Vastaa käsi sydämellä!!!
Ostaisitko huoneiston kerrostalosta, jonka naapurissa asuu vuokralla asuva maahanmuuttaja?
Olisiko sinulla mitään sitä vastaan, että naapuristoosi synnytettäisiin pakolaisten vastaanottokeskus?
Ostaisitko asunnon paikasta, jonka naapuriin on kaavoitettu esim. moskeija?
Kannattaisitko maahanmuuttoa, jos maahanmuutto uhkaisi työllistymistä akateemisella erityisalallasi?
Akateemisena ja sivistyneenä vastaat jokaiseen kyllä, mutta todellinen elämä taitaa olla jotakin muuta?
Suomen työttömyysaste on 8,4%, haluatko tosiaankin muualta tulevaa työvoimaa???
Missä on Kokoomuksen, "Koti, Uskonto ja Isänmaa"???
Sinä Kokoomuslainen
5
75
Vastaukset
- pikavoittoja.
kokoomuksen suussa "koti, uskonto ja isänmaa" on muuttunut "raha, voitto ja koti espanjasta"
- gggggggg
Jos asuu Kuusisaaressa tai Eirassa niin asialla ei ole väliä, somalisaippua ei haise.
- Lololol :D
Luuletko että tällä palstalla liikkuu muita kuin luusereita? Siis tuskin kokoomuslaisia tavoitat.
- lolololololollot!
luusereita? Eli kokoomuksen äänestäjiä ainakin löytyy ...
Totta kai ostaisin, jos saisin edullisesti. Vuokraisin sen toisille maahanmuuttajille; varma vuokra ja asunnolle aiheutuneiden vahinkojen korvaus Kelasta - puhun lähinnä afrikkalaisista maahanmuuttajista. Saattaisi olla pitkäaikainen vuokralainenkin, tai jos naapurissa olisi vastaanottokeskus, uuden vuokralaisen löytäminen ei olisi vaikeaa. Jos naapuriin olisi kaavoitettu moskeija, kämpästä saisi luultavasti vielä paremman vuokran.
Mikä esimerkiksi olisi sellainen akateeminen erityisala, jota esimerkiksi somalien maahanmuutto uhkaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492