Soininvaara: missä meni vikaan?

Vastaus: siinä kun isäs päästi puolet piip joukkoon.
http://soininvaara.puheenvuoro.uusisuomi.fi/70321-mika-meni-vikaan

lopullisesti asiat meni vituralleen kun puppugeneraattori soininvaara ja vihreänuttuiset lesbot ja muut homppelit kaappasivat vihreän liikkeen.
Pää tuli vetävän käteen. Tervemenoa. Ei tule ikävä.
Ja muistakaakin pysyä poissa.

11

159

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö tuo naisellisen sielun eli tajunnan omistava Osmo Soininvaara ole vielä
      huomannut sitä,ettei vihreän liiton puutarhapolitiikalla ole mitään tekemistä
      sinänsä kestävän kehityksen tai luonnon tasapainon kanssa?

• Varavaraani

Soinin vaara oli suuri vihreiden keskuudessa.

• osmo onneton

kummastuttaa kun mies näki nyt persujen menestyksen heijastavan herravihaa!!!!
        Heh.
        Omituinen kannanotto. Maahan tarvitsee muutosta.
        Sekö on joillekin herravihaa.
        Ei voi kuin ihmetellä.
        Onneton tyyppi.

• olipa analyysi
        osmo onneton kirjoitti:

kummastuttaa kun mies näki nyt persujen menestyksen heijastavan herravihaa!!!!
        Heh.
        Omituinen kannanotto. Maahan tarvitsee muutosta.
        Sekö on joillekin herravihaa.
        Ei voi kuin ihmetellä.
        Onneton tyyppi.

Voi voi.
        Ode oli aikoinaan yksi ellei jopa ainut vihreä jolla oli jotain järkeviäkin ajatuksia.
        Liekö tullut vanhaksi tai jotain...
        Ainakin minun syyni olla äänestämättä vihreitä johtuu ihan muista syistä kuin "herravihasta".

• Tässä syyt

Osmon pitäisi perustaa Suomeen oikea vihreiden puolue. Puolue, joka todella edistäisi luonnonsuojelua. Uskoisin sellaiselle olevan tilauksen eikä siitä olisi kenelläkään mitään haittaa. Osmo on itse ihan väärässä puoluessa ja jäänyt vähemistöön hupsujen akkojen jalkoihin.

Kukkahattutädit pian harvenevine mamuriveineen voisivat muuttaa nykyisen Vihreiden nimen Suomen muukalaisten puolueeksi (SMP).

• Akkojen puolue

Vihreät ovat hylänneet alkuperäiset arvonsa, jotka liittyivät luonnonsuojeluun. Entisenä vihreänä miespuolisena luontoaktiivina koen tulleeni petetyksi. Vihreät citynaiset kaappasivat vallan puolueessa ja ryhtyivät ajamaan monikultturismia sekä homojen ja lesbojen asiaa. Yhteistyössä porvareitten kanssa tehtiin kansaa kuppaava ns. vihreä verouudistus, joka kohdistuu kipeimmin pienituloisiin talouksiin. Vihreät ovat olleet mukana ajamassa tasaveroon johtavaa politiikkaa. Vihreässä liitossa valtaa pitävät leidit karkoittavat jo pelkällä olemuksellaan heteromiehet läheltään.

• totta..

Tulevaan eduskuntaan vihreistä pääsi viisi miestä - joista kolme julkihomoa.
        Minulla sikäli mitään homoja vastaan, mutta jotenkin se kertoo mikä vihreille on "tärkeintä" ???

• totta.. kirjoitti:

Tulevaan eduskuntaan vihreistä pääsi viisi miestä - joista kolme julkihomoa.
        Minulla sikäli mitään homoja vastaan, mutta jotenkin se kertoo mikä vihreille on "tärkeintä" ???

Minusta on upeaa, että seksuaaliset vähemmistöt ovat aikaisempaa näkyvämmin esillä. Muistattehan, että myös Vasemmistoliitolla on nyt avoimesti homoseksuaali kansanedustaja, nimittäin Silvia Modig Helsingistä. Lisäksi eduskunnassa jatkaa pitkäaikainen keskustaedustaja, joka on tunnettu piilohomo. Enpä nyt viitsi tuota savolaisedustajaa nyt nimeltä mainita.

• totta..
        patriklind kirjoitti:

Minusta on upeaa, että seksuaaliset vähemmistöt ovat aikaisempaa näkyvämmin esillä. Muistattehan, että myös Vasemmistoliitolla on nyt avoimesti homoseksuaali kansanedustaja, nimittäin Silvia Modig Helsingistä. Lisäksi eduskunnassa jatkaa pitkäaikainen keskustaedustaja, joka on tunnettu piilohomo. Enpä nyt viitsi tuota savolaisedustajaa nyt nimeltä mainita.

Mutta muutoin vihreitten politiikka on ollut mielestäni "ihmisten kiusaamista".
        Syyttävät persuja menneisyyteen haikailusta mutta heidän mielestään pitäisi siirtyä jonnekin pleistoseenikauden tuolle puolen.

• 19

No, ei hän kyllä oikeassa toimessa tuossa kohdassa ollutkaan. Eli hyvä näin jos tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2082
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1919
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      247
      1394
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      81
      1041
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      928
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      808
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      724
    Aihe