Onko kellään kokemuksia tästä paikasta Turussa? Millaisia? Suosittelisitteko? :)
Flowpark
7
2702
Vastaukset
- en en
en
- Anonyym
En suosittele myöskään. Kun kävin kavereideni kanssa siellä, niin meillä oli paljon ongelmia. Turvallisuus myös vähän arvelutti, kun yksi "lava" tuli puusta alas käyntimme aikana.
- RÖHÖ NAURUA:-DDDDDDD
älä jauha paskaa kusipää juntti!
- hippi98
kuuule mene sinne se on aivan mahtava paikka!! olen ollut ties kuinka montakertaa siellä !! se on aivan mahtavaa ja jos harrastat seinä kiipeilyä kuten minä se on hyvää treenausta!! ja mun iso veli on siellä töissä!!
www.flowpark.fi- EnsikertaaPuussa
Kyllä ne lavat siellä puissa pysyy, ja muutenkin tuntuvat ottavan turvallisuusjutut aika tosissaan. Radoille eivät päästäneet ennenkuin oli seikkaperäisesti käyty läpi miten turvavaljaita käytetään, ja vielä senkin jälkeen oli lyhyt testirata, että varmasti oli homma hallussa.
Hauskaa oli kyllä, joskin itselläni lievä korkeanpaikankammo toi hieman lisäjännitystä. Vihreät radat on puhtaasti silti hauskoja, mutta esim maxi-tupla niminen sininen rata oli jo oikeesti sellainen, että joutui todella pistämään itsensä likoon. Eihän sinä mitään riskiä tietenkään ollut kun turvavälineet on kunnossa, mutta silti liukkaiden muovitynnyrien päällä pomppiminen tai puusta toiseen vauhdilla liukuminen noin kymmenen metrin korkeudessa oli niin fyysisesti kuin henkisestikin jo aika rajoilla, ja lopulta kun pääsi turvallisesti maahan, niin fiilis oli sen mukainen.
Eli suosittelen kyllä ehdottomasti! Hintakaan ei ollut paha, ja opiskelijat saa vielä 15% alennusta.
- J K
EI OLE KOKEMUSTA
- Anonyymi
itse pidän enemmän Yyterissä olevasta Huikeesta, koska siellä on liukuja enemmän kuin Turun Flowparkissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai938972Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki484781Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414471Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462741Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001536- 401326
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441266Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641212Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391180Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1681130