SEKOSIN TÄYDELLISESTI

Uskoontullut

Tulin uskoon kaksi vuotta sitten ja jouduin pari kuukautta sen jälkeen suljetulle osastolle, jouduin psykoosiin, sekosin täydellisesti!

Palkkio siitä kun annoin elämäni Jeesukselle oli se että karjuin perkelettä tuolla pihalla ja poliisit veivät minut suljetulle osastolle ja piikkiä perseeseen ja nappia naamaan, en tiennyt omaa nimeäni.

Nykyään olen terve ateisti ja opettelen evoluutioteoriaa ihmiseläimen kehityksestä, evoluutioteoria tuo realiteettia elämään.

Kristinusko on vaarallinen uskonto, varokaa sitä, kaikki epätodellinen on vaarallista. Sain kristinuskosta skitsofrenian, skitsofrenia on todellisuudentajun pettämistä.

Jumalaa ei ole, olen uskonnon uhri.

11

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä menetä toivoa..!

      Olen itsekkin mennyt kerran samaan tilaan,mutta usko Jeesukseen ei onneksi ole mennyt.Erosin sen prosessin jälkeen helluntalaislahkosta jossa olin jo 20 vuotta ollut ja kuunnellut heidän pelottavia uhkauksia helvetistä. Eräänä päivänä sitten en vaan kestänyt tätä meininkiä ja jouduin käymään elämän kertani uudestaan lävitse. Ymmärrän täysin sinua,mutta viellä on toivoa kun kääntyy terveellä tavalla Jeesuksen puoleen.Minäkin nyt luterilaisena sain uuden mahdollisuuden lähestyä Jeesusta aivan toisesta näkökulmasta, että ei Jumala vaadi meiltä enempää mitä olemme. Käsitän nyt tätä asiaa valoisammalta puolelta kuin ennen ei Jumala olekkaan niin tuomitseva niinkuin ennen ymmärsin.Ei Jumala katso meitä kuin ihmiset.Mehän olemme aina syntisiä Jumalan edessä meissä ei ole mitään hyvää jolla me kerskaisimme,mutta Jumala rakastaa meitä valtavasti ja meidän Herramme lupaa rukoilla meidän puolesta,että me eräänä päivänä olisimme hänen luonaan missä hän itse on. Olen tällä hetkellä joksenkin päässyt omille jaloilleen käymällä kuuntelee luterilaisessa kirkossa sanaa joka tuntuu hyvälle ja terveelle. siunattua jatkoa sinulle ystävä toivottavasti sinunkin elämäsi muuttuu...!

    • savonarola

      Se on! Ja ei kannattaa antautua Saatanalle niinkuin sinä teit! Rakkautta saa ihminen sisään kunsaa Jeesuksen sydämeen! Ei hän tuommoinen tulee mitä kuvasit! Kannattaa viedä kaikki joka percelen kans on tekemisiin mielisairalaan kyll ne niin vaarallisia on ja tulee! Siel sitt monet Rukoilee että Jeesus niit vapauttaa niin kyll se sitt hyvä tulee minä rukoilen sun puoleesta!
      Et ole sitt ihan kuollut vaikka raamattu kyll opetta että kaikki joilla ei ole Jeesuksen elämä ole kuollut! Että sun kohdalla? No Pyhä Henki Tietää!
      Paljon teist on kyllä niin pysähtynyt kaikki tunteet ja ajattelukykyä!
      Muuta kumminkin pientä liikentä sun sisällä sitt on, kun sä ajattelet! Suurin osa teist ei enää mieti mitään on jo siirtynyt Tuomioiäisyyteen, eikä Elämäiäisyyteen! Hyviä mahdollisuus sulla vielä on siirtyä elämään, ja kaikki täss jotka ajattelee, jopa sinä just sinä!! On se ihmeelist miten minuss syntyy toivoo, noin rohkevasta puheista!
      Tulee KIITOS HERRASTA!! KUNNIA KUNNIA KUNNIA HÄNELLE!
      Rukoilen sun ja sun kaltaiset ystävät täss foorumissa! Saa oikein mun sydän hehkua rakkaudesta ja innosta!! Tiesithän että niin tekee myös JEESUKSEN SYDÄN TEIÄN PUOLEESTA?
      Tänään kannatta hänelt pyytä elämää niin saat!!
      Sanoo olen loukkannut sua sanoin ja ajatuksissa!
      Anna anteex! Niin saat anteex!!

      • Minä

        Hei etkö tuosta yläpuolelta juuri lukenut tarinan, että seottiin uskossa.


        Mikä muu voi viedä ihmisen psykoosiin uskon takia kuin mieletön pelko paholaisesta. Riivaajien ulos ajo ja pahalla hengellä peloittelu.

