Tiesitkö, että jos / kun laskusta löytyy Viivakoodi, sen voi maksaa myöskin R-kioskilla. 3 € maksaa yhden laskun maksu.
Klikkaa linkkiä:
http://www.r-kioski.fi/Laskunmaksu.403.0.html
Laskun maksu R-Kioskilla
13
2679
Vastaukset
- työtön täälläkin
Halvemmaksi tulee maksaa netissä suoraan omalta tililtä. Mulla nettisopimus pankin kanssa 4€/kk ja siihen hintaan voin maksaa kaikki laskut. Jos maksaisin laskuni R-kioskilla, menisi vähintään 18 €/kk noihin palvelumaksuihin, joten nettisopimuksella tulee ihan mukava säästö vuodessa.
- miltei ilmaista
Jos ei ole omaa nettiä kotona, on pankeissa asiakkaita varten päätteet ja neuvovat hyvin jotta oppii , jokainen oppii. Ja netin kautta maksaminen on helppoa.
Jos on tuttavalla/ystävällä netti voi kysyä häneltä voiko käydä maksamassa. Kun on tunnukset niin millä koneella vain. Minä olen antanut käyttää noin.
R-kioskilla maksu maksaa vuoden mittaan paljon ja aivan turhaan...
- naamataulu
S-pankin asiakas olen eikä pankki ota mitään maksua nettipankin käytöstä eikä mistään. Maksan aina laskuni netissä.
- Asiakas5024
Totta. Olen säästänyt monta euroa sen jälkeen, kun siirsin maksuliikenteen S-pankkiin.
- pankkien hattutemppu
http://www.taloussanomat.fi/raha/2011/04/30/7-euroa-laskunmaksusta--onko-tama-reilua/20115855/139
mm..
" R-kioskeja pyörittävä Rautakirja on jo vastannut muutokseen ja ryhtynyt tarjoamaan laskumaksupalvelua. Kioskimaksaminen on Tapiola Pankin vastuulla ja se maksaa kolme euroa laskulta.
– Luulisi, että tämä herättäisi pankit huomaamaan, että jos ne eivät palvele, joku muu palvelee, Konola sanoo. " - hävytöntä
3 euroa on sikamainen hinta laskua kohden.Näin eläkeläisiä ja muita huijataan joilla ei ole omaa nettiä kotona eivätkä osaa maksaa automaateilla.
- akka vaan
Suoravelotus on helpointa! Ei tartte muistella eräpäiviä tai tunnuksua. Ja ne vähäiset satunnaislaskut jotka eivät ole suoravelotuksena, menevät maksupalvelun kautta, eli lasku pankin kuoressa postilaatikkoon ja posti hoitaa loput. Toiminut vuosia!
- Ei toimi laskunmaksu
Ei onnistunut laskunmaksu R-kioskilla. Lasku oli Hobby Hallin ja siinä oli viivakoodi.
- toimii itsellä
Miksiköhän ei toiminut? Itse olen muutaman hobbarin laskun maksanut ja on minulla toiminut.
- Ei toimi laskunmaksu
toimii itsellä kirjoitti:
Miksiköhän ei toiminut? Itse olen muutaman hobbarin laskun maksanut ja on minulla toiminut.
Kyselin tuota R-kioskilta sähköpostitse. Epäilin sen johtuvan siitä, että maksettavaa summaa ei ollut valmiiksi laitettu, vaan sen voi itse valita, maksamalla joko koko laskun kertamaksulla tai sitten esim. 1. erän. Ja näin se olikin. Tähän on tulossa muutos ensi vuonna.
- toinen köyhä
Kantsii hommata pankkitunnukset, tulee paljon edullisemmaksi.
- työtön tuloton
Tiesitkö, että maksamattomat laskut voi tunkea kirjekuoreen toimeentulotukihakemuksen kanssa ja kaikki laskut hoituvat pelkän postimerkin hinnalla.
- huijattu perheenäiti
Törkeetä rahastaa kun itse tekee kaiken. Ensin houkuteltiin ihmiset ilmaiseen laskun maksuun kun itse maksaa. Nyt kun kaikki niin tekee, se alkaa ollakin maksullista! Minusta yhteiskunta huijaa joka asialla. Autovero piti olla vain muutaman vuoden, siitä on tullu vakiasia.
Äidit houluteltiin kotiin hoitaman lapsia, ja kun kaikki halusivat hoitaa, niin nyt se onkin paha asia, ja ei muuta kun pois pois töihin vaan...
Minusta on kummaa, että ensin tehdään asioita ja kun kansa omaksuu, se onkin paha ja maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897