TÄSSÄ AJATELTAVAA!

Varmasti totta!

Raamatun kirjoitukset ovat heittäneet kuperkeikkaa!
Luzifer on muuttanut ajat ja lain kirjan Raamatun, ensin kirjoitukset, jotka meillä ovat, muka alkuperäisinä ja sitten muuttanut nekin itselleen paremmin sopiviksi käytännössään ns. Taivaan alueella.
Ollen perkele kaikkein kauhistuttavimmassa muodossaan. Valta on hänelle " Mannaa".

Koko ihmiskunnan hävittäjä, jotka ovat pois nukkuneet aikaisemmin meistä, hän on jokseenkin kaikki tuhonnut. Kauniina naisena ja kauniina miehenä esiintyen, Jeesuksena hän otti vallan, jo ristiltä lähtien, nousten Jeesuksena, muka ristiltä ylös ja saaden kaiken vallan.

Todellinen Jesu ei saanutkaan mitään valtaa, vaan joutui jäämään lihaan, eläen maanpaossa Syyrian Aleppossa ja myöhemmin jonkun aikaa Nataniassa Israelissa, palaten sieltä takaisin Aleppoon Syyriaan kuollen sieltä 78 v 4kk 3 pv ikäisenä.

Niin sanottuun taivaaseen noustuaan joutui perkeleen hallitsemaksi, valtakomission myötävaikutuksella, joka ei tiennyt petoksen tapahtuneen, vaan luuli toisen Kristuksen olevan vale Jeesus ja suhtautui häneen nuivasti.

Tänä aikana on Lusifer ja häneen liittynyt, petetty kansa käyneet sotaa oikeaa Jesua vastaan koko armeijallaan, eksyttäen " Valitutkin", niin hekään eivät tienneet totuutta, vaan luulivat Jesun olevan itse perkele, vaikka ei olekaan.
Lähes 1. 978 v 3kk on todellinen Jesu kärsinyt mitä helvetillisemmin ja nyt taistellen lihassa hengen voimillaan Lusiferia, perkelettä vastaan plus kaikkin häneen liittyneitä ihmiskuntaa vastaan.

Luziferin oppi oli seuraava: Tehän olette ihmismieliä ja ihmismieli on perkele, joten te kuulutte minun haltuuni. Te uskoitte paska kirjoitukset Jeesuksesta ja niin minä voitin teidät, sillä onhan kirjoitettu: " Kenen voittama joku on , niin sen oma hän on"! NYT VASTA LUCIFER PALJASTI ITSENSÄ ANTIKRISTUKSENA! Pakon edessä vasta ilmitulleena.

Älkää milloinkaan luulko, että minä kirjoittaja kirjoittaisin teille valheita!
Hoshanii kirjoitukset ovat aitoja ja oikeita, olen kirjoittanut anonyyminä, monilla nimimerkeillä, pysyäkseni salassa, sillä asiat ovat niin suuret ja vaikeat teidän ymmärtää, jotka luette.

Perkele tiesi sen että kuinka mahdotonta teidän on uskoa minuun, joka olen itse ristin mies, siksi se salli minun tulevan takaisin lihaan jälleen, ollen lihassa jo useammankin kerran, poissa perkeleen tieltä, vaarattomana, itseänikään täysin tuntematta, sillä ihmiseksi lihaan tuleminen poistaa muisteja hyvinkin paljon.

9

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmasti totta.

      Jatkoa edelliseen:

      Minä ihmettelin Ilm. kirjan kirjoitusta: " Kuka tuolta tulee Basrasta sotakengät jaloissaan, verinen vaippa yllään? Minä ihmettelin sitä, kun kukaan ei auttanut minua"? ( Jesun sanat)

      " Minä katsoin taivasta ja maata, eikä niissä valoa näkynyt"! Niin henkiseen pimentoon oli ihmiskunta viety hengen alueella, taivaissa joita on paljon, koko ihmiskunta aikojen ajalta. Kaikki perkele oli villinnyt ja muuttaen henget itselleen sopiviksi, tapettaviksi ja odottaen lihasta uusia orjasieluja itselleen hyödynnettäviksi.

      Kauhea on tätä kirjoittaa, sillä niin suuri epäluulo vallitsee nykyäänkin teissä, jotka luette. Voisinpa todistaa vain kaiken teille, jotka olette Raamatun lukeneet, sillä kirjoitan kyllä Raamatun sanoinkin eihän se ole kokonaan kuitenkaan pilalla.

      • Varma tieto.

        Mitä tässä tilanteessa voi sitten tehdä?

        Nostaa uskossa kätensä taivasta kohti, katsoen ristille ja tuomiten Luciferin ja perkeleen vallan, Jeesuksen Kristuksen nimessä,( suomeksi nimen sanoen).
        Sillä tavalla tulee voitto!!!!

        Koko Joh. Ilm. 18: luku kertoo " Maan piirin Kuninkaista ja kauppiaista".
        Uskon kansasta, jotka ovat kertoneet kaikille kansoille, kansanheimoille ja kielille Evankeliumeja, jotka ovat vääristeltyjä.

        Lukekaa tarkasti, niin ymmärrätte vale Jeesuksen olevan valhe oppi kannattajineen.

        Kuitenkin minä, joka kirjoitan olen tietoinen asioista oikein ymmärtäen " Laittomuuden salaisuuden", valheopin ja opettajat.

        On kuiotenkin oikeakin Jesu, joka on aivan toisenlainen ja elämäkerta, historia on aivan toisenlainen, teille tuntematon!


