idiooti hakkaa jäässä makaavaa äijää kun mikäkin idiootti.
Losted mee kotias kasvaa
4
104
Vastaukset
- ymmärrän
Äläs nyt viitti, eihän toi säälittävä reppana osaa mitään muuta, eikä totakaan kunnolla.
Yksinkertainen turhake, yritetään ymmärtää.
Oliskohan jotain sukua tolle sailiolle(vanhemmat sisaruksia tai..)? - juha82222
Tunteet kuuluu jääkiekkoon.
Välillä lyödään turpaan.
Olettepa te NEITEJä.
Lostedt ei osaa oikein pelata mut pätevä pelaaja neloskentässä.
Mut ei paljoa käyttöä enään.
Tunteet kuuluu lajiin myös.
Se on tämän lajin suola. - 9+10
älähän nyt...ei sitä lääppimistä voi hakkaamiseks sanoo...esikoululainen lätkii samalla tavalla!
- juha82222
jep samaa mieltä, annoin pluskommentin sulle ja minä tiettävästi tyypilliseen tapaan sain miinuskommentin lol, vaikka ihan asiaa kirjoitinkin tuohon edelliseen kommenttiini.
Jääkiekko on älypeli ja kontaktipeli, neidit keksikööt muuta tekemistä jos ei uskalla ottaa iskuja vastaan tai ovat kaukaloväkivaltaa vastaan, mut se on aina ollut osa peliä ja tulee olemaankin jatkossa.
Rumat taklaukset tosin ei kuulu lajiin mutta nyrkkitappelut on osa tätä hienoa lajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029