ÄLÄ ÄÄNESTÄ!

hellurei

Ne suomalaiset, jotka äänestävät Euroopanparlamenttivaaleissa, antavat tukensa perustuslakimme vastaisesti tehdylle EU-sopimukselle ja näin ollen valtiosääntömme ja itsenäisyytemme mitätöimiselle.

Ainoa keino näyttää tyytymättömyytensä nykylinjaan on jättää äänestämättä, sillä näissä vaaleissa et äänestämällä voi vaikuttaa. Suomella on n. 1.5 % äänivalta EU-Parlamentissa eli ei mitään valtaa.

5

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilpo

Paljonkos VSL:n kannatus on? 0% -> eli ei mitään valtaa :)

• Teppo

1,5% on enemmän kuin 0%...

Johtopäätös: älä äänestä VSL:ää, kun kerran tuo on heidän logiikkaansa. Hehän kerrassaan kehottavat äänestämään SDP:tä, kokoomusta ja Keskustaa.

• perehtynyt

Mitenkäs tulkitaan: Raamatussa lukee että Jesuksella kristuksella on kaikki valta taivaassa ja maan päällä, paljonkos siitä silloin jää muille.

Minun käsitykseni mukaan ei mitään. Eli kuinka on, miksi on ja mistä asti tämä valhevalta, jota kuvittelevat omaavansa, on lähtenyt luisumaan tälle tielle. Kyllähän Raamatussa lukee että koko tämä maailma on pahan vallassa, mutta miksi se on, ja miten siitä peesee irti. Myös se asia ilmoitettu Samassa kirjassa. Kannattaa perehtyä.

Tutkailun aihetta, ja selvittämistä miten tämä solmu avataan, ja miten päästään sille todellisen vallan omistajan valtakunnan alaisuuteen, saamaan totuuteen perustuvaa oikeutta ja oikeudenmukaisuutta / hyvinvointia, turvattua ja turvallista tulevaisuutta. Pieni vihje kannattaa pyrkiä siitä ahtaammasta portista sisälle. Sillä se lavea portti johtaa ikuisen pimeyden valtakuntaan, sinne jossa se itku ja hammasten kiristys on loputonta.

Näin ilmenee Jumalan ilmoituksesta, joka on kirjattu Raamatttu nimiseen kirjaan.

• Taichi

Niin, no... Olen itsekin tyytymätön ehdokkaisiin, vaikka valinnanvaraa onkin :( Viime eduskuntavaaleissa oli sama juttu. Kai äänestämättömyydella voi protestin osoittaa.

EU-parlamentin valta ei silti ole vielä niin suuri, että yleensäkään miettisin mitään prosentteja: kuinka paljon edustaja voi vaikuttaa tms. Se, että edustajia parlamenttiin valitaan on olemassaoleva tosiasia ja vaikka äänestysprosentti olisi 15, lopullisessa tuloksessa protesti on yhtä tyhjän kanssa :(

Perustuslainvastaisuudesta en tiedä, koska en perustuslakia juuri tunne :) Vaikka EU:ia kannatankin, niin tietääkseni EU:n perustuslakiehdotukseen on sisällytetty pykälä EU:sta eroamisesta. Jos vastustaisin EU:ia, pyrkisin varmaan käyttämään kaiken mahdollisenkin keinojärjestelmän, jotta tuo pykälä Suomen kohdalla toteutuisi. Ja paras keino olisi äänestää EU-parlamenttiin sellaista, joka haluaisi tuon pykälän täytäntöön.

Mutta enköhän itse jonkun ehdokkaan löydä. Säälittävän harvat ovat uskaltaneet sanoa haluavansa Venäjän EU:n jäseneksi :( ja sellainen pitäisi jostakin kaivaa. Onneksi on vaalikoneet!

• ryhti.liike

IPU / VSL toitotti kovaan ääneen lakeja rikotun kuten ryssäväykkä nyt.. Kumpikin, niin IPU kuin Väykkäkin kuitenkin sekaantuu tuohon kiellettyyn hetelmään niin paljon kuin kansa siinhen vain antaa valtuutusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2175
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      341
      1413
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      96
      1397
    4. 168
      1291
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1071
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      978
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      930
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      929
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      849
    Aihe