Miksi synnyin homoksi

Ylil evp

Miksi synnyin homoksi.Herra antaa ja herra ottaa,mutta minulle herra antoi homouden.
Homouteni vuoksi en päässyt armeijaankaan ja yksin täällä vuokraluukussani lappeenranssa elikn homoa upseeria.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapu vaari

      Pakko korjata. Kyllä homot armeijaan pässee, jopa kanta-aliupseereiksi.
      Olen siitä elää esimerkki, vaikka on jo toinen jalka haudassa, toinen on taisteluhaudassa.

      • Juhakossi

        Olen ylpeä homoudestani,mutta ainoa kenen hanuria olen päässyt tuuppaamaan on Ylil evp.Kukaan muu ei ole ollut,niin epätoivoinen,että olisi pyllistänyt minulle.


      • 19
        Juhakossi kirjoitti:

        Olen ylpeä homoudestani,mutta ainoa kenen hanuria olen päässyt tuuppaamaan on Ylil evp.Kukaan muu ei ole ollut,niin epätoivoinen,että olisi pyllistänyt minulle.

        Äläpäs unohda kapu-vaaria (kapt evp) Siitä on ollut kuvakin tällä saitilla!!!!


      • Emäntä 56
        19 kirjoitti:

        Äläpäs unohda kapu-vaaria (kapt evp) Siitä on ollut kuvakin tällä saitilla!!!!

        Meinasin kerran antaa Sammaltiellä,lappeenrannassa piparia Ylil evp:lle,mutta halusi vain minun hanuria.Minä kyllä laitoin tuulipukuni äkkiä päälle ja lähdin läiskimään sieltä.Silloin tajusin vasta,että hölmöström on kauhea homo.


      • koko kansan ääni
        Emäntä 56 kirjoitti:

        Meinasin kerran antaa Sammaltiellä,lappeenrannassa piparia Ylil evp:lle,mutta halusi vain minun hanuria.Minä kyllä laitoin tuulipukuni äkkiä päälle ja lähdin läiskimään sieltä.Silloin tajusin vasta,että hölmöström on kauhea homo.

        Ylil evp on muutenkin jälkeen jäänyt henkilö.Hänellä reppanalla ei ole muta elämää,kuin tuulipuku päällä istua vuokraluukussaan tällä saitilla.Hänestä on käytetty sanoja ääliö,idioootti,ruskeanreijän ritari ja monia muita.Tosi surkea tyyppi.


      • Anonyymi
        Emäntä 56 kirjoitti:

        Meinasin kerran antaa Sammaltiellä,lappeenrannassa piparia Ylil evp:lle,mutta halusi vain minun hanuria.Minä kyllä laitoin tuulipukuni äkkiä päälle ja lähdin läiskimään sieltä.Silloin tajusin vasta,että hölmöström on kauhea homo.

        Martilla jo kumirengas venynyt, onko peräti poikki.
        Siksi onkin vasemsmistoaatteinen ollut.


    • Tänne pojaat

      Ilmavoimissa saa aina, tervetuloa.

    • Anonyymi

      Lestakepulaisille tuo on normi ja hyvin tavallista.

    • Anonyymi

      Itselläsi ei tosiaan ollut valinnanmahdollisuutta. Jumala on luonut monipuolisen väestön johon myös homot sisältyvät.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe