nyt tuumaillaan

aletaanko alusta

jos martti voittaa mikä hän olisi miehiään tuolla kentällä, kuka tai ketkä häntä menisi katsomaan ssati kuuntelemaan .onko hän ulkoisesti ihan idoli ainesta ja näitä kitaramiehiä on jo ihan tarpeeksi , en oikein näe hänelle pitkää tulevaisuutta ainakaan musiikin saralla .ali on taas ihan kopio koopista yhtä tylsä ja toivoton , paitsi että koop vielä menettelee ja hän osaa olla hauska toisinaan . niin että ali on ali eikä siitä sen enempää , hänen biisi valinnat jo kertoo paljon mutta kun ei riitä niin ei riitä . hennariikka voisi tulla jo kotia , en jaksa edes arvostella hänen suorituksiaan , mutta varmaan arvaatte loput .

2

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ali yllättää

      Minulla on sellainen tunne, että Ali vielä yllättää kisassa. Minusta kaveri on ihan hämmästyttävästi vailla kilpailuhenkeä ja samalla hirveän lahjakas ja tästä yhdistelmästä plus setämäisestä stailauksesta tulee tylsä vaikutelma. Kaveri osaa laulaa, mitä tahtoo ja aina kuulostaa hyvältä ja näyttää ihan järkyttävän komealta (iho, silmät ja hymy, tsiisus sentään).

      Kun kisa tuosta vielä kovenee, uskon, että Alin on pakko ruveta uudella tavalla yrittämään ja ylittämään itsensä. Myös kappalevalinnoissa on löydettävä riittävän vaativia, mutta tunnistettavia biisejä, joissa tarvitaan vahvaa ääntää ja herkkää tulkintaa. Ja stailaus nuorekkaammaksi ja seksikkäämäksi, ehdottomasti. Lahjoillaan ja ulkonäöllään Ali voittaa, jos haluaa.

      Toisaalta, tyyppi voisi menestyä (kevyellä) klassisella puolellakin, jos haluaisi ja varmasti olisi elämä tasaisempaa ja ura pidempi.

    • ...

      Olen samaa mieltä komeudesta. Ali ei niinkään kuvissa näytä hyvältä, mutta livenä (=TV:ssä) on tyrmäävä. Olen myös ihmetellyt, kuinka rauhallinen hän on. Ja niin, laulullisesti hän on ehdottomasti finaalin paras. Oliko seuraavaksi aiheena Big Band? Sen genren osalta lähes laulu kuin laulu on minulle tuntematon, ehkä myös "suurelle" yleisölle. Alin laulutaito voi olla siis kilpailuvaltti, kun ihmiset eivät tunnista kappaleita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe