ÄLÄ ÄÄNESTÄ!

hellurei

Ne suomalaiset, jotka äänestävät Euroopanparlamenttivaaleissa, antavat tukensa perustuslakimme vastaisesti tehdylle EU-sopimukselle ja näin ollen valtiosääntömme ja itsenäisyytemme mitätöimiselle.

Ainoa keino näyttää tyytymättömyytensä nykylinjaan on jättää äänestämättä, sillä näissä vaaleissa et äänestämällä voi vaikuttaa. Suomella on n. 1.5 % äänivalta EU-Parlamentissa eli ei mitään valtaa.

5

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilpo

      Paljonkos VSL:n kannatus on? 0% -> eli ei mitään valtaa :)

      • Teppo

        1,5% on enemmän kuin 0%...

        Johtopäätös: älä äänestä VSL:ää, kun kerran tuo on heidän logiikkaansa. Hehän kerrassaan kehottavat äänestämään SDP:tä, kokoomusta ja Keskustaa.


      • perehtynyt

        Mitenkäs tulkitaan: Raamatussa lukee että Jesuksella kristuksella on kaikki valta taivaassa ja maan päällä, paljonkos siitä silloin jää muille.

        Minun käsitykseni mukaan ei mitään. Eli kuinka on, miksi on ja mistä asti tämä valhevalta, jota kuvittelevat omaavansa, on lähtenyt luisumaan tälle tielle. Kyllähän Raamatussa lukee että koko tämä maailma on pahan vallassa, mutta miksi se on, ja miten siitä peesee irti. Myös se asia ilmoitettu Samassa kirjassa. Kannattaa perehtyä.

        Tutkailun aihetta, ja selvittämistä miten tämä solmu avataan, ja miten päästään sille todellisen vallan omistajan valtakunnan alaisuuteen, saamaan totuuteen perustuvaa oikeutta ja oikeudenmukaisuutta / hyvinvointia, turvattua ja turvallista tulevaisuutta. Pieni vihje kannattaa pyrkiä siitä ahtaammasta portista sisälle. Sillä se lavea portti johtaa ikuisen pimeyden valtakuntaan, sinne jossa se itku ja hammasten kiristys on loputonta.

        Näin ilmenee Jumalan ilmoituksesta, joka on kirjattu Raamatttu nimiseen kirjaan.


    • Taichi

      Niin, no... Olen itsekin tyytymätön ehdokkaisiin, vaikka valinnanvaraa onkin :( Viime eduskuntavaaleissa oli sama juttu. Kai äänestämättömyydella voi protestin osoittaa.

      EU-parlamentin valta ei silti ole vielä niin suuri, että yleensäkään miettisin mitään prosentteja: kuinka paljon edustaja voi vaikuttaa tms. Se, että edustajia parlamenttiin valitaan on olemassaoleva tosiasia ja vaikka äänestysprosentti olisi 15, lopullisessa tuloksessa protesti on yhtä tyhjän kanssa :(

      Perustuslainvastaisuudesta en tiedä, koska en perustuslakia juuri tunne :) Vaikka EU:ia kannatankin, niin tietääkseni EU:n perustuslakiehdotukseen on sisällytetty pykälä EU:sta eroamisesta. Jos vastustaisin EU:ia, pyrkisin varmaan käyttämään kaiken mahdollisenkin keinojärjestelmän, jotta tuo pykälä Suomen kohdalla toteutuisi. Ja paras keino olisi äänestää EU-parlamenttiin sellaista, joka haluaisi tuon pykälän täytäntöön.

      Mutta enköhän itse jonkun ehdokkaan löydä. Säälittävän harvat ovat uskaltaneet sanoa haluavansa Venäjän EU:n jäseneksi :( ja sellainen pitäisi jostakin kaivaa. Onneksi on vaalikoneet!

    • ryhti.liike

      IPU / VSL toitotti kovaan ääneen lakeja rikotun kuten ryssäväykkä nyt.. Kumpikin, niin IPU kuin Väykkäkin kuitenkin sekaantuu tuohon kiellettyyn hetelmään niin paljon kuin kansa siinhen vain antaa valtuutusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe