Ajattelen aina iltaisin et huomenna olen toisia huomioiva ihminen joka ei puhu pahaa kenestäkään. Päätän et kiinnitän huomiota siihen miten käyttäydyn ja puhun..
Vaan päivän jälkeen illalla huomaan että taas tuli puhuttua joutavia asioita, oltua suuna päänä. Tuliko kuunneltua toisia? No ei juuri tai jos tuli enempi tärkeänä oli taas et oma suu sai käydä. Ja että huomasinko sitä työpaikan tai kaveriporukan hiljaista, kuunteliko? Rohkaisinko kertomaan mielipiteensä? ? No en vaikka illalla päätin koettaa vetää sitä keskusteluun ja
kysyä jotain, huomioida. Sit usein tulee puhuttua toisista silleen epäedelliseen sävyyn ja täytyy tunnustaa että sillä koetan vain korottaa itseäni.
Toisia kun mustamaalaa niin kai sitä huomio ei sit kiinnity omiin vikoihin niin.
Onko tämä sitä perisyntiä vai mitä, mutta tiukassa on. Aina päätän olla parempi, mutta kaikki unohtuu heti kun kotiovesta pääsen:( . Pitäs teipata värkki tukkoon vissiin vai mikä tässä auttaa?
Viikko täynnä epäonnistumisia ihmissuhteissa
2
257
Vastaukset
- sipeliini
Oon aina ajatellu että juoruämmät on vaan ilkeitä, mutta se on hyvä että sä kumminkin tiedostat ton ja yrität muuttua =) Sehän on se ensimmäinen askel. Voi olla vaikeaa muuttaa pinttyneitä tapoja. Ehkä sun pitäs laittaa vaikka puhelimees muistutus keskelle päivää, että muistaisit sillonkin olla ystävällisempi ja kuunnella ;) Itsesikin takia kannattaa yrittää muuttua, koska toisten mielestä kuuntelemattomat ja itsekeskeiset ihmiset ovat rasittavia ja luotaantyöntäviä. Sillä toisten mollaamisella et todellakaan korota omaa arvoasi vaan päinvastoin :(
Jos huomaat et joskus oot mokannu ja sanonu pahasti, niin koitapa "tasoittaa" tilanne sanomalla mukavasti jostakusta :) Ala puhuun hyvää ihmisistä selän takana!
ai tää oli jo vähän vanha, no kumminkin... - jk
vain niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959