Olen loinen

olosuhdelusmu

Joidenkin tyyppien mielestä, koska saan sossusta toimeentulotukea. Työkyvyttömyyseläke saattaa ratketa vasta myöhäsyksyllä.

4

185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus Ja Kohtuus?

      Loiset ovat muualla. Työpaikkasi ovat hallituksemme kaapanneet, koska heidän on pakko suojella sijoituksiensa markkinaosuuksia. Tästä syystä yrittäminen suomessa on yhtä helvettiä. Tämä selittää myös hallituksiemme jääräpäisyyden olla ulkomaisten suurfinanssitahojen lellipoikina ja tyttöinä.

      Tässä muualta poimittua joka on kuin selitys lauantain iltalehden pilapiirrokselle:

      "Käytännössä tilanne on nyt että kansallisvaltiot ovat keskitysleirissä.

      Pankkiirisuvut ovat jo päättäneet että ne jotka jäävät tullaan heittämään velkaorjuuden kaasu-uuniin, ja kultahampaat, luujauho, veri, hiukset ym. kansallisvarat viedään pankkiirien holviin.

      Tottakai tulemme kärsimään hetkellisesti jos yritämme karata keskitysleiristä, mutta se on ainoa järkevä vaihtoehto hedonistisen finanssimafian ohjaamalle globaalille SIMS-reality-pelille.

      http://theeconomiccollapseblog.com/archives/20-statistics-that-prove-that-global-wealth-is-being-funneled-into-the-hands-of-the-elite-leaving-most-of-the-rest-of-the-world-wretchedly-poor

      Vielä on mahdollista karata olemalla ratifioimatta edellisen hallituksen kirjoittamaa pykälää uudessa perustuslaissa. Siinä allekirjoitamme että jatkossa olemme finanssimafiosojen talutuskarjaa EU:n torpparikunnassa nimeltä Suomi, ad infinito..

      Tarvitsemme myös oman valuutan joka ei perustu korkovelkaan kansallisvaltioiden perkaajille. Maamme laki sanoo että valtio voi itse laskea liikkeelle oman valuutan joka ei ole velkaa yksityisille korporatisteille.

      Miksi emme käyttäisi tätä mahdollisuutta?

    • ihanalla tavalla

      Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte.
      Kolkuttakaa, niin teille avataan. Nämä Herran neuvot ovat enemmän
      kuin rohkaisua siihen, että suostuisimme vastaanottamaan Jumalan
      tarjoaman avun. Hän tarjoaa meille parasta, kunhan vain myönnämme
      oman tarvitsevuutemme. Tällaiseen rukoukseen suostuminen ei ole
      aina helppoa

    • realistmään

      Kosmiselta voi pyytää hyviä asioita ilman uskonnollisuuden kaapua. Satavarmasti sama kaikkialla luonnossa vaikuttava Universaali energia on kaiken takana.

    • J K

      NINKÖ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe