Olet tehnyt mittavan ja arvokkaan työn suomalaisuuden hyväksi! Toivottavasti työsi palkitaan perussuomalaisten toimesta - olet ansainnut Suomen suurimman kunniamerkin, SUOMALAISUUDEN!
Me todelliset isänmaalliset suomalaiset arvostamme Sinua, vaikka vaalissa annetut äänet eivät riittäneetkään eduskuntaan.
Ilmeisesti et ole poliitikko, kunnia Sinulle tulee muualta - toivottavasti jaksat puurtaa vielä yhteisen - yhtenäisen kansan puolesta!
Kiitos, Heikki Tala!
7
151
Vastaukset
- sepeteusX
Fick Heikki Tala mer röster än Aku Ankka i valet?
- Jallusse
Kiitos Heikille!
Työ jatkuu.
Suomenmieliset Suomenkieliset tulevat kielikiistan voittamaan,väistämättä. - Hisrorian tuomio.
Tala tullaan muistamaan Suomen historiassa suurena suomalaisena. Monet nykyiset svekopoliitikot jäävät unholaan outoina henkilöinä.
Nykypoliitikot ovat kuin 70-luvun K-linjalaisia, jotka käsitellään yhtenä epäisänmaallisena ryhmänä. - kiitos Heikki!
Ilman Heikki Talan arvokasta työtä mikään ei olisi muuttunut Suomessa vaan etuoikeuspolitiikka olisi jatkunut entiseen malliin.
Nyt monen suomalaisen silmät on auennut suomalaisten kokemaan epäoikeudenmukaisuuteen jossa kielen avulla on kyykytetty koko kansaa.
Toivottavasti nuorempi polvi hoitaa asian päätökseen jonka Heikki Tala aloitti saaden paljon omaan henkilöönsä kohdistuvaa lokaa. - Ruostettako?
Kiitokset myös minun puolesta arvoisalle Heikki Talalle!!!!
- Antihurri
Heikki on kyllä jaksanut tämän asian parissa niin kunnioitettavasti kaikesta loanheitosta huolimatta. Henkilökohtaista lokaa on satanut ei vain hänen vaan myös hänen perheensä päälle. Pakkoruotsittajat eivät kaihda mitään keinoja.
Olin aikoinaan itse sellainen maan hiljainen pakkoruotsittaja enkä kyseenalaistanut "kaksikielisyys on rikkaus"- sanahelinää (kunnes tutustuin ruotsinkielisiin lehtiin). En myöskään tiennyt edes koko Suomalaisuuden Liitosta ennen kuin Jippiin entisen palstan kautta tutustuin. Oli helppo päätellä palstoja lukiessa svekojen provoilun ja pilkanteon sekä Heikin asiallisten kirjoitusten välillä, mitä aatetta alan tukea. Siitä lähtien olen boikotoinut kaikkea ruotsalaista ja liityin vuonna 2005 Suomalaisuuden Liiton jäseneksi.
Heikki jättää mittavan perinnön suomenmielisille nuorille ihmisille. Ja kaikista upeinta on tietysti, että hänen työnsä ja muiden fennomaanien työ on tuottanut tulosta. - Veijolta
Heikki Kiitos ahkeroinnista minunkin puolestani, vaalipiirissäni en pystynyt Sinua äänestämään.
Veijo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021068Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ156944Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704