Willaan on tulossa myös Faunatar. Ainakin kilpailu kovenee.
Faunatar
6
542
Vastaukset
- totean vaan
Faunatar on yleensä kaikista kallein ketjuliike ja kun se nyt tulee kekustaan ja tuohon kauppakeskusmonumenttiin niin varmaan on jatkossakin kallis, että saa vuokrat maksettua!
Että se siitä hintakilpailusta!
Käytän tasaisesti olemassa olevia kauppoja, joten tarkailen koko ajan hintoja.
Nyt lähin Faunatar taitaa olla Merloksen kiinteistössä? - Jee eläinkauppa!!!!!
Se on hyvä et hyvinkäällekin tulee edes yks eläinkauppa lisää ku terrieri.net ki lopetti. Ja nyt viel on vaa salamanteri.
- salamatti
salamanterista saa hyvää palvelua mutta itse butiikki on ahdas.
- Koiruus
Mihin unohdit Mustin ja Mirrin, minä olen aina käynyt siellä Sveitsin portaalissa ja hyvä palvelu ja kaikkea mitä meidän koiruus tarvii löytyy sieltä, erikois kiitos allergia ruuista. Hyvä mesta, ainoa paha puoli on matka, auto pitää olla, mutta sehän nyt on melkein kaikilla koiraharrastajilla. Riksussa olen käynyt Faunatarissa ja täytyy sanoa että ketjuista voiton vie Musti ja Mirrin. Salamanteri on yksityinen ilman ketjun rasitetta, ei tarjouksia kovin usein mutta kyllä erikoisvalikoimaa myös löytyy, mutta se maksaa ,josku jopa pitää tilata jenkeistä asti.
- Karvakasan emäntä
Hmm, mihinköhän perustuu tuo väite, että melkein kaikilla koiraharrastajilla on auto? Kunhan jäin ihmettelemään... Mutta Musti ja Mirri on kyllä kovin syrjässä. Se on sääli, sillä siellä tosiaan on hyvä palvelu ja muutenkin on kaikin puolin hyvä kauppa. Tulisivat takaisin keskustaan.
- asiakas 89
onko se se sama mikä on siinä Subwayn vieressä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100