Onko apua?

-----

Tein sen alotuksen lapsen koulusta, epäilen vahvasti koulussa on jotakin sisäilmassa.

Kun koulut alkavat taas, auttaako tämä? ostettu ja kokeilen tätä, tekee nenään geelikalvon ja estääkö hometta?

http://www.nasaleze.fi/


Koulu vaihtuu ensilukukaudella.

13

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertti-eetu

      "estääkö hometta"?

      Jos estää, niin "miljardibisnes". Jokainen voi kokeilla mitä itse haluaa kun vastaa itse myös seurauksista.

      Mutta rehellisesti voin sanoa, että jos uusi koulu on "homeeton", niin siinähän on oireiden aiheuttaja poistettu kertaheitolla.
      Onnea valinnoillesi.

    • sairastunut

      Ei auttanut ainakaan minulla. Nasalezea ja kaikenlaisia muitakin suihkeita kokeilin hometyöpaikallani, mutta ei auttanut mikään.

    • Seacrets.

      Olen ollut todella huolissani lapseni jatkuvasta nuhasta ja yskästä, sen viimeisen kuumeen jälkeen.
      Katupölykin ja siitepöly tuli mukaan vielä.
      Nyt lapsi on ollut poissa koulusta 5:ttä päivää ja eilen tukkoisuus alkoi kadota! Olen käyttänyt tuota nazalezeä ja myös carolus mixtuuraa, ostin sen luontaistuotekaupasta.
      Antihistaami menee nyt myös lääkärin reseptillä ostettua, mutta ei siitä apua ollut.
      Eli selkeä toipumista on tapahtunut tukkoisuudesta poispäin, mutta kun taas se koulu alkaa tiistaina niin alkaa oireet.
      Alan oikeesti väsyä ja rahaakin menee oireiden lievitykseen, otimme käyttöön taas astmalääkkeet.
      Olen niin vihainen että tekisi mieleni tehdä rikosilmoitus!

      • "Alan oikeesti väsyä ja rahaakin menee oireiden lievitykseen, otimme käyttöön taas astmalääkkeet.
        Olen niin vihainen että tekisi mieleni tehdä rikosilmoitus!"

        - Viha on elämää ja rajoja suojeleva voima... Jos jaksat toimia sydämesi mukaan, toimi niin.

        Kuunnellessasi sydäntäsi itse Jumala ohjaa sinua - älä vähättele tai mitätöi sitä. Jumala ei katso epärehellisyyttä suotuisasti, että hänen luotujaan kohdellaan väärin.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Alan oikeesti väsyä ja rahaakin menee oireiden lievitykseen, otimme käyttöön taas astmalääkkeet.
        Olen niin vihainen että tekisi mieleni tehdä rikosilmoitus!"

        - Viha on elämää ja rajoja suojeleva voima... Jos jaksat toimia sydämesi mukaan, toimi niin.

        Kuunnellessasi sydäntäsi itse Jumala ohjaa sinua - älä vähättele tai mitätöi sitä. Jumala ei katso epärehellisyyttä suotuisasti, että hänen luotujaan kohdellaan väärin.

        Voiman elpyminen:

        VIHA

        VIHA ON POLTTOAINE. Suutumme ja haluamme tehdä jotain. Lyödä jotakin ihmistä, hajottaa jonkin esineen, huutaa ja raivota. Mutta koska me olemme niin mukavia, me kiellämme vihamme, hautaamme sen, lukitsemme, kätkemme, lääkitsemme, vaimennamme sen. Teemme kaikkea muuta paitsi kuuntelemme sitä.

        Vihaa pitää kuunnella, se on ääni, huuto, pyyntö. Sitä pitää kunnioittaa. Miksi? Siksi että se on kartta. Viha näyttää meille missä meidän rajamme kulkee. Se näyttää meille minne me haluamme mennä. Se kertoo meille missä olemme olleet. Se kertoo milloin emme ole pitäneet jostain asiasta. Viha näyttää tien, ja luovuuden elpymisessä se on terveyden merkki.

        Sen mukaan kuuluu toimia, kulkea sen osoittamaan suuntaan, sen antamalla voimalla. Vihan sanoma voidaan kääntää ymmärrettäväksi kunhan tarkastelemme vihaamme lähemmin.

        "Voi mikä ääliö, minäkin pystyisin tekemään parempia elokuvia!" (Tämän voisi tulkita: haluat tehdä elokuvia, mutta ensin sinun pitää opetella, miten se tapahtuu käytännössä.)

        "Minullahan oli tuo sama idea kolme vuotta sitten ja nyt se tyyppi käyttää sitä näytelmässään!" (Tulkinta: Lopeta hautominen, ideoilla ei ole ensi-iltaa, ainoastaan valmiilla näytelmillä. Rupea hommiin.)

        "Hän käyttää minun strategiaani. Tämä on uskomatonta! Minut on ryöstetty! Tiesin että minun olisi pitänyt laittaa se materiaali kasaan ja merkitä se omiin nimiini!" (Tällainen suuttumus sanoo: olisi korkea aika ottaa omat ideat vakavasti ja kohdella niitä hyvin.)

        Ollessamme vihaisia olemme sitä juuri siksi että olemme vihaisia.

        Viha kertoo, että emme enää pysty jatkamaan entisellä tavalla. Se kertoo, että vanha elämämme on kuolemassa ja uusi elämämme on syntymässä. Synnyttäminen tekee kipeää. Kipu tekee meidät vihaiseksi.

        Suuttumus on tulimyrsky, joka ennustaa vanhan elämän kuolemista, se on polttoaine, joka lennättää meidät eteenpäin tiellä. Se on palvelija, ei isäntä ja sitä pitää käyttää, siitä pitää ammentaa.

