Mikä autokoulu olisi hyvä hämeenlinnassa? Siis pätevät opettajat? Mitä suosittelette tai ette suosittele? Kiitos jo etukäteen!
autokoulut hml?
10
868
Vastaukset
- swswsw3422256
tuntus että hämeenlinnassa on tärkeempää et on hienot autot kun hyvät opettajat. itellä kyl jo pari vuotta autokoulusta. 2-vaiheen kävin kyl riihimäellä, oli halvempi!
- .zkdfjh
No hämeenlinnan autokoulu ainaski on hyvä .
- T.R Endikäs
Mene Movialle.Se on paras!
- minä minä2
Itse kävin ainakin lehtelässä, aivan huikeat ja huumorintajuiset opettajat.Tunneilla ei ainakaan ollut tylsää :D ja oppii samalla. Autotkin aikas jees, meinaan bemari ja audi. SUOSITTELEN !
- _Oppilas_
No CAP-Autokouluun tietenkin!
- Suosittelen!!!
Lehtelä. Hauskat kouluttajat, hyvät autot ja tällaisellekkin sählääjälle molemmat tutkinnot kerrasta läpi!
- Toinen vaihe
Pisteet CAPille taas!
- dsfsdfdfs
Movian oppilaat siirtyivät CAPille joten turha varmaan Moviaa mainostaa enää..
- kljiii58777
Taitaa lehtelän ja capin omistajat täällä vaan kirjoitella...
- B-kortillinen
Hämeenlinnan Autokoulu, ylivoimainen asiakaspalvelu ja ammattitaito! Kokemusta sekä ensimmäisestä että toisesta vaiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata421472Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3051313- 1091125
- 191081
- 661068
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161039- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f177892Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841