idiooti hakkaa jäässä makaavaa äijää kun mikäkin idiootti.
Losted mee kotias kasvaa
4
85
Vastaukset
- ymmärrän
Äläs nyt viitti, eihän toi säälittävä reppana osaa mitään muuta, eikä totakaan kunnolla.
Yksinkertainen turhake, yritetään ymmärtää.
Oliskohan jotain sukua tolle sailiolle(vanhemmat sisaruksia tai..)? - juha82222
Tunteet kuuluu jääkiekkoon.
Välillä lyödään turpaan.
Olettepa te NEITEJä.
Lostedt ei osaa oikein pelata mut pätevä pelaaja neloskentässä.
Mut ei paljoa käyttöä enään.
Tunteet kuuluu lajiin myös.
Se on tämän lajin suola. - 9+10
älähän nyt...ei sitä lääppimistä voi hakkaamiseks sanoo...esikoululainen lätkii samalla tavalla!
- juha82222
jep samaa mieltä, annoin pluskommentin sulle ja minä tiettävästi tyypilliseen tapaan sain miinuskommentin lol, vaikka ihan asiaa kirjoitinkin tuohon edelliseen kommenttiini.
Jääkiekko on älypeli ja kontaktipeli, neidit keksikööt muuta tekemistä jos ei uskalla ottaa iskuja vastaan tai ovat kaukaloväkivaltaa vastaan, mut se on aina ollut osa peliä ja tulee olemaankin jatkossa.
Rumat taklaukset tosin ei kuulu lajiin mutta nyrkkitappelut on osa tätä hienoa lajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311539- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112598- 1631928
- 1291901
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131388Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954