        Jos menee sekaisin siitä, että pelkää paholaista kokoajan on siitä itsestään selvänä seurauksena, että haluua "unohtaa" koko asian eli tyyliin `mitään sen paremmin hyviä kuin pahojakaan henkiä ei ole.´

        Jos oma psyyke kestääkin kaikkinaiset ajatukset sielunvihollisen hyökkäyksistä niin ei niitä tarvitse silti toitottaa jokaiselle.

        Herkille ihmisille sopii joko rakkauteen ja armoon perustuva usko tai sitten ateismi.

        Tuomion toitotus vie ihmistä vain lähemmäs romahdusta. Onko se toitotus sitten lainkaan hyvästä hengestä jos saa aikaan moisia reagtioita kuten psykoosin.

        No juuri tuollaista tuomiopäivän tulon ja kadotuksen olemassaolon pelottelua nyt sitten varmasti jokainen psyykkisesti "heikko" osaa varoa, että sikäli saatte toittottaa aivan rauhassa näistä tuomioista.

        Itse olen lukenut jonkin verran näitä "tuomioitasi" ja olen tullut siihen tulokseen, että koska omaan herkän mielen en lue sinun kirjoituksiasi, sillä ahdistus niistä ja tulee paha olo. ja alkaa pelottamaan.
        Raamatussa taas sanotaan, että Jumala on rakkaus ja se joka on tullut täydelliseksi rakkaudesta ei tunne pelkoa , sillä pelossa on rangaistuksen mieltä.

        "Me rakastamme , sillä Hän ensin rakasti meitä"

        Minut pitää koossa rakkauden ja armon Jumala.


    • Tiedän

      Eihän ne psykiatrit edes ole rehellisiä kun puhutaan mieleen liittyvistä häiriöistä. He ovat ammattilaisia mukamas ja tilastot puhuvat aivan jotain muuta.

      Mietippäs hyvä ystävä hypnoosia. Siinähän ihmiselle (sellaiselle jonka voi hypnotisoida)voidaan ehdollistaa järjettömiä toimintoja ja ajatuksia tietoisuustason alapuolelle niin, että hän ei edes tiedä niiden olemassaoloa. Voisiko mielisairaudella olla tekemistä tämän asian kanssa? Kyllä ja se on juuri sitä teknisesti. Mutta hei asioille voidaan aina tehdä jotain, näin se vaan on. Etsippäs teknologia jolla voit itse auttaa itseäsi. Se on nimittäin olemassa.

      • kkk

        uskonnolla on sekoitettu monen pää ja päämäärä on rahan keruu.Voit uskoa ilman hännystelijöitä ja
        varo muutamia vaarallisia uskonlahkoja kuten lestaatiolaiset jehovat ja sientoloogialaiset
        ne vievät kadotukseen väärillä opeilla.Lue raamattua ja tee oma käsitys siittä joka on vain sinun ja jumalan käsitys.


    • mies -81

      Mää en oo vielä päässyt täysin sekoamaan vaikka kaikenmaailman uskovaisia vastan sitä joutuukin netissä tappelemaan vapauden nimissä. C:n maagiset paperit voisin silti käydä hakemassa ihan vain huvin ja urheilun vuoksi.

      • savonarola

        voi voi rakas mies -81, en sinun enkä ketään ihmisten kans tappelen! tappele sä vaan rauhassa!
        Ei ihme että jodut seko! noo meil uskixiä ei ole taistelu ihmisiä vastaan niin sun on sitt uskonnollisten kans ottanut yhteen!
        Rakkauuteen siunaan sinut, rauhaan ei tappeluun!!


    • fff

      Pelkkää sattumaa, että jouduit psykoosiin. Tuskin uskonnolla on osuutta asiaan.

    • Jeeeeeee.....

      Ota simpanssi ja mene sen kanssa naimisiin 10 vuodeksi, niin huomaat kuinka evolutiivisesti olette lähellä toisianne!

    • Jerubbaal

      Ei kristinusko ole sitä, että karjutaan perkelettä pihalla. Taisit joutua jonkin muun asian uhriksi.

    • Janneahokas

      :DD vittu mikä sekopää oot :DD ei juku toi ei liity jööseksee mitekää ei taida olla iha kaikki matot suorassa vintillä häh onko vastaa homo runkkari vastaa tapanko sinut hä lapalskskslslkskskskkspääääääääääääääää nyt lähtee lapasesta PERKELE Eeeeeeiiii jukulauta nyt tais kyl tulla iha paskatki pöksyym joo o mro

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2077
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      116
      1562
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      71
      1196
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1097
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe