Jotta saadaan jännitteitä. Ennakkosuosikki ei koskaan voita -
etenkään sellainen, joka haluaa saada lapsia.
Lapset ja Idols - mahdoton yhtälö. Lapsiraukat. Kerta kaikkiaan mahdotonta ja lapset onnettomia. Ei onnistu, ikinä. Työlle pitää uhrata koko elämänsä.
Martti tippuu seuraavaksi
6
174
Vastaukset
- Martti fani!!
Seuravaksi ei kukaan tippu, on tuo hyvätekevaisyyskonsertti. Ja Martti vielä voitaa koko kisan, usko pois!!
- jk
vai niin
- mutta taas..
kylläpä on alas vajonnut idols kisan arvo kun voittaa tuollainen patukka . mun mielestä pitäisi olla vimosenpäälle koko paketti näyttää hyvältä kuten ilpo olisi näyttänyt , hän nimittäin olisi ollut kaikkien aikojen komein voittaja koko maailmassa .
- Kuittaaja
Lauluäänessä ja ulkonäössä Martti voittaa Ilpon mennen tullen. Katsopa tarkemmin mitä sieltä Ilpon hiuspehkon alta paljastuu. Älä tuijota sitä leijonaharjaa. Ajattele miltä hän näyttäisi kaljuna :-) Kasvot kapoiset ym
- Alittaja
Kuittaaja kirjoitti:
Lauluäänessä ja ulkonäössä Martti voittaa Ilpon mennen tullen. Katsopa tarkemmin mitä sieltä Ilpon hiuspehkon alta paljastuu. Älä tuijota sitä leijonaharjaa. Ajattele miltä hän näyttäisi kaljuna :-) Kasvot kapoiset ym
Ali taas voittaa Martin lauluäänessä ja ulkonäössä mennen tullen. Musiikillisesti lahjakas ja monipuolinen kaveri, joka on ollut kisan paras laulaja koelauluista lähtien.
- Pikku Jone
Mutta taas: kuuleppä nyt.. tämä on laulukilpailu, ei miss suomi eikä skandinavian skunks.
joten eiköhän se LAULAMINEN ole se pääasia.
ketuttaa ulkonäköarvostelijat. ne jokka kuvittelee että pitää olla nätti osatakseen laulaa niin pikku vinkki... kasvakaa aikuisiksi.
mulle on aivan se ja sama miltä laulaja näyttää jos pidän äänesta niin kuuntelen.
eikä se steven tylerkään ulkoisten avujensa takia ole mailmantähti.
tai valitse mikä tahansa hevipändi joka on myynyt miljuunia niin ei niiden laulajat välttämättä anoppikokelaalle kelpaa.
jos ulkonäköä kaipaatte niin katselkaa missikisoja yms turhanpäiväisiä ohjelmia kun me muut kaipaamme hyvää artistia. radiossa kun kuitenkin soi niin ulkomuoto un aivan se ja sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657385Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142708Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532027Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141491Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901395Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611234Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271169- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631143- 1141081