Kun tulee kaatosade. Naulakossa on 1 ainut sateenvarjo, johon on kirjoitettu: Tämän sateen varjon omistaja on nyrkkeilijä, joka istuu aivan lähistöllä. Mies kuitenkin ottaa varjon ja jättää tilalle lapun: Varjon varastaa maratoonari, joka pötkii pakoon jo kaukana.
MIES ON LÄHDÖSSÄ RAVINTOLASTA
12
645
Vastaukset
- jk
vai n iin
Etkö keksi muuta sanottavaa?
- yritystä nyt
ei helvetti kuinka paska vitsi
keksi uus idiootti!
- persehiki
New yorkissa asuu pari homo-nekrofiilia, eli diggailee kuolleista miehistä. Ovat puuhastelleet touhujaan jo pidemmän aikaa siellä ja ovat viranomaisten tuntemia.
Kerran ne sitte dallaili pitkin central parkia ja hiffasivat pusikos delanneen miespuolisen spugen...hetken nää kattelivat toisiaan ja toinen sanoi: pitäiskö vähän, pitäiskö? johon toinen, että ei helvetti jäädään kuitenkin kiinni...mut on kyl aikaa viime kerrasta joten annetaan palaa...
Ku hommat oli hoidettu meni hemmot paikalliseen mäkkäriin vetämään burgerit ja pirtelöt. Siinä syödessään toinen sanoi, et kyl perhana meidän täytyy mennä siivoo jäljet ettei vaa jäädä kiinni. Ja nii ne lähti takas puistoon, kaivo spugen puskasta. Toinen homo-nekrofiileista oli ottanu pillin mäkkäristä messiin ja työns sen kuolleen spugen hanuriin ja imas, ja sanoi: mun rojut tuli jo, ny on sun vuoro. Toinen vastasi: hyi helvetti, ei samalla pillillä! - myyrämies
olipa kerran myyrä joka meni maan alle ja söi siellä madon ja sitten mole meni harrastamaan airsoftia.
- shit down
On sulla hyviä vitsejä. Kannattaa ryhtyä koomikoksi.
- 2mummoo
2 mummoo meni mustikkaan,keskimmäisellä alko menkat
- Juha822222
ei voi olla keskimmäistä koska on kaksi mummoa sillä pitäisi olla kolme /(: (: (: (:
mut joo menkat hahahaha Ei mun tartte enää, mä oon jo julkkis. Tuomas Reinikainen.
En teinnytkään, et ne vois olla miehilläki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405
