Kellään tietoa mistä sais luottokortin 500-1000 e rajalla?
Olen 20 vuotias, kokopäivätyössä, asun mieheni kanssa ja ei ole velkoja, luottohäiriöitä tms. Silti vaan Nordea tuntuu olevan nihkeä antamaan minulle yhtään mitään?! Osamaksulla kyllä saan kaupoista, mutta en haluaisi että postilaatikot täyttyisi eri kauppojen osamaksulaskuista. Ollaan siis jonkin aikaa sitten muutettu ja olisi kiva laittaa kämppä kesäksi kuntoon.. :/ Olen siis yrittänyt hakea Mastercard silveriä. Pitäskö vaihtaa pankkia, vai hakea jotakin muuta korttia?
Luottokorttia mahdoton saada?
12
819
Vastaukset
- Jaahax
Vielä lisään sen, että kyllä ihmetyttää kun opiskelijat saa luottokortteja, mutta työssäkäyvä ei? täh?
- mk
Monella opiskelijalla on vanhempi takaamassa kortin ja maksaa laskut jos opiskelija ei pysty. Jos et korttia saa niin kysyppä joustoluottoa ja sitä ainakin minä olen saanut 5000€ kysymällä. Asia rippuu myös tuloista eli jo nettotulot 1000€ luokkaa niin et korttia saa ja ainakin visassa pitää olla vuosi töissä enne kuin saa kortin. Vaihda pankkia jos ei muu auta ja toisessa pankissa ehdoksi että kortti pitää saada.
- näin vain on
nykyisin ei saa enään tuosta vaan kuten ennen sai kun oli luottotiedot kunnossa.Jos tilin ottaa aina tyhjäksio heti sen tultua eikä siellä ole ikinä kuin muutama centti niin voi unohtaa luottokortit nykyisin.Nuorten luottohäiriöt rejähtäneet käsiin ja siksi pankit tiukentaneet vaatimuksia.Ei pelkästään Nordea.
- &&&
Niin jos tilin ottaa heti tyhjäksi palkan tultua... Eli haluaa käyttää pankkia vain palkanmaksua varten. En itsekään halua makuuttaa rahojani pankin käytössä ylimääräisiä aikoja. Maksan laskut ja muun nostan elämiseen. Osuuspankista olen saanut luottokortin "tyylistäni" huolimatta. Itse sitä tarjosivat.
- muamua
Itse hankin ekan luottokorttini 20vuotiaana 2000e rajalla. toisen hankin vuosi sitten 22 vuotiaana 3000e rajalla. nyt 23 vuotiaana 2 luottokorttia, rajat korotettu 4000 ja 6500euroon. kyllä kortin saa kun tilillä on rahaa ja tulot on säännölliset.
- ...
Itse hanki Nordealta MasterCardin 4-vuotta sitten, 19-vuotiaana omaan kotiin muuttaessani "muuttoturvaksi", luottoraja 2000e. Tuolloin ei ollut ainaskaan ongelmia saada, vaikka kävin osapäivätöissä kahdessa eripaikassa ja tulotkaan olleet niin "säännölliset" (hyvät kuitenkin).
- piupalipaupalipoks
Itse en saanut luottokorttia, vaikka säännöliset tulot ja vakipaikka tietty. Ei mitään häiriöitä missään jne, mutta syy miksi en saanu, on se, että olen tilannut osamaksulla eräästä mainitsemattomasta paikasta ( summa ei ole iso ), joka vaikuttaa kuulemma tuohon.
- 2443432432
Pankki ei halua antaa luottokorttia maksuhäiriöiselle. Koska sinulla ei ollut varaa maksaa edes pientä summaa kerralla, maksoit osamaksulla, joten et osaa hallita rahojasi.
- kaikki on tapauskoht
2443432432 kirjoitti:
Pankki ei halua antaa luottokorttia maksuhäiriöiselle. Koska sinulla ei ollut varaa maksaa edes pientä summaa kerralla, maksoit osamaksulla, joten et osaa hallita rahojasi.
" maksoit osamaksulla, joten et osaa hallita rahojasi. "
varakkaanakin, minä olen joutunut ostamaan luottokortilla,
kun muuten 2 v takuun sijasta sai 5 v takuun, pesukoneelle,
luoto piti otaa ja 2 kk kuluttua tuli lasku,
vaihtoehtona 36k maksu tai heti kaikki pois, maksoin heti kaikki,
laskun kustannus 36 €,
mutta ihanaa, 4v 3 kk kuluttua kone hajosi,
saatiin uusi ja todella parempi kone, eikä mitään maksuja/välirahoja. - keskinkertainen...
kaikki on tapauskoht kirjoitti:
" maksoit osamaksulla, joten et osaa hallita rahojasi. "
varakkaanakin, minä olen joutunut ostamaan luottokortilla,
kun muuten 2 v takuun sijasta sai 5 v takuun, pesukoneelle,
luoto piti otaa ja 2 kk kuluttua tuli lasku,
vaihtoehtona 36k maksu tai heti kaikki pois, maksoin heti kaikki,
laskun kustannus 36 €,
mutta ihanaa, 4v 3 kk kuluttua kone hajosi,
saatiin uusi ja todella parempi kone, eikä mitään maksuja/välirahoja."varakkaanakin, minä olen joutunut ostamaan luottokortilla,
kun muuten 2 v takuun sijasta sai 5 v takuun, pesukoneelle,"
Sellaista se on. Kohta köyhä ei voi ostaa maitokaupastakaan, kun ei ole luottokorttia ja rahalla ei enää myydä.
.
- Osaatko ???????
Osaatko käyttää luottokorttia,
jotta et pilaa elämääsi ??????????????????????????
varmaan ostaisit sillä sitäkin, mitä ilmankin tulisit toimeen,
huomaa
satasen parin kierteestä tulee useimmiten 2 - 5 000 € laskuja uskomattoman nopeasti.
koeta vaikak k-plussa Masteria, sitä anotaan kai netissäkin ja k-kaupoissa,
ON TÄYSIN ilmainen, jos maksaa laskun eräpäivään,
on myös superkätevä jos käy k-kaupoissa koska niissä on paljon tarjouksia joita ei tiedä,
eikä tarvi sitten korteilla pelata.
-------------------------------------------------------
MUTTA osta vain sitä mitä ilman et tule toimeen, kirjoita kaikki viikoksi paerille ja sitten tarvittavat toiselle paperille viikoksi, jota OIKEASTI MIETIT tarpeellisuutta.
älä osta koskaan sitä kun tarvitset, tai mikä on kivaa,
muuta kuin makaronia, yms. Pikku vinkki; lopeta hyvänsään aikana ne osamaksupelleilyt, ja maksa ostokset jo tienatulla rahalla. Ja jos ei sillähetkellä satu olemaan rahaa, niin investointia pitää lykätä siihen saakka että on saanut SÄÄSTETTYÄ tarvittava pääoma tilille. Älä syö tienaamatonta leipää, siinä käy huonosti. Itse piti oikke vastutella että en minä tartte visaa, ko korti meni vahhaksi. Väelläjaväkisin tyrkyttivät.
Luottokortit ja osamaksusopimukset ovat rahoitusongelmien kerjäämistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223