Hei. Osaisiko joku auttaa.. Elikkäs olen 28 v nainen, 3 lasta ja nyt vuoden sisällä kolme keskenmenoa. Kaikki ovat tulleet viikoilla 10-12. Kaksi näistä keskeytynyttä km.
Tämän kolmannen km jälkeen mulle tehtiin km tutkimukset, kaikki muu kunnossa, mutta FSH arvo oli 15.8.
Olin nyt netistä lukenut, että arvo on ihan liian korkea, että raskauden ei pitäisi kai olla edes mahdollista. Olen kuitenkin tullut noin 3-4 kk välein raskaaksi. Miten tämä voi olla mahdollista.
Osaisiko joku kertoa noista FSH arvoista tarkemmin, että mitä ne oikein kertoo? Onko tässä enää mahdollista tulla edes raskaaksi? Voisiko keskenmenot johtua tuosta? Voiko arvot todellakin heitellä kierrosta toiseen?
En oikein ymmärrä miksi olen edes tullut raskaaksi ja nyt todellakin ahdistaa koko asia. Mulla oli jo ennen esikoistakin kolme keskenmenoa, mutta niitä ei ikinä tutkittu.
Kiitos sille joka viitsisi auttaa. :)
Korkea FSH arvo ja keskenmenot
Pipsani
1
641
Vastaukset
- 090909090
Todennäköisesti johtuu tuosta sun keskenmenos. Tuohan on nousussa oleva vaihdevuosi hormooni. Jos ja kun onnistut tulemaan raskaaksi on todennäköisempää saada keskenmeno kuin loppuun asti menevä raskaus. Sun elimistös ei enää tue normaalia raskautta. Täysin pois suljettu se ei varmaankaan ole mutta ainahan kannattaa yrittää jos vaan pääkestää. Eihän sitä tiedä että vaikka vielä onnistuisitkin. hoitoahan tuohon hormoonin laskuun ei ole. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362124
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301799- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781205- 251145