        Vihollisiamme ovat laiskuus, apaattisuus, ja epätoivo - ei suuttumus. Suuttumus on ystävämme, ei mikään hellä ja mukava ystävä, vaan sellainen ystävä joka kertoo epämiellyttävän totuuden meille, se kertoo jos olemme pettäneet itseämme. Se kehottaa meitä toimimaan omaksi hyväksemme.

        Viha ei ole itsessään toimintaa, mutta se on kutsu toimintaan.

        - Lainaus Julia Cameronin kirjasta
        TIE LUOVUUTEEN


    • ;-)

      Kannattaa mieluummin ilmoittaa terveystarkastajalle.

      • vertti-eetu

        Niin ja sen jälkeen onkin pakko tehdä se rikosilmoitus jollei hommat etene ja vähättely ja vääristely jatkuu. Jatkuva terveyden vaarantaminen. Syylliset esiin.
        En ole masentunut mutta vittuuntunut selittelijöihin ja mitääntekemättömiin "kynänpyörittäjiin". Varsinkin heihin jotka ovat alkaneet odottelemaan eläkepäiviään viisi vuotta liian aikaisin.


    • "Varsinkin heihin jotka ovat alkaneet odottelemaan eläkepäiviään viisi vuotta liian aikaisin."

      - Mikä olet sanomaan, mikä toisille on liian aikaisin?

      Näyttäisi menevän jo överiksi, jäitä hattuun.

      • vertti-eetu

        Niin, tai mikä liian myöhään. No liian myöhään ehkä jos pari metriä multaa päällä.
        Kirjoitukset loppuvat silloin kerta laakista. Ja hyvät teotkin siinä samalla.
        Kun pitää tehdä rohkeita päätöksiä, ei passaa ajatella "omaa etuaan" ei edes eläkettä. Tuosta oli kysymys. Jollei sinulla ole siitä kokemusta, niin sanompa, että minulla on.
        Kevättä molemmissa rinnoissa tässä ja nyt. Aurinko paistaa ja jäät panen lasiin.
        En ala kanssasi kähiseen enempää, "yksi nainen riittää" ja hän on tiedossasi.


      • vertti-eetu kirjoitti:

        Niin, tai mikä liian myöhään. No liian myöhään ehkä jos pari metriä multaa päällä.
        Kirjoitukset loppuvat silloin kerta laakista. Ja hyvät teotkin siinä samalla.
        Kun pitää tehdä rohkeita päätöksiä, ei passaa ajatella "omaa etuaan" ei edes eläkettä. Tuosta oli kysymys. Jollei sinulla ole siitä kokemusta, niin sanompa, että minulla on.
        Kevättä molemmissa rinnoissa tässä ja nyt. Aurinko paistaa ja jäät panen lasiin.
        En ala kanssasi kähiseen enempää, "yksi nainen riittää" ja hän on tiedossasi.

        "Tuosta oli kysymys. Jollei sinulla ole siitä kokemusta, niin sanompa, että minulla on."

        - Pitää olla: "sanonpa".

        "Kevättä molemmissa rinnoissa tässä ja nyt. Aurinko paistaa ja jäät panen lasiin.
        En ala kanssasi kähiseen enempää, 'yksi nainen riittää' ja hän on tiedossasi."

        - Yhtä paha tapaus on se, joka näkyy peilissäsi.

        Skål!


      • sanasinko kirjoitti:

        "Tuosta oli kysymys. Jollei sinulla ole siitä kokemusta, niin sanompa, että minulla on."

        - Pitää olla: "sanonpa".

        "Kevättä molemmissa rinnoissa tässä ja nyt. Aurinko paistaa ja jäät panen lasiin.
        En ala kanssasi kähiseen enempää, 'yksi nainen riittää' ja hän on tiedossasi."

        - Yhtä paha tapaus on se, joka näkyy peilissäsi.

        Skål!

        "Yhtä paha tapaus on se, joka näkyy peilissäsi."

        - Vai lasissasi ;)


      • vertti-eetu
        sanasinko kirjoitti:

        "Tuosta oli kysymys. Jollei sinulla ole siitä kokemusta, niin sanompa, että minulla on."

        - Pitää olla: "sanonpa".

        "Kevättä molemmissa rinnoissa tässä ja nyt. Aurinko paistaa ja jäät panen lasiin.
        En ala kanssasi kähiseen enempää, 'yksi nainen riittää' ja hän on tiedossasi."

        - Yhtä paha tapaus on se, joka näkyy peilissäsi.

        Skål!

        Sanompa, "Symppis", oikeinkirjoitus ei ole vahvimpia puoliani ja mitä ne sitten ovatkaan ei selviä vielä peilistäni vaan toivottavasti syvemmältä.
        Skål! myös sinne, nautitaan elämästä niin kauan kuin sitä riittää.
        Jospa nuo toksiset myrkyt ajavat sen "pahuuteni" vielä ulos.
        Ainakin sitä toivon. Täytyy jotain suunnanmuutosta tehdä asian eteen myös itsekin. Nöyrällä mielellä tässä on taisteltava. Vääryyksiä vastaan.


      • vertti-eetu
        sanasinko kirjoitti:

        "Yhtä paha tapaus on se, joka näkyy peilissäsi."

        - Vai lasissasi ;)

        Se mitä on lasissani ei ole enää ongelma kenellekään, ei edes naapureille.
        Vaimo on absolutisti ja olen urheilijan taustalla ainakin vielä vuoden. Pikkumuksuja on tulossa yökylään, että kohta on lopetettava tämä kirjoittelukin.
        Suomalainen juomakulttuuri olisi parempaa jos kaikki lopettaisivat siinä vaiheessa kun juoma alkaa maistumaan hyvälle.
        Homesairaan ei ole hyvä hukuttaa "tuskaansa" juomiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      615
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe