Oli vähän jääkärit vittuuntuneen oloisina eilisessä Afganistanissa. Nyt tajuan miksi lapsia lähetetty -kukaan muu ei jaksa istua vain pannussa valmiudessa ottamaan kuula kalloon heti oikean toiminnan kohdalle sattuessa:) Hahha hahaa..
- Ja olipas nerokas pannukuski, kun raketti-isku tehtiin heitä päin, niin sitten jätkät pysähtyvät aavalle ja yksi avaa oikein ovenkin...-Missä nämä munapäät on koulutettu?
Heh, aika turhautuneita poikia oli eilen:)
6
479
Vastaukset
- enpä lähtisi sotaan
Sa on sa...
- UhoPuhuri
Jos haluaa hävitä sotia niin NATOon vaan. Se on sellainen pulju, että aluks uhoaa mutta lopuks selittää ja vetäytyy kun rahat on menny eikä voittoa tullu.
- Naatto
Vain natoamalla voit hävitä.
- fktj
Puhuit siinä muodossa, että et ollut itse mukana?? Älä kuuntele tornareita, älä arvostele jos et ole ollut itse mukana, ja tämä on tärkein... Älä aliarvioi vaikka olisivat nuoria.. Osa mua nuoremmista olivat äärimmäisen päteviä aikoinaan, tosin eri missio..
- jos nyt suoraan sano
Satuitko katsomaan ko doggaria? Oli ne kyllä kypsiä. Nuoruudesta ei ole mitään etua missiolla muuta kuin se, että ei tarvitse maksaa kunnon palkkaa.
- 9+2
Tuollaisihan ne kaikki "coalition" soltut ovat, ei ole suurikaan ihme, että talebaanit ovat voittamassa tuonkin sodan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1556453Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk311906- 1191821
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1161696Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621458Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91152- 601127
- 581096
Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.129982Professori ministeri Rantasen turvapaikkakirjeestä: Tyrmistyttävä
Nyt persut haluaa koko Euroopan hylkäävän laillisuuden ja kansainväliset sopimukset. Kansainvälisen oikeuden emerituspr226927