Laskun maksu R-Kioskilla

-Työtön-

13

2679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön täälläkin

Halvemmaksi tulee maksaa netissä suoraan omalta tililtä. Mulla nettisopimus pankin kanssa 4€/kk ja siihen hintaan voin maksaa kaikki laskut. Jos maksaisin laskuni R-kioskilla, menisi vähintään 18 €/kk noihin palvelumaksuihin, joten nettisopimuksella tulee ihan mukava säästö vuodessa.

• miltei ilmaista

Jos ei ole omaa nettiä kotona, on pankeissa asiakkaita varten päätteet ja neuvovat hyvin jotta oppii , jokainen oppii. Ja netin kautta maksaminen on helppoa.

Jos on tuttavalla/ystävällä netti voi kysyä häneltä voiko käydä maksamassa. Kun on tunnukset niin millä koneella vain. Minä olen antanut käyttää noin.
        R-kioskilla maksu maksaa vuoden mittaan paljon ja aivan turhaan...

• naamataulu

S-pankin asiakas olen eikä pankki ota mitään maksua nettipankin käytöstä eikä mistään. Maksan aina laskuni netissä.

• Asiakas5024

Totta. Olen säästänyt monta euroa sen jälkeen, kun siirsin maksuliikenteen S-pankkiin.

• pankkien hattutemppu
    • hävytöntä

3 euroa on sikamainen hinta laskua kohden.Näin eläkeläisiä ja muita huijataan joilla ei ole omaa nettiä kotona eivätkä osaa maksaa automaateilla.

• akka vaan

Suoravelotus on helpointa! Ei tartte muistella eräpäiviä tai tunnuksua. Ja ne vähäiset satunnaislaskut jotka eivät ole suoravelotuksena, menevät maksupalvelun kautta, eli lasku pankin kuoressa postilaatikkoon ja posti hoitaa loput. Toiminut vuosia!

• Ei toimi laskunmaksu

Ei onnistunut laskunmaksu R-kioskilla. Lasku oli Hobby Hallin ja siinä oli viivakoodi.

• toimii itsellä

Miksiköhän ei toiminut? Itse olen muutaman hobbarin laskun maksanut ja on minulla toiminut.

• Ei toimi laskunmaksu
        toimii itsellä kirjoitti:

Miksiköhän ei toiminut? Itse olen muutaman hobbarin laskun maksanut ja on minulla toiminut.

Kyselin tuota R-kioskilta sähköpostitse. Epäilin sen johtuvan siitä, että maksettavaa summaa ei ollut valmiiksi laitettu, vaan sen voi itse valita, maksamalla joko koko laskun kertamaksulla tai sitten esim. 1. erän. Ja näin se olikin. Tähän on tulossa muutos ensi vuonna.

• toinen köyhä

Kantsii hommata pankkitunnukset, tulee paljon edullisemmaksi.

• työtön tuloton

Tiesitkö, että maksamattomat laskut voi tunkea kirjekuoreen toimeentulotukihakemuksen kanssa ja kaikki laskut hoituvat pelkän postimerkin hinnalla.

• huijattu perheenäiti

Törkeetä rahastaa kun itse tekee kaiken. Ensin houkuteltiin ihmiset ilmaiseen laskun maksuun kun itse maksaa. Nyt kun kaikki niin tekee, se alkaa ollakin maksullista! Minusta yhteiskunta huijaa joka asialla. Autovero piti olla vain muutaman vuoden, siitä on tullu vakiasia.
      Äidit houluteltiin kotiin hoitaman lapsia, ja kun kaikki halusivat hoitaa, niin nyt se onkin paha asia, ja ei muuta kun pois pois töihin vaan...

Minusta on kummaa, että ensin tehdään asioita ja kun kansa omaksuu, se onkin paha ja maksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe