Itse tulen jatkossa boikotoimaan Suomen Paperipalvelua ja sen ketjuun kuuluvia jälleenmyyjiä, kuten Keski-Suomen Toimistomaailma Oy:tä.
Heidän tapaansa pettää asiakkaita kuuluu mm. alvittoman hinnan ilmoittaminen yksityishenkilöille, vaikka lain mukaan yksityishenkilölle ilmoitettu hinta pitää olla lopullinen hinta. ALV lisätään hintaan laskutuksen yhteydessä ja lasku tulee sen verran viiveellä että valitusaika on päättynyt.
Tällainen petos ei sovellu Suomalaiseen kulttuuriin ja siksi en asioi kyseisessä ketjussa enää koskaan.
Paperipalvelu
3
732
Vastaukset
- kehittyvä
Kehoitan opettelemaan kaupplain perustteet. Laskun viivästyminen ei ole mikään este reklamaatioon. Ja (myös asikakkaan on syytä osata kysytä onko hinnassa alv vai ei.)
Tosin olen samaa mieltä että kuluttajalle on on syytä ilmoittaa aina alvillinen hinta. Mutta Paperipalvelu ja Keski-Suomen Toimistomaailma Oy:tä.
eivät ole kuluttajamyyntiin ensijassa tarkoitettuja vaan btob kauppaan.- ALVin kerääjä ja 0€
Amerikassa on aivan normaalia, ettei tiedä mitä ko tuote maksaa, kun menee kassalle. ja jokaisessa 56 osavaltiossa on eri alv ja eri hinnoissa on eri alv. On tosi hyvä tavallinen kansalainenkin näkee kuinka paljon keräämme alvia valtiolle.
30 v alvia kerännyt kk kauppias Lahti
- Perilläasioista
Mikähän yritys on Suomen Paperipalvelu? On Kauppiaitten paperipalvelu ja Paperipalvelu Koskimo ja Rännäli Oy johon Keski-Suomen Toimistomaailma kuuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5110093Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1185842"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn664512Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul23365Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1413107Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji2722947Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1462797Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota522712Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait302071- 201757