Martti tippuu seuraavaksi

ymmärsin sen jo

Jotta saadaan jännitteitä. Ennakkosuosikki ei koskaan voita -



etenkään sellainen, joka haluaa saada lapsia.


Lapset ja Idols - mahdoton yhtälö. Lapsiraukat. Kerta kaikkiaan mahdotonta ja lapset onnettomia. Ei onnistu, ikinä. Työlle pitää uhrata koko elämänsä.

6

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Martti fani!!

      Seuravaksi ei kukaan tippu, on tuo hyvätekevaisyyskonsertti. Ja Martti vielä voitaa koko kisan, usko pois!!

    • jk

      vai niin

    • mutta taas..

      kylläpä on alas vajonnut idols kisan arvo kun voittaa tuollainen patukka . mun mielestä pitäisi olla vimosenpäälle koko paketti näyttää hyvältä kuten ilpo olisi näyttänyt , hän nimittäin olisi ollut kaikkien aikojen komein voittaja koko maailmassa .

      • Kuittaaja

        Lauluäänessä ja ulkonäössä Martti voittaa Ilpon mennen tullen. Katsopa tarkemmin mitä sieltä Ilpon hiuspehkon alta paljastuu. Älä tuijota sitä leijonaharjaa. Ajattele miltä hän näyttäisi kaljuna :-) Kasvot kapoiset ym


      • Alittaja
        Kuittaaja kirjoitti:

        Lauluäänessä ja ulkonäössä Martti voittaa Ilpon mennen tullen. Katsopa tarkemmin mitä sieltä Ilpon hiuspehkon alta paljastuu. Älä tuijota sitä leijonaharjaa. Ajattele miltä hän näyttäisi kaljuna :-) Kasvot kapoiset ym

        Ali taas voittaa Martin lauluäänessä ja ulkonäössä mennen tullen. Musiikillisesti lahjakas ja monipuolinen kaveri, joka on ollut kisan paras laulaja koelauluista lähtien.


    • Pikku Jone

      Mutta taas: kuuleppä nyt.. tämä on laulukilpailu, ei miss suomi eikä skandinavian skunks.
      joten eiköhän se LAULAMINEN ole se pääasia.
      ketuttaa ulkonäköarvostelijat. ne jokka kuvittelee että pitää olla nätti osatakseen laulaa niin pikku vinkki... kasvakaa aikuisiksi.
      mulle on aivan se ja sama miltä laulaja näyttää jos pidän äänesta niin kuuntelen.
      eikä se steven tylerkään ulkoisten avujensa takia ole mailmantähti.
      tai valitse mikä tahansa hevipändi joka on myynyt miljuunia niin ei niiden laulajat välttämättä anoppikokelaalle kelpaa.
      jos ulkonäköä kaipaatte niin katselkaa missikisoja yms turhanpäiväisiä ohjelmia kun me muut kaipaamme hyvää artistia. radiossa kun kuitenkin soi niin ulkomuoto un aivan se ja sama.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe