olen koukussa maitoon saattaa mennä päivässä 5litraa maitoa mistä tämä johtuuu
outoa mutta totta
2
180
Vastaukset
- Vähempikin riittää!
***Sivuilla oleva toistettava teksti***
Näe koko "metsä", eikä pelkästään yhtä "puuta"! Rasvasota, lihominen ja terveys koostuu peräti neljästä osa-alueesta, eikä lopullista parannusta terveydessä saavuteta ennenkuin otat kaikki neljä osa-aluetta huomioon:
1.Tyydyttyneen rasvan saannin lisääminen (20%) ja maitorasvan probiootti bakteerien huomioiminen (n.30%):
- Koska piilorasvoista emme saa riittävästi tyydyttynyttä rasvaa solujen "rakennusaineeksi", niin pyri siihen että saat tyydyttyneen rasvan lehmän maidosta, voista ja juustoista siksi että lehmän maidon rasva sisältää pastöroinnin jälkeen kaksi tärkeintä probiootti bakteeria; Lactobacillus asidophilus ja Bifidobacterium, jotka saat "kaupan-tekijäisiksi" tyydyttyneen rasvan lisäksi!
- >>>>>>>>>>>Saat 4-5.stä lasillisesta (n.4r-%) raakamaitoa (=pastöroimaton ja homogenoimaton!) riittävästi tyydyttynyttä rasvaa kaksi tärkeintä probiootti bakteeria; L-a ja Bif,
*Huomioi nämä:
- Po bakteerit kuolevat silloin kun kuumennat maidon yli 50 C-astetta. Ainoastaan elävistä probiootti bakteereista on hyötyä!
- Em muodostaa puolet (50%) kokonaisuudesta!
- Tyydyttynyttä rasvaa tarvitaan sekä 1.solujen rakennusaineeksi, että 2.Probioottien suojaksi!
2.Antibiootin ja .........................jatkuu.
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Elamaa_yllapitavat_probiootti_bakteerit&homeantibiootti.html - dsfsdfsdfsd23
maito on infernaalista kuraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161