Oli vähän jääkärit vittuuntuneen oloisina eilisessä Afganistanissa. Nyt tajuan miksi lapsia lähetetty -kukaan muu ei jaksa istua vain pannussa valmiudessa ottamaan kuula kalloon heti oikean toiminnan kohdalle sattuessa:) Hahha hahaa..
- Ja olipas nerokas pannukuski, kun raketti-isku tehtiin heitä päin, niin sitten jätkät pysähtyvät aavalle ja yksi avaa oikein ovenkin...-Missä nämä munapäät on koulutettu?
Heh, aika turhautuneita poikia oli eilen:)
6
518
Vastaukset
- enpä lähtisi sotaan
Sa on sa...
- UhoPuhuri
Jos haluaa hävitä sotia niin NATOon vaan. Se on sellainen pulju, että aluks uhoaa mutta lopuks selittää ja vetäytyy kun rahat on menny eikä voittoa tullu.
- Naatto
Vain natoamalla voit hävitä.
- fktj
Puhuit siinä muodossa, että et ollut itse mukana?? Älä kuuntele tornareita, älä arvostele jos et ole ollut itse mukana, ja tämä on tärkein... Älä aliarvioi vaikka olisivat nuoria.. Osa mua nuoremmista olivat äärimmäisen päteviä aikoinaan, tosin eri missio..
- jos nyt suoraan sano
Satuitko katsomaan ko doggaria? Oli ne kyllä kypsiä. Nuoruudesta ei ole mitään etua missiolla muuta kuin se, että ei tarvitse maksaa kunnon palkkaa.
- 9+2
Tuollaisihan ne kaikki "coalition" soltut ovat, ei ole suurikaan ihme, että talebaanit ovat voittamassa tuonkin sodan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769342Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623386- 422768
- 282282
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532255Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 131947
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659