HENNARIIKKA VOITTOON!!!!!

HENTSU = IDOLI 2011

Kaunis ääni, kaunis nainen, kaunis sisäisesti ja ulkoisesti!

8

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henna on noita

      äänivoi ollakaunis ja tyttökin.. vaan ei riitä pimulla ääni..eikä kovin tarkka ole korvakaan.. eräs tuttavani epäili,että liekö maksettu... no miten vaan ..tämän siitä saa kun yleisö saa päättää. ymmärrän kyllä senkin tärkeyden, mut hei oikeesti jotain rajaa..

    • myötähäpeä

      Ei riitä ääni, korva, eikä taito.

    • fgfggggggggg

      Antaa Hennariikan voittaa vaan! Katsotaan kuinka kauan pyristelee pinnalla. Melkein voi jo ennustaa kuinka siinä tulee käymään :o)

    • kulio+åo

      Nätti tyttö, kaunis ääni mutta ei hallitse kaunista ääntään. Olisi pitänyt pudota jo ennen semifinaaleja.

    • Jupijuu

      "kaunis ääni"
      Ei äänen kauneus riitä, jos laulaa epäpuhtaasti. Jos laulahteleminen on noin huteraa, niin pitää valita sellaisia lauluja, jotka pystyy laulamaan, siis luikutus menee yhden oktaavin sisällä ja sielläkin riittää viisi säveltä. Siitä on hyvä jatkaa, kaikella kohteliaisuudella.

    • 9

      Taidamme saada uuden "säätytön"
      Kuka muistaa Ilkka Jääskeläisen?

    • ..

      Ei se viereys tärkein asia ole.. vaan se asenne.. Eikä ne muutkaan kovin paljoa parempia ole todellakaan .

    • ååp,äpp

      No kun olisi edes sitä. Ilpolla sitä oli, vaikkei niin puhtaasti laulanutkaan. Stinalla sekä että.
      No kyllä on. Jusu olisi olisi aikoinaan pitänyt päästä jatkoon Hennariikan sijaan.
      Martti ja Ali on ihan mahtavia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe