jos martti voittaa mikä hän olisi miehiään tuolla kentällä, kuka tai ketkä häntä menisi katsomaan ssati kuuntelemaan .onko hän ulkoisesti ihan idoli ainesta ja näitä kitaramiehiä on jo ihan tarpeeksi , en oikein näe hänelle pitkää tulevaisuutta ainakaan musiikin saralla .ali on taas ihan kopio koopista yhtä tylsä ja toivoton , paitsi että koop vielä menettelee ja hän osaa olla hauska toisinaan . niin että ali on ali eikä siitä sen enempää , hänen biisi valinnat jo kertoo paljon mutta kun ei riitä niin ei riitä . hennariikka voisi tulla jo kotia , en jaksa edes arvostella hänen suorituksiaan , mutta varmaan arvaatte loput .
nyt tuumaillaan
2
102
Vastaukset
- Ali yllättää
Minulla on sellainen tunne, että Ali vielä yllättää kisassa. Minusta kaveri on ihan hämmästyttävästi vailla kilpailuhenkeä ja samalla hirveän lahjakas ja tästä yhdistelmästä plus setämäisestä stailauksesta tulee tylsä vaikutelma. Kaveri osaa laulaa, mitä tahtoo ja aina kuulostaa hyvältä ja näyttää ihan järkyttävän komealta (iho, silmät ja hymy, tsiisus sentään).
Kun kisa tuosta vielä kovenee, uskon, että Alin on pakko ruveta uudella tavalla yrittämään ja ylittämään itsensä. Myös kappalevalinnoissa on löydettävä riittävän vaativia, mutta tunnistettavia biisejä, joissa tarvitaan vahvaa ääntää ja herkkää tulkintaa. Ja stailaus nuorekkaammaksi ja seksikkäämäksi, ehdottomasti. Lahjoillaan ja ulkonäöllään Ali voittaa, jos haluaa.
Toisaalta, tyyppi voisi menestyä (kevyellä) klassisella puolellakin, jos haluaisi ja varmasti olisi elämä tasaisempaa ja ura pidempi. - ...
Olen samaa mieltä komeudesta. Ali ei niinkään kuvissa näytä hyvältä, mutta livenä (=TV:ssä) on tyrmäävä. Olen myös ihmetellyt, kuinka rauhallinen hän on. Ja niin, laulullisesti hän on ehdottomasti finaalin paras. Oliko seuraavaksi aiheena Big Band? Sen genren osalta lähes laulu kuin laulu on minulle tuntematon, ehkä myös "suurelle" yleisölle. Alin laulutaito voi olla siis kilpailuvaltti, kun ihmiset eivät tunnista kappaleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3652128- 571578
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1531170Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2771139Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal67929- 86905
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.31865Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-112840Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks11837K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali8816