Klo 7.18 Kamppailu Jumalasta, pappi Heinimäki vs. vapaa-ajattelija Niemelä.
Ykkösen aamu-tv huomenna.
18
155
Vastaukset
- Tosimies.
Kamppailu Humalasta, kuningaskunta krapulla keppanasta.
- -
Kamppailu Jumalasta? Kiinnostaisi tietää, mistä aiheesta tuossa on tarkoitus keskustella. En sitä tarkoita, etteikö keskustelu voisi hyvinkin mielenkiintoinen olla, vaan otsikon laatijalle menee kritiikkini.
- -
weccu kirjoitti:
Niin, se on kopioitu suoraan ykkösen aamu-tv sivuilta. Jos minua ajattelit kritisoida.
En sinua tarkoittanutkaan, vaan YLEä.
- kirjoitti:
En sinua tarkoittanutkaan, vaan YLEä.
Yle taas on poiminut otsikon siitä kirjasta jonka Heinimäki ja Niemelä ovat kirjoittaneet, jossa he väittelevät jumalan olemassaolosta. Jos siis jotakuta on syytettävä niin sitä joka kirjan nimen on keksinyt.
- UskonnotonLähimmäine
No ton väittelyn selvä häviäjä on Niemelä.
- goddeloos
"No ton väittelyn selvä häviäjä on Niemelä. "
- Totta. kun ei usko olemattomaan on selvä häviäjä.
- MuutenVaitoNainen
Eiks ne vaparit enemmänki kamppaile siitä onks ne oikeesti vapaita ajattelijoita, koska ne ei salli että korkeesti koulutettu pappi vois olla, niinku paljon vapaampi ajattelija, eli syvällisempi maailmankatsomuksessaan. Pappi on aina ihmisen puolta ja kohtelias, vaikka joku rääväsuu pitää Jumalaa itselleen ja muille pilana, eli vapaampi. Siksi kamppailu Jumalasta kohdistuukin yksinomaa Niemelän harteille.
"Mystisiä selityksiä pidetään usein syvällisinä. Totuus on, etteivät ne ole edes pinnallisia."
- Friedrich NietzscheMuutenVaitoNainen
20.4.2011 22:58
>>>Pappi on aina ihmisen puolta ja kohtelias...>... vaikka joku rääväsuu (Niemelä?) pitää Jumalaa itselleen ja muille pilana...
- Olly
Ja tällä tavalla joku koittaa saada aikuisen ihmisen uskomaan jumaliin?
- -
Höpönlöpön. 4:15
Pannukakku, jos on olemassa, voidaan syödä tai jättää syömättä.
Kiiti linkistä.
Mielenkiitoiset keskustelijat ja ei liikaa dogmatiikka ja heinimäki oli "jalat maassa oleva" teologi.
- Nimi merkki
Kamppailu tiivistettynä:
- Minulla on näkymätön mielikuvituskaveri.
- Todista minulle, että sinulla on sellainen.
- Ei minun tarvitse mitään todistaa, koska tiedän että minulla on.
- Kyllä minäkin uskon, että sinulla on näkymätön mielikuvituskaveri, eihän
siitä ollutkaan kysymys. Todista minulle että se kaverisi on todellinen. - herttainenhertta
Kiitos vinkistä. Olisi muuten jäänyt katsomatta. Mojovat oli parrat.
Mukavaa oli katsoa vaihteeksi asiallinen keskustelu puolin ja toisin, ilman ylimääräistä nokittelua tai Hitlerkorttien heittelyä. Kiitos ja kumarrus papille ja Niemiselle..
- mikä pyrkyri?
Hävisi kamppailun vallasta vapareiden hallituksessa ja nyt jatkaa kamppailua pappismiehen kanssa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872