken lisäksi ihan hyvä ihminen, sellainen jolle tahtoisin tämän maailman olevan parempi paikka elää, vaikka välini sinuun eivät olekaan kamalan läheiset.
Siksi minusta tuntuukin niin typerältä, että en voi arvostaa tätä tilannetta. Et ole koskaan varsinaisesti sanonut sitä, mutta minusta tuntuu, että sinä et ole lopettanut tyrkyttämistä, riitelyä ja vastaan väittämistä siksi, että hyväksyisit minut, vaan siksi, että olet luovuttanut. Olet vaiti siksi, että olet hävinnyt sodan. Äiti, en koskaan halunnut, että tunnet olosi häviäjäksi -- kai tiedät sen?
Kunpa voisin puhua tästä kanssasi, mutta en ole loppujen lopuksi pudonnut puusta pitkälle. Olen yhtä huono puhumaan kuin sinä ja isä. Kaiken lisäksi pelkään, että löydätte keinon löytää tästäkin asiasta jokin sivuseikka, josta muodostaa teidän kahden keskinen riita -- olette hyvin tehokkaasti ehdollistaneet minut vaikenemaan silloinkin, kun pitäisi huutaa ja itkeä. Et tiedä sitäkään, että ilman ystäviäni olisin varmaankin tehnyt itsemurhan teini-iässä.
Jos jotain voisin kysyä juuri nyt, niin kysyisin, että miten voisin saada sinut tuntemaan itsesi voittajaksi. Mutta, koska tiedät ettei minulla ole identiteettiini valtaa sen enempää kuin sinullakaan on, luulen ettet tietäisi itsekään, mitä voisin tehdä.
Olemme kai sitten molemmat häviäjiä, nyt ja ikuisesti
.
Halusin meidän molempien voittavan
Ei poika eikä tytär
1
110
Vastaukset
- Ei poika eikä tytär
Kirjoitusvirhe: "ei transihmisiä" pitäisi olla vain "transihmisiä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24203Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769