Terveisiä osastolta T3

moun_lex

Liekö tänään tuo helle hieman sekoitti päätänipelattuani itseni vastaan lentopalloa tuossa nurmikolla,johon oikein verkko on laitettuna. Ikävä puoli vain etten tiedä olenko itseäni vastaan voitolla vaiko häviöllä, mutta ei tällä erää siitä pelistä sen enempää.

Kuulin tuossa uutisissa eilen illalla että uusimman tutkimuksen mukaan suomesta ovat todelliset herrasmiehet kuulemma kuolemassa sukupuuttoon ja jäinkin sitä miettimään että mikä se semmoinen sukupuutto oikein on,silä omasta mielestäni nykyään lapset sutaistaan hirmuisen hätäisesti, täräyttäen vain rojut torveen ja sitten kiskotaan jo kaamealla kiirulla kalsareita jalkaan, sillä onhan telkusta alkamassa suomi-venäjä jalkapallo ottelu. Olen joskus jostain lukenut että poika vauvat syntyy kun niitä tehdään hitaasti ja varmasti naatiskellen,mieluiten monelta eri kantilta täräyttäen ja varmuuden kahteen kertaan joka kantilta parhaimman lopputuloksen saavuttamiseksi. Muistaakseni samassa artikkelissa mainittiin myös että eityisen tarkka ja huolellinen esilämmittely on tärkeä herrasmies vauvovojen aikaan saamiseksi.

Tuo naapurin Hiltakaan ei ole enää minulle ainakaan kovin pahasti vihainen ja tänään kulkiessani hänen tupansa ohi, näin kuinka Hiltalla oli sylissään kaksi ihan täpötäyttä ostoskassia ja samalla yritti kaivaa avainta taskustaan. Olin juuri pohtinut mielessäni tuota herrasmies ongelmaa ja hiukan huolestunut maamme tulevaisuudesta herrsmiesten suhteen joten äkkäsinkin että tuossa on oika tilaisuuteni aloittaa suomessa herramieskannan elvyttäminen ja ja ryntäsinkin auttamaan Hiltaa.

Ensin tietysti kävelin arvokaasti Hiltan eteen ja kohteliaasti kumartaen pokkasin kantapäitä yhteen kopsauttaen ja kysyen että voisinko jotenkin olla neidille avuksi.Hieman epäillen Hilta kuitenkin myöntyi ja syysi voisinko ostoskassit ottaa. Hieman ääntäni madaltaen sanoin että neitihän tietää että herrasmihenä teen mitä vain ja innoissani tästä kompastuin rämähtäen Hiltan päälle ostosten lennessä sinne tänne pihamaalle. Vieläkin hilta hillitsi itsensä ja kysyi naama hieman punottaen että sattuiko ja sanoin ettei tokikaan,kiitos neidin mainioiden turvatyynyjen jotka roikkuvat tuossa navan korkeudella. Hieman taisin samalla moittia että jotki kovat kymyt niiden päissä törröttivät ja satuttivat hieman poskea. Herrasmihenä tietenkin autoin Hiltan pystyyn ja ostoksiani keräten ajattelin ettei herrasmihetkään aina voi voittaa joten avasinkin hiltalle oven kantaen ostokset sisään.

Sisään astuessani näin kyllä kuinka Hiltan naama oli jo sinisen musta ja päättelin että sen täytyy nyt johtua kiukusta. Hilta raukalla alkoi vielä kovasti hikkakin vaivaamaan ja kohta hiltan puhe oli pelkkää hikkaa ja huolestuneena kysyin että pitäisiköhän hiltan mennä suolihuuhteluun ja sigmoidoskopiaan kun nuo ilmavaivat alkavat jo vaivamaan suunkin kautta. herrasmiehenä sanoin siihenkin tietäväni äärimmäisen hyvän keinon ja että Hiltan täytyisi juoda lasillinen vettä ja hupsista hikka olisi tiessään.Hilta joikikin lasillisen ja nikotuksen välistä saikin sanottua ettei auttanut mutta sanoin että toinen lasillinen auttaisi jo kavasti. Noin neljä litra juotuaan Hilta raukka nikottelikin edelleen ja ajattelin että hiltal raukkaa täytyy nyt jotenkin auttaa ja keksinkin oikein hyvän ja varman keinon.

Muistin että kautta aikain oli sanottu pelästyttämisen auttavan hikkaan joten nyt kun herrasmiheksi olin ryhtynyt päätinkin tehtävän loppuun saakka viedä ja pyysinkin Hiltaa asettamaan sormet oven saranapuolelle rakoseen, Hiukan Hilta asiaa ihmettli mutta laittoi kuitenkin ja lämäisin oven kiinni huttaen rumalla äänellä VARO HILTA, JÄÄKAAPPI. Hi hi jos keino olisi ollut yhtä tehokas mitä Hiltan rääkäisy, olisin varmasti jo ansainnut nobel palkinnon, mutta entistä kovemmin nikotellen Hilta nappasi hiilihangon kouriinsa ja ennenkuin ymmärsin herrasmiehen epäonnistuneen ja kerkesin karkuun oli Hilta kerinnyt täräyttään minua hangolla takaraivoon.

Oi voi, on noita naisia sitte vaikea miellyttää, hiukan tuota takaraivoa kivistää nyt kun hauduttelen sitä täällä ulkohuussin alla sikiöasentoon käpertyneenä,itsesääliäni ruokkien sanomalehteen kiedotulla kakkapökäleellä, vanhan kansan mukaan se kun oparas apu vaivaan kuin vaivaan. Hi hii tuosta tulikin mieleeni että taidakin herrasmiehen sijaan ruveta perehtymään kansanperinteisiin tuossa sairauksien hoidossa. Kerronkin teille kuinks edistyn, nyt pitää ruveta perehtymään asiaan. Kirjuutellaan taas hyvä palstan väki.

terveisin:kansanparantaja Nicotinell osastolta T3

8

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • up

      up!!

    • moun_lex

      Jahas, täällä upitellaan taas!

    • kiitos kaunis

      hyvä tarina, voisitko kirjoittaa semmoisen pääsiäistarinan myös?

    • Lukija.

      Mahtavia tarinoita nämä sinun juttusi. Mukavaa kahvilukemista.

    • 3kopla ei daamii

      Iloista Pääsiäistä ja hyvä oli tarina.

    • moun_lex

      No morjesta raskaantyön raatajat, teistäkin kuulee! Hyvää pääsiäistä teillekin!

      -moun_lex-

    • ollapa taas kesä

      Hilta alushoususillaan kirmailemassa

    • .

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1968
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1631
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1306
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      111
      1209
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1035
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      837
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      791
    Aihe