Pilvien päälle

weedis

Anteeksi että tein hirveitä, satuttavia asioita. Kostin pahemmin kaiken mitä sinä teit ja siitä kierteestä ei päästy eroon. Valehtelin vaikka halusin olla rehellinen. Aina kun satutit niin yritin tehdä jotain pahempaa. Oon aina silti tiennyt että oot elämäni rakkaus, toista sun kaltaistas ei tuu ikinä ja rakastan sua enemmän kun ikinä sain sanoin kerrottua. Anteeksi etten ollut tosissani ja ajattelin aikaa olevan rajattomasti, että "kyllä me sitten tulevaisuudessa ollaan yhdessä, onhan tässä aikaa". Nyt se aika on loppu ja oon elänyt ilman sua jo yli puolivuotta.. Ja ikävä on kamala. Anteeksi etten paljon puhu susta, en vaan kestä surra enää. Mitä tahansa mä teenkin niin rakastan sua silti, nähdäänhän me taivaassa sitten. Kiitos, anteeksi ja näkemiin

1

401

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keväällä kerran

Vähän samaa kokenut. Vaikka sanotaan, että toista ei oikeasti rakasta jos tekee "pahoja" asioita niin en seisoisi tämän takana! Sillä itse rakastan ihmistä jota myöskin inhoan oikein tosissani, kaikki vain siksi, että hän kohteli minua itsestään selvyytenä ja loukkasi ja satutti, vaikka tiesi tunteeni häntä kohtaan. En kykene muuhun kuin vastaamaan samalla mitalla takaisin! Eli en saanut hyvää niin en sitä toisellekaan enää voi antaa, vaikka rakastaisin kuinka! Jos joku neuvoo olemaan lempeä ja rakastava saaden itse kaiken loan niskaansa, siitä rakkaudesta huolimatta niin toivon, että tällainen ihminen joutuu kokemaan sen, että rakastaa ja vihata voi kyllä samaan aikaan! Itse olen huomannut, että niitä ihmisiä joita eniten rakastan, loukkaan myös eniten... Valitettavaa, mutta totta! Ehken sitten osaa rakastaa oikein.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2276
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1694
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      84
      1388
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      131
      1371
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1256
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      75
      1227
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1101
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1047
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      972
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe