Tarkoitatko aina tätä koko yhteiskunnan osa-aluetta, jossa olet psykologisesti määritellyt kaikki oikeutesi ja etusi väärin. Tunnethan siitä jo seuraavat käsitteet laavalamppu ja onnistumisen elämykset ammattitaitosi tiellä. Tasokkuus Coping-keinosukupuolen luomiseen. Vetoat aina frustraatiossa ateismiin, että saat vasta sitten lähestyä, kun olet ateismissasi täydellinen.
Yleistieto-syyte
2
63
Vastaukset
- S.P./Sinde vm-82
Oliko uskonnonvapaus luoda frustraatio? Oliko uskonnonvapaus luoda Uhrautuminen terminä ja käsitteenä SH:n omaiselle?
Tämä on kehosta ja elämästä kertova kolhoosi. Onko ajatus sinusta kovastikkin romanttinen? Voi apua, tässä on turvallisuus unohtunut joistakin kohdista väestörekisteriä. Olisikohan kuule ihan; joka kohdasta? Tiesitkö, että on turvallisempaa olla laajemmassa Jumalkäsityksessä sillä tavalla, että antaa anteeksi annon sijaan suoraan kohdistaa ja huutaa sukupuolipisteeseen?
Onko tapana aina markkinoida kehoa ja alapäätä näin jättäen ilman turvallisuutta ja oikeudessa olevan haasteen ja syytteen varaan? Palvonnan kohde laavalamppu ei näin anna ihan koko kuvaa älykkyysosamäärästäsi. Miten helvetissä joku kolhoosi saa pyytää mua osallistumaan tällaiseen luomistyöhön? Psykologiseen luomistyöhön julkisena palvelusektorina heille ja heidän omalle fiktiivisesti turvalliselle elämälleen? Voitko aloittaa olen yksin-ajatuksella alusta, joka kerta tappaen ja uhaten?- J.L/SInde vm-82P.A
Voitko aloittaa ollen yksin ja yhdessä-ajatuksella, joka kerta tappaen ja uhaten?
Voitko aloittaa ihan normaalista via uppiasta ja via dolorosasta Olen Yksin-ajatuksesta?
Kyllä, uskonnonvapaus on nestehukan vastaisia budo-lajeja. Mikään sosiaaliryhmä ei ole ehkä halunnut osallistua niihin, vaan kaikki ovat pyytäneet Franchising-lisääntymispapereita? Nestehukka on sama kuin reinkarnaatiottomuus ja väkivallaton elämäntapa, joka valitettavasti on koulutuksen sanelemaa. Sanavarasto kärsii kohtuuttomasti:elämäntapojen, elämäntehtävien ja elämänkulun seurannasta: Elämäntapahtuma, mahtaisiko se olla reinkarnaatio?
Vangitseminen tapahtumana elämässä, ei perhe.... Mikä Coping-keino kysymyksessä? Krillisyyden ja lain noudattaminen ja kohtuuttomana pidetty muiden vaarantaminen. Ei rauhallisuutta, kun on näitä lamppuja, joilla voi signeerata niitä käytöshäiriöitä. Et nyt ymmärrä lainkaan, mistä on kysymys: Vain MInä ymmärrän yhteiskunnan? Miksi oma narsismi saa olla käytössä?
Vain minä ymmärrän yhteiskunnan on tappo- ja murhasyyte psykologisten arvioiden takia. Psykologiset arviot eristäytymisestä: sanana työvoimapoliittisuus. Psykologiset arviot koskevat mielestämme Trilleri-elettä, koskettelua ja kerjäämistä, maailma ja maapallo eivät toimi niin. Psykologinen vankeus tutkimus on "melko kuukautispipi" aihe taas diakonialta esimerkiksi. Onko melko kuukautispipi edes sopiva elämäntapahtuma?
Jopa allekirjoittanut "melko kuukautispipi" voi osallistua reinkarnaatioon, niin halutessaan. "Melko kuukautispipi" selviää hienosti tästä osa-alueesta Franchising-lisääntyminen, mutta häntä ei voi koko aikaa pakottaa trilleri-eleeseen, kerjäämiseen ja koskettelemiseen. Hänellä pitää olla intimiteetin, humaniteetin ja inhimilliteetin takia muita elämäntehtäviä ja -tapahtumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418