      • Varma tieto.
        Varma tieto. kirjoitti:

        Mitä tässä tilanteessa voi sitten tehdä?

        Nostaa uskossa kätensä taivasta kohti, katsoen ristille ja tuomiten Luciferin ja perkeleen vallan, Jeesuksen Kristuksen nimessä,( suomeksi nimen sanoen).
        Sillä tavalla tulee voitto!!!!

        Koko Joh. Ilm. 18: luku kertoo " Maan piirin Kuninkaista ja kauppiaista".
        Uskon kansasta, jotka ovat kertoneet kaikille kansoille, kansanheimoille ja kielille Evankeliumeja, jotka ovat vääristeltyjä.

        Lukekaa tarkasti, niin ymmärrätte vale Jeesuksen olevan valhe oppi kannattajineen.

        Kuitenkin minä, joka kirjoitan olen tietoinen asioista oikein ymmärtäen " Laittomuuden salaisuuden", valheopin ja opettajat.

        On kuiotenkin oikeakin Jesu, joka on aivan toisenlainen ja elämäkerta, historia on aivan toisenlainen, teille tuntematon!

        " Tulta minä olen tullut maan päälle heittämään".

        Tuli on tuska siitä, että minut oikean itseni te olette tietämättänne heittäneet ulos pimeyteen ja kuitenkin pimeys ei minua miellyttänyt ja olenkin tullut valkeuteen todistaakseni valkeuden puolesta, itsestäni. Sillä isä ei minusta todistanut oikein, haluten minun osuuteni ristin uhrityöni itselleen kokonaan ja hyljäten minut pois pantavaksi, surmattavaksi kokonaan.

        Evankeliumit ovat isän itsensä kirjoittamat ja annetut kuitenkin, kansalle lihassa.
        Isä siis hylkäsi poikansa täysin ja otti pojan paikan itselleen, esiintyen Jeesuksena itse.


      • Rukouksen voima.
        Varma tieto. kirjoitti:

        " Tulta minä olen tullut maan päälle heittämään".

        Tuli on tuska siitä, että minut oikean itseni te olette tietämättänne heittäneet ulos pimeyteen ja kuitenkin pimeys ei minua miellyttänyt ja olenkin tullut valkeuteen todistaakseni valkeuden puolesta, itsestäni. Sillä isä ei minusta todistanut oikein, haluten minun osuuteni ristin uhrityöni itselleen kokonaan ja hyljäten minut pois pantavaksi, surmattavaksi kokonaan.

        Evankeliumit ovat isän itsensä kirjoittamat ja annetut kuitenkin, kansalle lihassa.
        Isä siis hylkäsi poikansa täysin ja otti pojan paikan itselleen, esiintyen Jeesuksena itse.

        MARIAN RUKOUS.

        1942 Taivaissa so. rinnakkaisulottuvaisuudessa Maria ( Mirchiam) rukoili hartaasti vallitsevan tilanteen ahdistamana: " Anna meille pelastuksen toivo. Lähetä oma sielusi, henkesi avuksi, sillä meillä on kova ahdistus ja olemme kauheassa tuskassa, siitä mitä olemme joutuneet kokemaan. Lähetä oma henkesi " Palatti" ja anna sen mennä tietyn naisen, jonka olen kuullut rukoilevan hartaasti Jumalaa lakkaamatta, hänen kohtunsa " Kotrattiin" ja hän synnyttäköön poikalapsen, joka on kaitseva kaikkia pakanoita, joita on kaikkialla ja minunkin henkeni on tullut sellaiseksi, kun en usko enää mihinkään oikeaan, enkä totuuden hengen auttavaan voimaan.

        Tule sinä ensimmäinen luoja ja tuo meille totuudessa voitto, sillä minun poikanikaan ei jaksa taistella oikein ja varmasti, sillä niin pieneksi hänetkin Jesun on tehnyt hänen isänsä Jaagobin Jumala; Jahi.

        Anna siis tuon pojan, joka olet sinä vanha ensimmäinen Luoja, voittaa perkeleen vallan ja tule auttajaksi ja voittajaksi meille, synnin teille eksyneille. Amen Amen.

        JK. niin todellakin tapahtui ja minä kirjoittaja olen tuo poika, nyt jo mies ja taistelen Jeesuksena ja Luojana, sillä sieluni keskipisteessä on osa Jeesusta ja osa Wanhaa Luojaa. Olen siis yhdiste sielu, henki.


    • adfghijk

      Mikä on hoshani! Se on englanninkielinen Hoursehoney väännös hepokani eli hoursekani, jonka arvelevat kehittyvän, hevoskanin siis, 50 milj vuoden kuluessa, jolloin voivat olla jäniksen selässä koko ajan. Tuo uusi dinolaji hotkii toisia suihinsa. Esimerkiksi eräs rusakko ahdisteli varista ja popsi sitten suihinsa.

      • Analyyttisesti

        Hoshanii, Marchian vanhin poika. Syntynyt Belehemissä ( Bet Eli`ssä) vuonna, ajanlaskumme alussa. Hoosianna laulusta tuttu. Ristillä nimeltään Jeshanna.
        Suomalaisille tunnettu nimeltään Jeesus.


    • suoraselkä
    • jumankekkuli

      WAU! Noin se siis meni! Pakkohan toi on uskoa. 8O

    • haw.

      Etniset ajat ovat puhdistamassa taivaat nyt. Jeesus Kristus käy suurta sotaa Pohjoisessa, minä näen kiehuvan padan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe