Suomessa on vallankumouksellinen tilanne

Punaveri kiehuu

Eikö luokkantaisen työväenliikkeen pitäisi nykyisessä tilanteessa kokonaan hylätä parlamentaarinen pelleily ja haaveet ministerisosialismista ja lähteä punallippu liehuen aktiivisen vallankumoustaistelun tielle? Ainakin Lenin näkisi heti, että nyt on toimittava, nyt on oikea hetki.

18

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokoomusRules

      Te olette nyt kyllä ihan väärällä asialla. Punaisuus kuuluu menneisyyteen ja tulevaisuudessa on kaikista huolehtiva Kokoomus.

      Kokoomus ajaa kaikkien asiaa. Kokoomus on tie paremminvointivaltioon.

      Äänestä Kokoomusta!

      • WTF??

        jos Kokoomus ajaa kaikkien asiaa, niin minä olen seurava pressa


      • WTF?? kirjoitti:

        jos Kokoomus ajaa kaikkien asiaa, niin minä olen seurava pressa

        Kyllä Kokoomus on hyvä yleispuolue. Sen kun vaan aloitat pyrkimisesi pressaehdokkaaksi!


      • WTF??
        WTF?? kirjoitti:

        jos Kokoomus ajaa kaikkien asiaa, niin minä olen seurava pressa

        Kokoomus on "parempi tuoloisten" puolue, sen tietää lapsikin


      • WTF??
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Kyllä Kokoomus on hyvä yleispuolue. Sen kun vaan aloitat pyrkimisesi pressaehdokkaaksi!

        Mutta kun se on vielä mahdottonta


      • elämä opettaa

        P-a-s-k-a-t !

        Kokoomus on maanpettureiden puolue.


    • 17v vasuri

      Olihan toi trolli, olihan? Kokoomus on isorikkaiden ja suuryritysten asialla. Paremminvointivaltio kuulostaa just niien tyyliin sopivalta haihattelulta, ja "työväen puolue, työntekoa ei saa rangaistusverottaa" tms kampanja on silkkaa kusetusta. Ainoa missä olen samoilla linjoilla niien kanssa on ydinvoima, se on kuitenki vihrein tapa käytännössä tuottaa runsaita määriä energiaa.

    • 12

      Työväenliikkeen tie on tuhota itsensä, kuten on osittain tapahtunutkin.

      Työväenliikeen tavoite on ajaa työväen etuja ja elintason kohenemista ja miten työväki tämän palkitsee, rikastuessaan ryhtyy varjelemaan haalimaansa omaisuutta ja äänestämään kokoomusta.

      Aikamoinen dilemma vasemmistolla, toistaiseksi ratkaisematon yhtälö.

    • punakaartia

      Towerit !
      Hjuomena jäjetaan kiwärit. Net jothka saavat pistuulit, ovatten upsjeerit !

    • Juurihan meillä oli vallankumous 17.4.2011 kun vanha valta kaadettiin ja valittiin uusi.

      Kommunistista vallankumousta täällä ei saa aikaan ne muutama komu barrikadeilla istutaan lyttyyn.

    • 17+4

      Montako näitä "yhden miehen" kommaripuolueita oikein on? Eivät kykene edes keskenään voimia yhdistämään.

      • Punaveri kiehuu

        On totta että hajottajia ja provokaattoreita on paljon liikkeellä. Suuri osa on porvariston agentteja. Toverit, varokaa näitä taistelevan työväenluokan etujoukon vahingoksi työskenteleviä poliittisia bandiitteja. Ilmiantakaa heti puolueen päättäville elimille jokainen epäilemänne nakertaja ja sabotööri.


    • Babattu Baa

      Jeltsin Kielsi Kommunistisen puolueen toiminnan kokonaan.

      • Kieltäminen ei kuulune demokratiaan jos toisella on laittomuudet kuten vallankumous vain retoriikassaan. Se tulee ajankohtaiseksi vasta kun ryhdytään toimeen.


    • no eiköhänny.

      Minun lompsa on sillä lailla kunnossa ettei tässä kannata mitään sen kummempaa ...enään. Meinaan että jos lähdettäs rymyämään niin kyllä siinä lompsan pohja rupeaisi äkkiä näkymään. Mene siitä, ja ota lääkkeesi ajallaan...niinhän se Lääkärikin sanoi.

    • Maniiiiiiiiiiiiiiiii

      Punaveri kiehuu ; lle.Kyllähän lenin ei tässä maailmantilanteessa tekisi yhtikäs mitään. leninillä olisi Sveitsissä ja Monacossa pankkitilinsä väärällään rahaa ja paljon. Ei puhettakaan etteikö Lenin olisi täsä maailmantilanteessa niin korruptoitunut ettei häntä kuule tällaiset jutut kiinnosta. Ei ny toki. Vaan..Lenin nauttisi niistä omaisuuksistaan jotka ovat ..................Valtion kassasta ja nauttisi elämästään. Unohtakaa nyt nuo jonnin joutavat höpinät.

    • Herää kysymys:

      Mikä on luokkantainen työväenliike?

    • Ylämäki

      Lenin sanoi tulee ylämäki tulee alamäki.

      Nyt on ylämäki. Perustakaamme soluja työpaikoille, valmistautukaamme, kun joukot alkavat liikehtiä. Yleislakko teisi terää työläisten nousulle valtaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe