Oli vähän jääkärit vittuuntuneen oloisina eilisessä Afganistanissa. Nyt tajuan miksi lapsia lähetetty -kukaan muu ei jaksa istua vain pannussa valmiudessa ottamaan kuula kalloon heti oikean toiminnan kohdalle sattuessa:) Hahha hahaa..
- Ja olipas nerokas pannukuski, kun raketti-isku tehtiin heitä päin, niin sitten jätkät pysähtyvät aavalle ja yksi avaa oikein ovenkin...-Missä nämä munapäät on koulutettu?
Heh, aika turhautuneita poikia oli eilen:)
6
583
Vastaukset
- enpä lähtisi sotaan
Sa on sa...
- UhoPuhuri
Jos haluaa hävitä sotia niin NATOon vaan. Se on sellainen pulju, että aluks uhoaa mutta lopuks selittää ja vetäytyy kun rahat on menny eikä voittoa tullu.
- Naatto
Vain natoamalla voit hävitä.
- fktj
Puhuit siinä muodossa, että et ollut itse mukana?? Älä kuuntele tornareita, älä arvostele jos et ole ollut itse mukana, ja tämä on tärkein... Älä aliarvioi vaikka olisivat nuoria.. Osa mua nuoremmista olivat äärimmäisen päteviä aikoinaan, tosin eri missio..
- jos nyt suoraan sano
Satuitko katsomaan ko doggaria? Oli ne kyllä kypsiä. Nuoruudesta ei ole mitään etua missiolla muuta kuin se, että ei tarvitse maksaa kunnon palkkaa.
- 9+2
Tuollaisihan ne kaikki "coalition" soltut ovat, ei ole suurikaan ihme, että talebaanit ovat voittamassa tuonkin sodan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178