IFK on STADIN 1 ja kohta SUOMEN MESTARI !!!
narrit on täyttä paskaa sori vaan.
haha mites nyt narripellet
20
472
Vastaukset
- 19+20
No kun ifkis ei oo edelleenkään muita kun hesalaisia. ei yhtään stadilaista. repikää siitä.
- HifkSuomenMestari11
Ainiin sehän oli itä-helsingin jokerit eks ollu
en ite oo kotosi kontulasta sanos terveisiä niille sun hesalaisille
Jääkiekkoseura Helsingin Kojootit Kojo Ry perustettiin 1974. Seura tunnettiin aluksi nimellä Kontulan Jokerit, nykyisin parhaiten nimilyhenteestä "KoJo".
Kojo.fi
=) - joojoo
HifkSuomenMestari11 kirjoitti:
Ainiin sehän oli itä-helsingin jokerit eks ollu
en ite oo kotosi kontulasta sanos terveisiä niille sun hesalaisille
Jääkiekkoseura Helsingin Kojootit Kojo Ry perustettiin 1974. Seura tunnettiin aluksi nimellä Kontulan Jokerit, nykyisin parhaiten nimilyhenteestä "KoJo".
Kojo.fi
=)Kontulan Jokereilla ei ole mitään tekemistä Helsingin Jokerit -nimisen SM-liigaseuran kanssa.
Onko Itä-Helsinki mielestäsi muuten jotenkin alempiarvoisempaa aluetta kuin keskustan seutu? Vai miksi moinen kuittailu? Minä olen idästä ja ylpeä siitä, että Jokereilla on itähelsinkiläinen leima, joten nuo pilkkakirveet eivät minua hetkauta.
Kylläpä ilmensit upeasti reilua urheiluhenkeä. Olet ilmiselvästi sivistynyt ja asioista erinomaisesti perillä oleva henkilö, omakin kiekkoura lienee hieno? Pääsit ihan ytimeen, tästä juuri on kyse....vai onko sittenkään?
No, ei tosissaan, jos puhutaan, niin Jokereilta tuli ainoa miehekäs vastus, sen voi kaiketi jo nyt todeta, vaikka ainakin yksi matsi vielä on jäljellä. siinä sarjassa olisi voinut käydä miten vain, mutta punaiset olivat onnekkaampia tällä kertaa. Hyvälle vastustajalle pitää antaa reilu tunnustus.
Ensi kauden paikallispelejä jo innolla odottaen. Ne ovat kuitenkin homman suola.- HifkSuomenMestari11
HIFK ON SUOMENMESTARI SUOMENMESTARI 7 KULTA
ja jokereilla vaivaiset 6 toivottavasti timo jutila tulee ens vuonna jokereiden valmentajaks ni alkais toi peliki sujuu paremmi:D- jooh2
HIFK = Perustettu 1897: 7 mestaruutta.
Jokerit = Perustettu 1967: 6 mestaruutta.
Kaikki on suhteellista. - FAKTAT ESIIN
jooh2 kirjoitti:
HIFK = Perustettu 1897: 7 mestaruutta.
Jokerit = Perustettu 1967: 6 mestaruutta.
Kaikki on suhteellista.HIFK ei aloittanut tuolloin jääkiekkoa vaan jääkiekon HIFK aloitti vasta 1929. 1897 koko suora on perustettu. Silloin oli muita lajeja mutta ei jääkiekkoa. Ensi kerralla muista tarkistaa ennen kuin levität tuota paskaa.
- joojoo
FAKTAT ESIIN kirjoitti:
HIFK ei aloittanut tuolloin jääkiekkoa vaan jääkiekon HIFK aloitti vasta 1929. 1897 koko suora on perustettu. Silloin oli muita lajeja mutta ei jääkiekkoa. Ensi kerralla muista tarkistaa ennen kuin levität tuota paskaa.
Haha, täällä Jokeri-ketjuissahan muiden joukkueiden trollit tunnetusti itse puhuu pelkkää faktaa :D
- HifkSuomenMestari11
Kakka tuli housuun.
- 1+16
Keskinäiset pelit tällä kaudella 7-6 Jokereille. Jokerit on stadin ykkönen. ifki ehkä hesan.
- 16+1=7
Keskinäisiä otteluita oli 14 kpl, joten yritäpä laskea uudelleen (vaikka allesi, jos et muuhun pysty).
Ps. HIFK on Suomen mestari 2011!!! - HIFK!!!!NORDIS
MItäs sä oikein selität pelit on 7-7 vitun urpo ja hifk parempi sijoitus
- narrifk
Tätä se on joidenkin fanien elämä - oman joukkueen menestys ei kiinnosta, vaan keskitytään haukkumaan toisia.
ONNEA IFK! - hgvbvh r7ifghiszhbkg
HAISTAKAA KAIKKI NARRIFANIT ELTAANTUNUTTA VITTUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HIFK SUOMEN MESTARI 2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sinisilmäisiä nuijia
Luuletteko te HIFK-fanit, että venäläisten invaasio päättyy Jokereihin? Jokerit ostaneilla venäläisillä on fyffeä yhteensä vaatimattomat 15 miljardia euroa. Ne voi ostaa vaikka Suomen liigajoukkueet ja SM liigan myös eikä se tuntuisi niiden pussissa mitenkään.
Jotta te tollot tajuaisitte paljonko toi 15 miljardia on, niin Suomen valtion vuosibudjetti n. 50 miljardia euroa. Eli näillä jampoilla on hilloa 1/3 Suomen budjetista.
Jokerit on vasta alkua venäläismijardöörien kaupoille. Kyllä HIFK faneillakin kohta hymy hyytyy kun sekin seura siirtyy Venäjälle.
Mutta ilakoikaa nyt tollot sen aikaa kun iloa piisaa.- Hjallisson
Urpo hei... HIFK:iläiset on isänmaallisia suomalaisia! Ei mitään maanpettureita kuten noi pellehermannit. Siinä on vissi ero.
- tumekki
Hjallisson kirjoitti:
Urpo hei... HIFK:iläiset on isänmaallisia suomalaisia! Ei mitään maanpettureita kuten noi pellehermannit. Siinä on vissi ero.
Osui ja Upposi, Volgaan!
- jatkuu....
Hei uunot !! Ei slobot ostaneet Jokereita, ne osti Hartwall Areenan.
Jos ja kun Jokereiden KHL retki onnistuu, rahallisesti ja/tai pelillisesti, tulee 2-3 SM-liiga jengiä tekemään saman tempun. Aivan varmasti.
HIFK , Tappara, Ilves, jos saavat uuden ison hallin. Espoossa se jo on. - Tumekki
jatkuu.... kirjoitti:
Hei uunot !! Ei slobot ostaneet Jokereita, ne osti Hartwall Areenan.
Jos ja kun Jokereiden KHL retki onnistuu, rahallisesti ja/tai pelillisesti, tulee 2-3 SM-liiga jengiä tekemään saman tempun. Aivan varmasti.
HIFK , Tappara, Ilves, jos saavat uuden ison hallin. Espoossa se jo on.Iivanat tulevat ostamaan myös narrit.
Ensin ponitalli ja sitten narrit...
Paikallispeli Pietaria vastaan, lievästi sanoen huvittavaa.
- kaalitölkki
Miten nikerit hoitaa ugh ughin venäjäksi?
itisutaa itisutaa!
Muahahahahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391