Anteeksi että tein hirveitä, satuttavia asioita. Kostin pahemmin kaiken mitä sinä teit ja siitä kierteestä ei päästy eroon. Valehtelin vaikka halusin olla rehellinen. Aina kun satutit niin yritin tehdä jotain pahempaa. Oon aina silti tiennyt että oot elämäni rakkaus, toista sun kaltaistas ei tuu ikinä ja rakastan sua enemmän kun ikinä sain sanoin kerrottua. Anteeksi etten ollut tosissani ja ajattelin aikaa olevan rajattomasti, että "kyllä me sitten tulevaisuudessa ollaan yhdessä, onhan tässä aikaa". Nyt se aika on loppu ja oon elänyt ilman sua jo yli puolivuotta.. Ja ikävä on kamala. Anteeksi etten paljon puhu susta, en vaan kestä surra enää. Mitä tahansa mä teenkin niin rakastan sua silti, nähdäänhän me taivaassa sitten. Kiitos, anteeksi ja näkemiin
Pilvien päälle
1
387
Vastaukset
- keväällä kerran
Vähän samaa kokenut. Vaikka sanotaan, että toista ei oikeasti rakasta jos tekee "pahoja" asioita niin en seisoisi tämän takana! Sillä itse rakastan ihmistä jota myöskin inhoan oikein tosissani, kaikki vain siksi, että hän kohteli minua itsestään selvyytenä ja loukkasi ja satutti, vaikka tiesi tunteeni häntä kohtaan. En kykene muuhun kuin vastaamaan samalla mitalla takaisin! Eli en saanut hyvää niin en sitä toisellekaan enää voi antaa, vaikka rakastaisin kuinka! Jos joku neuvoo olemaan lempeä ja rakastava saaden itse kaiken loan niskaansa, siitä rakkaudesta huolimatta niin toivon, että tällainen ihminen joutuu kokemaan sen, että rakastaa ja vihata voi kyllä samaan aikaan! Itse olen huomannut, että niitä ihmisiä joita eniten rakastan, loukkaan myös eniten... Valitettavaa, mutta totta! Ehken sitten osaa rakastaa oikein.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019