Yritin hakea lainaa ja sivuilla luki etteivät myönnä? Onko lopullisesti lopettanut ja mitä hyviä vaihtoehtoja on? Kokemuksia?
Onko Hetilainaa.fi lopettanut?
8
239
Vastaukset
- hmmm...
Nähtävästi menossa konkurssiin tai heille langettu toimintakielto. Saisi kyllä esiintyä sama teksti jokaisen vippifirman kotisivuilta.
- 6+16
Hetilainaa.fi:n toiminnan ja asiakkaat osti joku pankki jos muistan oikein. Eivät varmaan kokeneet tarpeelliseksi jatkaa toimintaa sittenkää.
Kokeile Santanderia jos tarvitset isoo lainaa.
- persu oulusta
Menkää töihin ääliöt jos tarttette rahaa, ja jos ootte niin säästäkää.
- Sellanen tarina
Aasa on halvempi. Itse boikotoin Santanderia sen vuoksi koska on espanjalainen ja kaikkihan me tiedetään mikä maa on seuraavaks veronmaksajien kukkarolla.
- Gonzales
Kohta kaatuu espanja. Se on varmaa, mutta ei mene Suomellakaan kovin hyvin. Aasa on ihan hyvä.
- ohi on, kohta....
Santander on todella espanjalainen ja myös kaupunki Espanjassa. En tiedä, miksi monella on huonoja kokemuksia ko. rahoitusyhtiöstä. Itselläni on kohta nelivuotinen laina "pulkassa" ja kaikki asiat ovat hoituneet hyvin. toki tulee myöntää, etta kerran oli 2 vk viivettä maksussa, jolloin tuli heti palautetta, mutta sekin hoitui, kun otin yhteytä ja sovin aikataulusta. Eiköhän se ole kaikkien rahoitusyhtiöiden osalta niin, että ovat tarkkoja maksujen suhteen, mutta joustavat tarvittaessa.
- TimpanFrendi
Santanderissa kaksi asiaa:
1. Halvempaa lainaa saa. Muualtakin kuin siis pankeista.
2. En pidä siitä, että Espanja tulee seuraamaan Portugalin tietä. Ovat eläneet velaksi ja nyt on tulossa maksun aika = Suomi joutuu maksamaan.
Muuten varmasti ihan ok paikka ottaa lainaa, mutta varsinkin pienemmissä lainasummissa hintavertailu kannattaa.
Sitäpaitsi joo, 2 viikkoa jos on maksussa viivettä niin kuuluukin olla yhteydessä rahoitusyhtiön.- Espanja loppuu
Lopetti jep
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381